Gå til innhold

taper på kino alene


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for mange svar. Må nok bare hoppe i det og prøve det. 

Det er en stund til, men allerede nå så kjenner jeg litt på sorgen. Sorgen over å ikke kan dra.
Det er den nye harry potter filmen det er snakk om. Jeg har sett alle filmene på kino. De siste 5 hovedfilmene på midnattspremieren. Men hun jeg brukte å dra med døde av kreft i fjor. Så jeg har ingen å dra på kino med. 
Siden de andre vennene mine ser på kino som bortkastet penger. 

Så jeg tror jeg får hoppe i deg og bare gjøre det. For jeg kommer aldri til å tilgi meg selv om jeg ikke drar. Hvis jeg noe så teit som frykt holde meg tilbake. 

Det er en annen film jeg har lyst til å se. Ikke like mye som Harry potter filmen. Men det kan være en "prøve runde". Tenkt å dra i morgen, hvis jeg tør. 

ts

Anonymkode: 3f376...34a

Da ville jeg vertfall dratt alene! Jeg ville minnes henne og dratt slik dere pleide, uten "innblandinger" fra andre venner som ikke delte disse øyeblikkene dere to hadde sammen på premierene. (ps. veldig trist med venninnen din:dagens-rose:)

Dra på kino i morgen på en "prøverunde" så vil du se at det slettes ikke er så skummelt som du har sett for deg:)

Anonymkode: 7ed07...ec2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil på kino for å se en film. Men ingen av de få (to) venninnene jeg har vil ikke. De liker ikke den type film. 

Dra alene?

Noen som drar alene på kino? Hvordan er det? Stirrer folk? 
 

Anonymkode: 3f376...34a

Tidligere var jeg på kino alene mange ganger. Det var helt uproblematisk. Jeg så mange fra begge kjønn som tydelig også var der alene. Så det er ingenting å bekymre seg over. Nordmenn har jo heller ikke for vane å stirre. Så det er uansett i hodet ditt et eventuelt problem sitter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel ikke poenget. Film er en helt annerldes opplevelse på kino enn på pc og/eller tv.

Anonymkode: 5fac8...115

Enig. Ta skrekkfilmer for eksempel. De er ikke skumle når du ser de hjemme. Men på kino, da hyler jeg. For du kjenner det i kroppen på grunn av musikken. Alle følelser blir x10. 

Det er noe spesielt å sitte på kino for å se harry potter. Eller andre store filmer. Det å være blant så mange som er like spent som deg. Det er noe spesielt med det.
Jeg gleder meg til nye filmen, selv om at jeg ikke har noen å dele det med. 
Jeg har ikke sett traileren, ikke sett bilder eller annet enn hva som er på forsiden av vg. Slik har jeg alltid gjort det, for jeg ønsker å se alt for første gang på kino. 

Jeg er innstilt på å dra i  morgen, en liten test runde. Vil si ifra hvordan det gikk.

ts

Anonymkode: 3f376...34a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du drar på kino sammen med andre, er det da sånn at du følger med på alle andre som kommer inn i salen for å se om de kommer alene eller ikke?

Anonymkode: 46f8c...839

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drar nesten alltid alene. Film og kino er ikke en sosial aktivitet i mine øyne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ofte alene på kino. Mest pga. at jeg liker smale filmer. Flere ganger har jeg også vært den eneste betalende. Dårlig inntjening med andre ord...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eugene Onegin

Ser ikke noe galt i det.

Personlig hadde jeg ikke dratt på kino alene men det er fordi jeg ikke liker og gå på kino og vil heller se film hjemme i egen stue.

Men jeg går på museer alene og andre ting. 

 

Ingenting galt i å gjøre ting alene. Om du vil gå på kino alene gå på kino alene og ikke bry deg om hva andre tenker om det. Men for å være ærlig så tviler jeg på at de tenker noe som helst. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke hvorfor det skal være rart, kino er ikke en sosial ting og som regel drar jeg alene frivillig fordi jeg hater når venninnene mine alltid skal sitte og fnise og snakke under filmen, slik at jeg ikke får med meg alt:fnise: Er ikke en gammel kjerring heller, er 16 år hehe. Dra alene og kos deg du, som regel er det ingen som bryr seg!

Anonymkode: 397d8...cd7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er innstilt på å dra i  morgen, en liten test runde. Vil si ifra hvordan det gikk.

ts

Anonymkode: 3f376...34a

Kos deg på kino. Det er ikke mer enn et par uker siden jeg var på kino alene og så oppfølgeren til Independence Day. Jeg antok det var aldeldes dødfødt å prøve å få med meg noen på den uansett så jeg gikk alene. Den type filmer "må" ses på kino. Det blir liksom ikke det samme på en liten TV skjerm. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du selv andre som drar alene på kino er tapere? 

