Gå til innhold

Hjelp, erfaring med silikon?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er nå 17år gammel og har bestemt meg for å ta silikon med en gang jeg blir 18. Jeg vil helst ikke ha noen diskusjoner rundt det - jeg har så og si ikke pupper, og det jeg har ser heller ikke ut som pupper men som deformerte trekanter. 

Spørsmålet mitt er hvor lang tid det vil ta fra operasjonen til jeg kan gå på skolen? Hvis jeg for eksempel tar det i starten av påskeferien, vil det holde med 10dager før jeg er tilbake igjen? Jeg vil heller ikke at folk skal finne ut at jeg har silikon, så derfor vil jeg være såpass bra at man ikke kan se det godt lenger. Jeg skal heller ikke ta spesielt store pupper, en c/d cup er mer enn nok:)

Anonymkode: 8995c...4fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan svare siden du er så ung. Jeg har nettopp tatt ut mine og for en lettelse. Gå rundt med plastikk nær blodbanen var et mareritt. Jeg fikk ikke bedre selvtillitt og jeg følte meg bare dum. Nærmer meg 40 og har barn så råder deg til å vente til du har fått barn. Små pupper er veldig fint. Se på Kendall Jenner og Gigi Hadid. De er kjempefine med sine bittesmå pupper. Det koster mye å få dem fjernet og. Du er bare 17 år og pupper kan vokse til du er 20. Større pupper gir deg ikke bedre selvtillitt. Det sitter i hodet. En mann elsker en dame uansett hvordan puppene er hvis hun stråler livsglede og selvsikkerhet. Anbefaler deg å vente eller la være. Se på kona til Hugh Hefner. Google Crystal Hefner. Hun fjernet nettopp sine og mente silikon gjorde henne syk. Hun ble nydelig uten silikon. Mange kjendiser får sine fjernet. Og det er flott.

Anonymkode: 79203...670

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan svare siden du er så ung. Jeg har nettopp tatt ut mine og for en lettelse. Gå rundt med plastikk nær blodbanen var et mareritt. Jeg fikk ikke bedre selvtillitt og jeg følte meg bare dum. Nærmer meg 40 og har barn så råder deg til å vente til du har fått barn. Små pupper er veldig fint. Se på Kendall Jenner og Gigi Hadid. De er kjempefine med sine bittesmå pupper. Det koster mye å få dem fjernet og. Du er bare 17 år og pupper kan vokse til du er 20. Større pupper gir deg ikke bedre selvtillitt. Det sitter i hodet. En mann elsker en dame uansett hvordan puppene er hvis hun stråler livsglede og selvsikkerhet. Anbefaler deg å vente eller la være. Se på kona til Hugh Hefner. Google Crystal Hefner. Hun fjernet nettopp sine og mente silikon gjorde henne syk. Hun ble nydelig uten silikon. Mange kjendiser får sine fjernet. Og det er flott.

Anonymkode: 79203...670

Signerer denne. Hvordan var det for deg å fjerne de? Jeg skal det nå, og er spent på hvordan jeg vil reagere fysisk dagene etter. Og så er det omgivelsenes tanker, men jeg er voksen nå og skiter i det.

jeg tok silikon i starten av 20 årene. Jeg hadde så og si ikke bryster, følte jeg da. Nå nærmer jeg meg førti, har ett barn og ammet det frem til det var 6 måneder, men ga også flaske ved siden av.  Jeg skal fjerne silikonen nå, og det blir dyrt, men det må gjøres.

det du lurer på TS. Jeg husker jeg ble dårlig samme kveld, kastet opp og hadde problemer med å reise meg. Hvordan det var dagene etterpå husker jeg ikke, men vær forberedt på at du kan bli litt dårlig. 

Men! Jeg blir trist nei meg, synd du vil ta silikon. Du må fjerne de en dag, eller om du vil bytte de ut, og det koster igjen masse masse. Jeg ble anbefalt å ikke sette inn nye, da jeg er litt undervektig. Skal bli godt å bli kvitt de. 

