Gå til innhold

Øvre del av magen større enn den nedre...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg føler den store magen min ser så spesiell ut og jeg har liksom aldri sett noen annen mage som ligner. 

Jeg føler liksom at jeg ser tre typer mager, uanhengig av vekt: 

- mer eller mindre flate

- alminnelige, myke kvinnemager hvor nedre del av magen er større enn øvre del av magen

- "oppblåste" mager hvor den er "like stor" både øverst og nederst, omtrent som en gravidmage

Men jeg har ingen av delene; min mage er absolutt størst øverst, hvor den står ut som en ballong. (Jeg trenger jo nesten ikke BH engang, siden jeg har innebygd push-up :fnise: ) Siden jeg aldri har sett denne varianten av mage hos andre, lurer jeg på om det er noe galt med min, eller om andre bare er eksepsjonelt gode på å kle seg sånn at de skjuler det? Jeg skjønner i såfall ikke helt hvordan dere greier det - det er jo nesten umulig å finne klær jeg i det hele tatt får på meg...

Anonymkode: 39c23...4df

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...

Fortsetter under...

Ingen her som hadde noe lurt å komme med, jeg har det som ts.. 😕 

Anonymkode: 6dc38...541

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er også sånn! Etter å ha spist ser magen min ut som en omvendt B. Mindre nederst og svær øverst. Misunner litt dem som ser gravide ut😂

Anonymkode: ebbfd...ae6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville sjekket hos lege, dette er ikke normalt

Anonymkode: 29d61...cf2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magen? magesekken er ikke så stor.

Du tenker nok mer på buken, andre organer.

Anonymkode: bc08e...8a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Magen? magesekken er ikke så stor.

Du tenker nok mer på buken, andre organer.

Anonymkode: bc08e...8a9

? Tipper hun mener magen som i magen, partiet mellom underliv og pupper. Du vet, det som vi vanlige mennesker kaller magen.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min er også sånn. Etter nesten 40 år med beskjed om å slanke meg, viste det seg å være vann. Det eneste som hjelper er massasje og lymfedrenasje. Greier stort sett å holde det noenlunde i sjakk med det. Er fortsatt påfallende stor, men jeg fungerer i hvertfall. 

Anonymkode: a3701...f73

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.4.2020 den 1.33, AnonymBruker skrev:

Min er også sånn! Etter å ha spist ser magen min ut som en omvendt B. Mindre nederst og svær øverst. Misunner litt dem som ser gravide ut😂

Anonymkode: ebbfd...ae6

Ja, altså slik er jeg blitt etter graviditeten... :P

Anonymkode: 6dc38...541

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler det kommer litt an på hvor stor du er. Er du overvektig tror jeg det er ganske normalt at magen blir sånn. Dersom du ellers er slank ville jeg tatt det opp med fastlegen. 

Har du prøvd å slanke deg? Er det fortsatt slik da?

Anonymkode: 5c853...53c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Føler det kommer litt an på hvor stor du er. Er du overvektig tror jeg det er ganske normalt at magen blir sånn. Dersom du ellers er slank ville jeg tatt det opp med fastlegen. 

Har du prøvd å slanke deg? Er det fortsatt slik da?

Anonymkode: 5c853...53c

Jeg er jo feit så regner jo med det er fett, eller det vet jeg jo. Er bare så rart det samler seg slik...At den over er større enn den under..

Anonymkode: 6dc38...541

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.4.2020 den 10.34, AnonymBruker skrev:

Ville sjekket hos lege, dette er ikke normalt

Anonymkode: 29d61...cf2

Hadde det vært unormalt så hadde nok legen kommentert det. Har leger som har hatt full sjekk på meg på grunn av et inngrep og ingen av de som har vært borti magen har sagt at noe var feil der. 

Anonymkode: 6dc38...541

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min ble sånn da jeg som 12-13-åring begynte å legge på meg. Da var det øverst den voks.

Nå blir den sånn om jeg er oppblåst, har spist eller drukket mye (spesielt etter mye drikke en sen kveld, de neste par dagene).

Anonymkode: 4f7f2...a0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde det vært unormalt så hadde nok legen kommentert det. Har leger som har hatt full sjekk på meg på grunn av et inngrep og ingen av de som har vært borti magen har sagt at noe var feil der. 

Anonymkode: 6dc38...541

Har den alltid vært slik? Siden du skriver på grunn av inngrep så kan det jo være et brokk f.eks.?

Anonymkode: d4212...596

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...