Gå til innhold

Tog fra Oslo til Bergen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lurer på om noen er kjent med togpriser mellom Oslo og Bergen? 

Vi vil gjerne ta en tur dit før jeg skal flytte dit for studier, for jeg skal på noen visninger for hybler, og vi vil gjerne bli litt kjent med byen. Men jeg er litt usikker på om vi bør kjøre bil, tog eller fly dit, kun med tanke på pris. Hva er den billigste måten å komme seg fram og tilbake mellom Oslo og Bergen? 

Takk for svar :)

Anonymkode: 3c05d...fa9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan få billigbilett på tog-søk på NSB, mener du kan komme deg en vei for 400 kr.

Anonymkode: 8d5d5...7f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan få billigbilett på tog-søk på NSB, mener du kan komme deg en vei for 400 kr.

Anonymkode: 8d5d5...7f7

Finner ingenting til 400, søkte blant miniprisene :( Men takk for svar :)

Anonymkode: 3c05d...fa9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Finner ingenting til 400, søkte blant miniprisene :( Men takk for svar :)

Anonymkode: 3c05d...fa9

Hm..søkte selv for en mnd siden, nå er det mitt i feriesesong-så bare følg  med.

Anonymkode: 8d5d5...7f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miniprisbillettene blir som oftest utsolgt god tid i forveien, og akkurat nå er det midt i reisesesongen så tviler på at du får tak i det. 

Det blir det samme med flybilletter, du kan få veldig gode priser hvis du bestiller tidlig, så blir det dyrere jo nærmere du kommer.

Du må nesten bare søke på nsb/sas/norwegian på de datoene som er aktuelle og se hva som kommer opp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du er under 26 er SAS ungdom/andre ungdomsbilletter billigere enn tog (med mindre du får til minipris). Ungdomsbilletter blir, i likhet med minipris som tidligere nevnt i tråden, solgt ut tidlig. 

Anonymkode: 54304...045

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke så mange miniprisbilletter ledige nå, men du har kanskje studentrabatt? Ellers kan du sjekke på finn, ser av og til at folk selger billetter der. Når det er sagt, tror jeg at jeg ville ha prøvd å få billige flybilletter. Har tatt toget en del på den strekningen og det er ganske ofte forsinkelser...

Anonymkode: c2fdb...cf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...