Gå til innhold

Er ikke sex fryktelig overvurdert?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Litt kost, orgasme og sprut. Det er det hele, ingen big deal er det vel?

Anonymkode: 86d72...b32

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kommer ann på hva man gjør ut av det. Dersom dere bare gjør det til "Litt kost, orgasme og sprut" forstår jeg jo at det ikke er en big deal. Men så har vi kama sutra, tantra osv. som viser at sex kan være mye mer. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med riktig partner syns jeg ikke det er overvurdert. 

Men er det kaninjokking, et klaps og ferdig vil jeg heller spise noe godt og se noe halvdårlig på tv.

Anonymkode: fa804...4d7

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei.

Sex er som mat: Du kan spise enkel ferdigmat, eller du kan ta deg bryet med å lage gode varierte retter. Og maten blir alltid bedre når man deler den med noen man liker.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo som å påstå at været er dårlig bestandig. 

Noen ganger er sex helt fantastisk, andre ganger ikke verd innsatsen. Men man vet jo aldri når den fantastiske sexen kommer. 

Jeg har enda spasmer etter morgensexen i forgårs. Jeg vet ikke hva som skjedde, men det var så intenst og godt. På et hotellrom, med sovende småunger, fant dama inn til min innerste og dypeste nytelse. 

I morges var det helt greit, nært og godt men ikke noe å skryte av. 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Med riktig partner syns jeg ikke det er overvurdert. 

Men er det kaninjokking, et klaps og ferdig vil jeg heller spise noe godt og se noe halvdårlig på tv.

Anonymkode: fa804...4d7

har du noe imot kaninjokking eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina

Overvurdert. Ville heller gitt avkall på sex for å ha fått tilbake tronheims kjøttkaker på boks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Litt kost, orgasme og sprut. Det er det hele, ingen big deal er det vel?

Anonymkode: 86d72...b32

Det er overvurdert å gjøre det med en kost. Tror jeg.

Anonymkode: 61ed6...01a

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noe tilfeldig

Sex er heller undervurdert spør du meg. Da mener jeg iform av at det betyr langt mer enn nettopp det du beskriver. Sex innebærer for de fleste intimitet, tillit, trygghet og nærhet. Men sex blir idag redusert til en handelsvare, som kan byttes med penger eller brukes for å selge en vare. Vi burde bli flinkere til å snakke om og verdsette den emosjonelle verdien av sex, ikke kun den overfladiske. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge jeg får tømt meg etter 2min er jeg fornøyd:herremann:next!

Anonymkode: 9ab26...0be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Raven.WritingDesk skrev:

Sex er heller undervurdert spør du meg. Da mener jeg iform av at det betyr langt mer enn nettopp det du beskriver. Sex innebærer for de fleste intimitet, tillit, trygghet og nærhet. Men sex blir idag redusert til en handelsvare, som kan byttes med penger eller brukes for å selge en vare. Vi burde bli flinkere til å snakke om og verdsette den emosjonelle verdien av sex, ikke kun den overfladiske. 

:dagens-rose: Enig!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Krigerunge
1 time siden, Raven.WritingDesk skrev:

Sex er heller undervurdert spør du meg. Da mener jeg iform av at det betyr langt mer enn nettopp det du beskriver. Sex innebærer for de fleste intimitet, tillit, trygghet og nærhet. Men sex blir idag redusert til en handelsvare, som kan byttes med penger eller brukes for å selge en vare. Vi burde bli flinkere til å snakke om og verdsette den emosjonelle verdien av sex, ikke kun den overfladiske. 

:klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex er kjedelig, så ja, den er overvurdert

Anonymkode: 05445...12a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PetterPanne
10 timer siden, Raven.WritingDesk skrev:

Sex er heller undervurdert spør du meg. Da mener jeg iform av at det betyr langt mer enn nettopp det du beskriver. Sex innebærer for de fleste intimitet, tillit, trygghet og nærhet. Men sex blir idag redusert til en handelsvare, som kan byttes med penger eller brukes for å selge en vare. Vi burde bli flinkere til å snakke om og verdsette den emosjonelle verdien av sex, ikke kun den overfladiske. 

Du har selvsagt rett, men det er vanskelig å være emosjonell når man har pungspreng. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sex er absolutt ikke overvurdert om du har sex med den du elsker. 

Anonymkode: 28cfa...374

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Raven.WritingDesk skrev:

Sex er heller undervurdert spør du meg. Da mener jeg iform av at det betyr langt mer enn nettopp det du beskriver. Sex innebærer for de fleste intimitet, tillit, trygghet og nærhet. Men sex blir idag redusert til en handelsvare, som kan byttes med penger eller brukes for å selge en vare. Vi burde bli flinkere til å snakke om og verdsette den emosjonelle verdien av sex, ikke kun den overfladiske. 

Lever du i 1950?

Skal vi slutte å ha tilfeldig sex og one night stand? Tilfeldig sex og sex på første date er et tegn på likestillingen og hvor langt vi har kommet i dagens samfunn. En fri seksualitet der man ikke skal skamme seg over å ha lyst! Har man lyst, knull i vei!

Ja, det er flott med sex i forhold og emosjonell sex, men det ene utelukker ikke det andre.

Anonymkode: 81b8a...c28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg synes ikke sex er overvurdert. For sex er så mye forskjellig. Fra den kjappe 2-minuttersen til seansen på flere timer. Det kommer an på tid, sted, person, seksuell kjemi, kåtskap og lyst. Så siden sex kan være så mangt, kan jeg ikke si at jeg finner det overvurdert.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare jeg som synes all sex er digg? Både 2 minutters kaninjokking og lange tantraseanser, kjærester og menn jeg møtte på byen noen timer tidligere.

Så nei, synes ikke sex er overvurdert. 

Anonymkode: dfa67...155

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...