Gå til innhold

Hva er den mest patetiske meldingen du har fått på sukker?


Gjest Carly-Chardonnay

Anbefalte innlegg

Gjest Carly-Chardonnay

Jeg fikk følgende melding nå, av en fyr jeg var på date med for en noen år siden:

"Haha så du er fortsatt singel ;) Skikkelig taperdame du!"

Jeg gadd ikke svare, blokkerte han bare. Husker han ble vilt bitter fordi jeg ikke ville ligge med han. Da ble jeg kalt hore (!) og alt mulig. Mann på 40 år det her, som aldri blir voksen (han er også venn med noen jeg kjenner som sa han er veldig rar). Jeg ler bare av sånne fyrer. Må være noe galt med de som holder på sånn.

Har dere noen festlige meldinger dere vil dele? 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Registrerte meg for moro skyld. La ikke ut bilde eller noe. Fikk masse meldinger selvom jeg ikke hadde noe info eller bilde. Jeg svarte ingen. Var blant annet:

"5000kr for et ligg?"

"sex?"

"hei, du er så utrolig pen og hyggelig blablabla" (jeg hadde jo ikke bilde der engang :ler: )

Er det mulig. Underholdene var det hvertfall :fnise: 

Endret av Lady
  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carly-Chardonnay
2 minutter siden, Lady skrev:

Registrerte meg for moro skyld. La ikke ut bilde eller noe. Fikk masse meldinger selvom jeg ikke hadde noe info eller bilde. Jeg svarte ingen. Var blant annet:

"5000kr for et ligg?"

"sex?"

"hei, du virker så utrolig pen og hyggelig blablabla" (jeg hadde jo ikke bilde der engang :ler: )

Er det mulig. Underholdene var det hvertfall :fnise: 

5000 kr? I alle dager, finnes det så desperate menn :fnise: Er ekstremt mye rart ja. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MadameDeRosa
18 minutter siden, Carly-Chardonnay skrev:

Jeg fikk følgende melding nå, av en fyr jeg var på date med for en noen år siden:

"Haha så du er fortsatt singel ;) Skikkelig taperdame du!"

Jeg gadd ikke svare, blokkerte han bare. Husker han ble vilt bitter fordi jeg ikke ville ligge med han. Da ble jeg kalt hore (!) og alt mulig. Mann på 40 år det her, som aldri blir voksen (han er også venn med noen jeg kjenner som sa han er veldig rar). Jeg ler bare av sånne fyrer. Må være noe galt med de som holder på sånn.

Har dere noen festlige meldinger dere vil dele? 

Han virka hjerneskadd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Carly-Chardonnay skrev:

5000 kr? I alle dager, finnes det så desperate menn :fnise: Er ekstremt mye rart ja. 

Jaaa 😨 😅 Er det i det hele tatt noen normalt oppegående menn der inne?! Så frekk han fyren var mot deg. Bare å overse!

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bergtekjen

Eg fekk forespørsel frå ein minst 50 år gammal mann om å møte han ute på byen. I annonsen gjorde eg det klart at eg ikkje var eit by-menneske. Han såg vel kanskje berre på biletet... I tillegg var han langt over aldersgruppa eg var interessert i. 

Eg fekk også ein melding av ein fyr eg aldri hadde snakka med der han spurte om me skulle bli kjærastar :fnise: Ja, fyr. Eg vil bli kjærast med ein heilt tilfeldig fyr eg aldri har møtt eller snakka med! (Spoiler: me blei ikkje eit par.) 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Lady skrev:

Jaaa 😨 😅 Er det i det hele tatt noen normalt oppegående menn der inne?! Så frekk han fyren var mot deg. Bare å overse!

Nå vet ikke jeg om det finnes oppegående menn på nettdating, men jeg tror ikke din erfaring er representativ. Du siler nok ut de fleste oppegående når du hverken har profilbilde eller profiltekst. 