Anonymkode: 62235...da0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne godt ha gått på kino alene. Gjør mange ting alene. Ser over hode ikke på det som taper, egentlig tvert imot.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Synes du selv andre som drar alene på kino er tapere? 

Anonymkode: 62235...da0

Nei, for jeg har aldri sett eller hørt om noen som går alene. Jeg er for opptatt med å stirre i gulvet. Sliter med å løfte blikket når jeg er ute. Får ikke med meg noen ting.
Gikk rett inni en kjendis en gang. Men fikk ikke med meg hvem det var, for jeg stirret i bakken og gikk videre. Mumlet beklager. Venninnene mine som fortalte meg hvem det var. 
Var en butikktyv som ble hanket inn av to politimenn, han var vist veldig ruset. Rett foran meg. Jeg fikk ikke med meg noe som helst.

Sliter som sagt med å løfte blikket. Får panikk hvis jeg ser noen som ser på meg. Har alltid vært slik. 
Så har aldri sett noen som drar alene på kino. Viste ikke at det var så vanlig en gang. 

-ts
 

Anonymkode: 3f376...34a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sliter som sagt med å løfte blikket. Får panikk hvis jeg ser noen som ser på meg. Har alltid vært slik. 
Så har aldri sett noen som drar alene på kino. Viste ikke at det var så vanlig en gang. 

-ts
 

Anonymkode: 3f376...34a

Hvorfor skulle det ikke være vanlig? Bare kom deg på kino, og løft blikket mot lerretet :)

Anonymkode: 62235...da0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sliter som sagt med å løfte blikket. Får panikk hvis jeg ser noen som ser på meg. Har alltid vært slik. 
Så har aldri sett noen som drar alene på kino. Viste ikke at det var så vanlig en gang. 

-ts
 

Anonymkode: 3f376...34a

Jeg var også livredd for å bli "sett på" da jeg var ung. Kino var faktisk det enkleste å starte å gjøre alene. Der er det mørkt og folk ser på skjermen og ikke på deg. 

Nå, som middelaldrende, så gjør jeg det meste alene. Selskap kan være koselig det, men skulle jeg ventet på at noen ville og hadde lyst til å gjøre det samme som jeg samtidig med meg så ville jeg aldri fått gjort noe som helst. Nå går jeg ut og spiser, går på kino, går på konsert (ikke så ofte det skjer, men har ikke problem med å gjøre det)  og reiser på ferie alene. 

Det verste er å gå på litt "finere" restauranter alene, så det må jeg øve mer på. :ler: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan meddele at det gikk overraskende bra i dag :D 

Skummelt, men gikk uten noen problemer. Ingen blikk, som jeg la merke til. Ingen kommentarer eller noe sånt. 
Kom nettopp hjem. 

Positivt overasket over hvor smertefritt det gikk. 
Nå kan jeg se harry potter alene :):):)

ts

Anonymkode: 3f376...34a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan meddele at det gikk overraskende bra i dag :D 

Skummelt, men gikk uten noen problemer. Ingen blikk, som jeg la merke til. Ingen kommentarer eller noe sånt. 
Kom nettopp hjem. 

Positivt overasket over hvor smertefritt det gikk. 
Nå kan jeg se harry potter alene :):):)

ts

Anonymkode: 3f376...34a

Gratulerer, en grense er brutt. Nå kan du kose deg med filmer på kino alene selv om det ikke passer for noen andre å gå når det er en film du vil se. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser heller ingen problemer med å stikke på kino, selv om man ikke kjenner noen andre som skal dit. Dersom man skal gå sammen med fleire andre, så må det også planlegges litt mer. Om det skal kjøpes billetter samlet, og hvordan dette eventuelt skal betale for dette. Dersom noen skal til dagligvare-butikk (eller en kiosk) for å skaffe seg drikkevarer, sjokolade og søtsaker. Eller dersom noen ønsker seg popcorn eller andre ting, og selvfølgelig hvor man faktisk skal møtes før man skal gå inn til selve kino-lokale.

Nå er det egentlig ikke så veldig ofte at jeg går til kino uansett da. Det er egentlig litt i dyreste laget, og masse bråk med så mange andre ukjente folk rundt. I tillegg er det alltid noen som snakker høyt med hverandre, bråker med brus-flasker eller godteri-poser. Eller som fikler med mobiltelefoner heile tiden...

Anonymkode: 189cd...a43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det kan være hyggelig å gå på kino alene. Hva andre, ukjente måtte mene, forstår jeg ikke hvorfor jeg skal bry meg om. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke at folk bryr seg. Ingen glaner på andre, og hvis det er noen som er så smålig å gjør det, er det ikke deg det er noe galt med.

Vet ikke helt hvordan det er å dra på noe alene, unntatt butikken, og har sol oftest selskap der også. Har mange venner og en eller annen kan alltid, så det er hyggelig :) Men hadde jeg hatt lysst til noe, og ingen kunne være med, så hadde jeg dratt selv. 

Anonymkode: 192fc...a63

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...