Gå til innhold

Galt å kysse to stykker på en kveld?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Sikkert veldig fjortis-innlegg, men det får gå. Jeg er en 15 år-gammel jente som var på fest forleden dag. Jeg er en utadvendt jente, men drikker ikke, flørter ikke med masse gutter, og fester ikke mye generelt. Har rykte på meg som å være ordentlig, snill, morsom, og ikke akkurat "løs". Men på denne festen, møtte jeg en gutt som hadde fulgt etter meg hele kvelden, bokstavelig talt stått helt oppå meg. Han begynte smått å danse med meg, holde rundt meg. Jeg gikk litt vekk, og møtte en annen gutt. Han begynte å danse med meg, men var mer frampå, og lente seg frem for å kysse meg, og jeg kysset han. (Tungekysset). Så møtte jeg den første gutten, og vi (tunge)kysset vi og. Mange så han siste jeg kysset med, men bare et par med han første. Er jeg løs nå? Lett på tråden? Disse guttene var veldig kjekke, og det merket de som så det. Vil ikke få ødelagt ryktet mitt av at folk tror jeg kysser hvem som helst som er kjekke. Noen tok bilder og viste det til andre -uten min tillatelse! (av han siste jeg kysset.) Han første jeg kysset vet jeg ikke engang navnet på, men han andre snakker jeg litt med på sosiale medier. Jeg er skikkelig nedfor nå!

Anonymkode: 5604a...52b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det er ikke galt. Å kysse to på en kveld gjør deg ikke "løs". Du vil alltid risikere at folk snakker litt (uansett hva du gjør eller lar være å gjøre!), men så lenge svaret på disse spørsmålene er "nei" er det ikke ditt problem: 

1. Hadde begge lyst?
2. Ble noen leie seg? 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

snakker litt med på sosiale medier? ikke noe mer enn litt? da ville jeg ikke sagt at det er noe problem :) om hundre år er alt glemt uansett :D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Holititten

Slapp fullstendig av. Du kysset 2 stk (gratulerer forresten, så gøy!) på en fest der du hadde det gøy og koste deg. Det er helt ufarlig! Aldri vær redd for hvordan du blir sett på. Ta det fra en som har vært der, for bare 5 år siden, det er ingen big deal. Om vennene dine eller folk rundt det overreagerer på det, blir det glemt om 3 dager uansett. Men jente, kos deg. Kyss med så mange du vil. Og ikke skam deg over det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Holititten skrev:

Slapp fullstendig av. Du kysset 2 stk (gratulerer forresten, så gøy!) på en fest der du hadde det gøy og koste deg. Det er helt ufarlig! Aldri vær redd for hvordan du blir sett på. Ta det fra en som har vært der, for bare 5 år siden, det er ingen big deal. Om vennene dine eller folk rundt det overreagerer på det, blir det glemt om 3 dager uansett. Men jente, kos deg. Kyss med så mange du vil. Og ikke skam deg over det.

Endret av L_H
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Haternårdetskjer skrev:

snakker litt med på sosiale medier? ikke noe mer enn litt? da ville jeg ikke sagt at det er noe problem :) om hundre år er alt glemt uansett :D

 

Hehe ja; han er ikke så aktiv/interessert i slikt! han bor veldig langt unna også, og har ikke mulighet til å treffes.. 

1 time siden, Haternårdetskjer skrev:

snakker litt med på sosiale medier? ikke noe mer enn litt? da ville jeg ikke sagt at det er noe problem :) om hundre år er alt glemt uansett :D

 

 

Anonymkode: 5604a...52b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp helt av TS. Det virker kanskje som "verdens undergang" nå, men neste helg har folk fått noe nytt å bekymre seg over :) Dette er ingenting å bry seg om! Dersom du syntes at dette var ubehagelig så gjør du det bare ikke på nytt :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp av. Alle roter med alle på din alder. Ingen big deal! 😊

Anonymkode: ba475...314

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heheh, neinei!

Du er ikke løs fordi du kysset med 2 gutter på en kveld. Det er en del av det som er gøy med den tiden du er i i livet nå :) Kos deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krigerunge

Klin i vei du, ingenting galt i det. Det der er sånt som går i glemmeboka for andre rimelig kjapt og du kommer nok over det selv etterhvert også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye dette skal bry deg kommer helt an på hvor mye power du selv gir det. Se på SKAM og få opp selvtilliten

 

Men mitt inntrykk er at du gir litt for mye "power" over ditt eget selvbilde til andre rundt deg. Du bør stå for det du gjør, og sannheten er at du koste deg og hadde det morsomt. Du kysset med noen du synes var kjekke, case closed! :) 

Anonymkode: d97c2...5e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei. Sikkert veldig fjortis-innlegg, men det får gå. Jeg er en 15 år-gammel jente som var på fest forleden dag. Jeg er en utadvendt jente, men drikker ikke, flørter ikke med masse gutter, og fester ikke mye generelt. Har rykte på meg som å være ordentlig, snill, morsom, og ikke akkurat "løs". Men på denne festen, møtte jeg en gutt som hadde fulgt etter meg hele kvelden, bokstavelig talt stått helt oppå meg. Han begynte smått å danse med meg, holde rundt meg. Jeg gikk litt vekk, og møtte en annen gutt. Han begynte å danse med meg, men var mer frampå, og lente seg frem for å kysse meg, og jeg kysset han. (Tungekysset). Så møtte jeg den første gutten, og vi (tunge)kysset vi og. Mange så han siste jeg kysset med, men bare et par med han første. Er jeg løs nå? Lett på tråden? Disse guttene var veldig kjekke, og det merket de som så det. Vil ikke få ødelagt ryktet mitt av at folk tror jeg kysser hvem som helst som er kjekke. Noen tok bilder og viste det til andre -uten min tillatelse! (av han siste jeg kysset.) Han første jeg kysset vet jeg ikke engang navnet på, men han andre snakker jeg litt med på sosiale medier. Jeg er skikkelig nedfor nå!

Anonymkode: 5604a...52b

Bor du på landet, i en mindre by eller Oslo?

Anonymkode: 21ca3...0c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, drikkerbrushverdag skrev:

Nei, det er ikke galt. Å kysse to på en kveld gjør deg ikke "løs". Du vil alltid risikere at folk snakker litt (uansett hva du gjør eller lar være å gjøre!), men så lenge svaret på disse spørsmålene er "nei" er det ikke ditt problem: 

1. Hadde begge lyst?
2. Ble noen leie seg? 

Svaret på nr 1 bør vel være at begge hadde lyst.

Anonymkode: 21ca3...0c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Svaret på nr 1 bør vel være at begge hadde lyst.

Anonymkode: 21ca3...0c6

Haha! Ja, helst det :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den 30. juli 2016 at 23.24, AnonymBruker skrev:

Bor du på landet, i en mindre by eller Oslo?

Anonymkode: 21ca3...0c6

hvordan det?

Anonymkode: 5604a...52b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var fjortis, klina jeg med mange på en gang og endte med herpes. Det var gøy da😂

Anonymkode: 8d065...c5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, dette gjør deg ikke "løs". Kjære vene. 

Når det er sagt kan det bli mye snakk og ryktespredelse av å være på flere på en kveld. Det er ikke noe galt i å gjøre det, men dersom du vil unngå snakk er det en fordel å roe litt ned. 

Anonymkode: e994e...9b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva så om du blir kalt løs? Hvis de skal dømme fordi du gjør som du vil og har det morsomt så sier det mer om dem. Du skal ikke trenge å være flau eller skamme deg over det! Det er ikke slutty å kysse to stykker.

Men å drikke som mindreårig er ikke kult. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...