Endret av Summers
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Summers skrev:

Nå vet ikke jeg om mennene på nettdating er oppegående, men tror ikke din erfaring er representativ. Du siler nok ut de fleste oppegående når du ikke har bilde i profilen

Det kan hende. Håper virkelig ikke min erfaring er representativ :ler: 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipset mitt er å ignorere de som tar kontakt og heller finne dere noen som dere synes ser interessang ut og ta kontakt selv, på den måten slipper dere de fleste av de halvgamle gubbene eller sexgalningene som tar kontakt :)

Anonymkode: 4c64b...1b3

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carly-Chardonnay

Venninna mi fikk forresten en melding på sukker av en fyr som lurte på om han kunne tisse henne i kjeften for 500 kr :hakeslepp:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann: Det er ikke værst! du har samme grønt blad på meg når det gjelder sexlyst! Ikke værst..

Jeg : LOL

Mann: Ihaaaaaaaaaaa

:sprettoy::fnise:( synes nå den var litt latterkikk på innrømme det )

Anonymkode: a3abf...3cc

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det mest konstiga meddelandet jag har fått är :

Hej, alla mina vänner har fått barn och jag vill också ha barn. Är du intresserad av att donera sperma?

 

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var faktisk en der inne som lurte på min interesse som surrogat:sprettoy:

Anonymkode: a3abf...3cc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en jeg aldri hadde snakket med før som lurte på om jeg ville være kjæresten hans. Fikk litt vondt av ham og synes egentlig ikke det gjorde noe sånn sett siden man kunne se ut ifra bildene at han hadde en sykdom av et eller annet slag. 

Har også fått disse sex meldingene, men det er stortsett fra menn 50+.

En gang var det en som lurte på om jeg kunne sende et par sko til han da han tente på å ha på seg damesko, lukte på de og gjøre gudene-vet-hva med de i sengen. Jeg forklarte at jeg desverre ikke hadde noen sko å sende, men han kunne gjerne kjøpe seg et par? Dette var ikke godt nok da han ønsket et par brukte. Foreslo at han kunne ta seg en tur på Freetex o.l, men dette var uaktuelt da han ville vite hvem som hadde brukt skoene først. 

Var en annen som ble kjempe sur fordi jeg takket for meg etter litt meldinger frem og tilbake fordi han rett og slett ikke var min type. Han var i utgangspunktet ikke det heller, men jeg ga han en sjanse fordi han virket hyggelig. Kalte meg for luremus og det ene og andre. Husker jeg fikk mld av han med jevne mellomrom der han først fortsatte å skjelle meg ut før han etterhvert prøvde å ta opp igjen kontakten akkurat som om ingenting hadde skjedd, før han tilslutt blokket meg.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

"To kondomer var på vei til fest. Så sier den ene til den andre: Tror du vi blir fulle i kveld? 😂"

En som blokket meg etter han sendte en melding, så når jeg skulle svare så fikk jeg opp at jeg var blokket? Javel, hvorfor tok han kontakt da? :P


Har ellers en stalker på 56 år der inne som lager nye profiler for å kontakte meg og spørre om jeg har lyst på en kosemann.

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Sofia123 skrev:

"To kondomer var på vei til fest. Så sier den ene til den andre: Tror du vi blir fulle i kveld? 😂"

En som blokket meg etter han sendte en melding, så når jeg skulle svare så fikk jeg opp at jeg var blokket? Javel, hvorfor tok han kontakt da? :P


Har ellers en stalker på 56 år der inne som lager nye profiler for å kontakte meg og spørre om jeg har lyst på en kosemann.

Kosemann??:sprettoy::fnise:

På tide og inse at oppegående menn ikke eksisterer på nettdating.

Anonymkode: a3abf...3cc

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan anbefale dere denne instagrammen dersom dere vil ha lignende underholdning: 

https://www.instagram.com/byefelipe/

 

Om det skulle være noe tvil, så er den ikke min, den har 430k følgere. :P 

Anonymkode: c9aef...52b

:fnise:lol, så mye pSyKoER der ute

Anonymkode: a3abf...3cc

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...