 

 

Anonymkode: 4fd69...383

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan svare siden du er så ung. Jeg har nettopp tatt ut mine og for en lettelse. Gå rundt med plastikk nær blodbanen var et mareritt. Jeg fikk ikke bedre selvtillitt og jeg følte meg bare dum. Nærmer meg 40 og har barn så råder deg til å vente til du har fått barn. Små pupper er veldig fint. Se på Kendall Jenner og Gigi Hadid. De er kjempefine med sine bittesmå pupper. Det koster mye å få dem fjernet og. Du er bare 17 år og pupper kan vokse til du er 20. Større pupper gir deg ikke bedre selvtillitt. Det sitter i hodet. En mann elsker en dame uansett hvordan puppene er hvis hun stråler livsglede og selvsikkerhet. Anbefaler deg å vente eller la være. Se på kona til Hugh Hefner. Google Crystal Hefner. Hun fjernet nettopp sine og mente silikon gjorde henne syk. Hun ble nydelig uten silikon. Mange kjendiser får sine fjernet. Og det er flott.

Anonymkode: 79203...670

Det er ikke det at puppene er små som er problemet, jeg syntes små pupper er kjempefint, så lenge de ser ut som pupper! Noe mine desverre ikke gjør. Jeg skal ikke ta silikon for å få svære pupper, men for å få pupper som er runde og faktisk ser ut som pupper, ikke deformerte trekanter..

Anonymkode: 8995c...4fc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke det at puppene er små som er problemet, jeg syntes små pupper er kjempefint, så lenge de ser ut som pupper! Noe mine desverre ikke gjør. Jeg skal ikke ta silikon for å få svære pupper, men for å få pupper som er runde og faktisk ser ut som pupper, ikke deformerte trekanter..

Anonymkode: 8995c...4fc

Råder deg til å ta en titt på ceecee's tråd som omhandler silikon. Der får du bedre råd enn her.

 

Anonymkode: a411b...4d8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke det at puppene er små som er problemet, jeg syntes små pupper er kjempefint, så lenge de ser ut som pupper! Noe mine desverre ikke gjør. Jeg skal ikke ta silikon for å få svære pupper, men for å få pupper som er runde og faktisk ser ut som pupper, ikke deformerte trekanter..

Anonymkode: 8995c...4fc

Kunne du forsøke å finne et bilde på google som ser ut som puppene dine er nå og hva slags resultat du vil ha? Selv hadde jeg også pupper som så ut som trekanter i profil når jeg var 17. Nå er jeg 19 med en flott C/D cup og counting. 

Anonymkode: d32af...70f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok silikon da jeg var 24. Og angrer ikke en dag. Jeg fikk mye bedre selvtillit og elsker puppene mine og resten av kroppen min nå. Før hatet jeg både puppene og kroppen, men nå er de mer harmoni. Sex var alltid med t-skjorte el bh-topp. Og følte meg aldri vel. Sier ikke at silikon i seg selv fixer alt, men for meg gjorde det det. Andre rundt meg merker at jeg er mer positiv og avslappet i forhold til min egen kropp. Nå er jeg 33 år. 

Anonymkode: 1248c...d69

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 31.7.2016 at 21.51, AnonymBruker skrev:

Det er ikke det at puppene er små som er problemet, jeg syntes små pupper er kjempefint, så lenge de ser ut som pupper! Noe mine desverre ikke gjør. Jeg skal ikke ta silikon for å få svære pupper, men for å få pupper som er runde og faktisk ser ut som pupper, ikke deformerte trekanter..

Anonymkode: 8995c...4fc

Har du tuberøse bryster?  I så fall kan du operasjonen dekket? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puppene mine vokste masse det året jeg ble 32, så det er fortsatt håp for deg :) 

Anonymkode: 7d0ad...489

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...