Gå til innhold

Kløe under tape og prikker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hele brystet mitt har røde prikker som klør. Har hatt brystløft for 5 uker siden så bruker både tape og kompresjonstopp enda. Nå klør det veldig og prikkene blir brunlige etterpå. Hva kan det være? Er så lei denne toppen og. Den er så stram, føler brystene blir klemt flate.

Anonymkode: 808b6...dbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er nok bare en reaksjon på limet. Hadde samme problemer selv, og prøvde alle mulige taper. Endte opp med silikontape, siden jeg reagerte minst på den. Har inntrykk av at det nesten er mer vanlig å reagere enn å ikke reagere på tapen når man bruker den så lenge. Jeg tapet vel i tre måneder for at arrene skulle bli så fine som mulig. Men jeg brukte ikke kompresjonstopp lenger enn fire uker, hvor lenge har du fått beskjed om å gå med den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reagerte også på limet og fikk utslett og kløe av den.Gikk over på silikontape og ble delvis bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok skal prøve bytte. Skulle ha toppen på i 4 uker døgnet rundt. Fra 4 uker kun på dagtid, men bruker den enda. Har ikke tatt i silikon, men tatt ut og fått løft. Helt nydelig uten de plastikkgreiene inni.

Anonymkode: 808b6...dbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...