Gå til innhold

taper på kino alene


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vil på kino for å se en film. Men ingen av de få (to) venninnene jeg har vil ikke. De liker ikke den type film. 

Dra alene?

Noen som drar alene på kino? Hvordan er det? Stirrer folk? 
 

Anonymkode: 3f376...34a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gå alene på kino, og kos deg. Har selv jobbet på kino, og har aldri stusset over de som gikk alene. Kunne fint gått alene på kino og.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor uvanelig er det å dra alene? Føler meg som en taper som drar alene. 

Hvilke dager og tidspunkter er best?
Ukedager er kanskje ikke så lurt, for da står jeg ut i mengden. I helgene er det masse folk og da forsvinner jeg litt...

ts

Anonymkode: 3f376...34a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Noen som drar alene på kino? Hvordan er det? Stirrer folk? 

Anonymkode: 3f376...34a

Ja. Jeg går noen ganger alene. Ingen bryr seg. De har nok med seg og sine venner.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil på kino for å se en film. Men ingen av de få (to) venninnene jeg har vil ikke. De liker ikke den type film. 

Dra alene?

Noen som drar alene på kino? Hvordan er det? Stirrer folk? 
 

Anonymkode: 3f376...34a

Drar massevis på kino alene. Ingen som bryr seg, eller synes det er rart. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg går gjerne alene om jeg vil se en film ingen andre vil se. Passer bare på at jeg ikke kommer altfor tidlig slik at jeg blir stående og vente på at kinosalen skal åpne, så er det null stress. Under filmen kan du jo ikke prate med noen likevel, så sånn sett er egentlig kino en aktivitet som passer veldig fint å gjøre på egenhånd :)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overhodet ikke noe rart å gå på kino alene. Har gjort det flere ganger selv, både filmer ingen andre vil se og fordi det kan være digg med en date med seg selv.

Hvis du synes det er ubehagelig ville jeg kommet rett før filmen skal begynne så du slipper å vente på å slippe inn. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trollkarlen

Hva er alternativet? Vente flere måneder til den blir utgitt på DVD/bluray? Dra på kino du. Det er en stund siden jeg var på kino, men det falt meg ikke inn å studere hva andre holdt på med. Om de var alene eller ikke.
I disse tider sitter vel folk og studerer telefonen sin uansett. Tar du med telefonen og studerer den så glir jo du rett inn i mengden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går stadig på kino alene når jeg kjører barna på diverse fritidsaktiviteter. Fint å gå på kino istedet for å vente i bilen. 

Anonymkode: 37e72...648

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var alene på kino i går, og gjør det titt og ofte:) Har aldri tenkt tanken på at andre folk på kinoen skal ha en formening om det, og jeg har aldri merket at noen har stirret på meg.

Anonymkode: 7ed07...ec2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går som regel alene på kino. Slik jeg ser det er man mer "taper" om man lar være å gjøre noe man har lyst til, bare pga. man må gjøre det alene. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan jo sitte å sjekke klokka hele tiden, slik at det ser ut som om du venter på noen :fnise: 

Jeg har dratt ett par ganger på kino alene og det var jo fordi det gikk filmer som ingen andre ville se x)
En annen gang gikk jeg rundt i Bergen sentrum. Hadde 4 timer å slå ihjel, så tok å så en film mens jeg ventet xD
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurte litt på dette da jeg var yngre, gikk da alene når jeg fikk gratisbilletter eller jeg hadde pass til filmfestival. Det var ti år siden. Nå er jeg 31 og vil jeg på kino går jeg på kino. Her er ikke kino hvor jeg bor, så nå går jeg ikke på kino i det hele tatt.

Jeg tenker at det er gøy å dele opplevelsen med andre, snakke om filmen etterpå, men om vennene dine uansett ikke er interessert taper du jo ikke noe på å se den alene. Du taper en opplevelse på ikke å se den. Håper du drar! Hvilken film er det?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for mange svar. Må nok bare hoppe i det og prøve det. 

Det er en stund til, men allerede nå så kjenner jeg litt på sorgen. Sorgen over å ikke kan dra.
Det er den nye harry potter filmen det er snakk om. Jeg har sett alle filmene på kino. De siste 5 hovedfilmene på midnattspremieren. Men hun jeg brukte å dra med døde av kreft i fjor. Så jeg har ingen å dra på kino med. 
Siden de andre vennene mine ser på kino som bortkastet penger. 

Så jeg tror jeg får hoppe i deg og bare gjøre det. For jeg kommer aldri til å tilgi meg selv om jeg ikke drar. Hvis jeg noe så teit som frykt holde meg tilbake. 

Det er en annen film jeg har lyst til å se. Ikke like mye som Harry potter filmen. Men det kan være en "prøve runde". Tenkt å dra i morgen, hvis jeg tør. 

ts

Anonymkode: 3f376...34a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

15 timer siden, Trollkarlen skrev:

Hva er alternativet? Vente flere måneder til den blir utgitt på DVD/bluray? Dra på kino du. Det er en stund siden jeg var på kino, men det falt meg ikke inn å studere hva andre holdt på med. Om de var alene eller ikke.
I disse tider sitter vel folk og studerer telefonen sin uansett. Tar du med telefonen og studerer den så glir jo du rett inn i mengden.

Vi er i 2016... De fleste filmene du ser på norske kinoer kan du allerede se på nettet før de har kommet til kinoen :) 

Anonymkode: ec34a...f15

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er av og til på kino alene, bestemmer meg ofte litt brått og syns det er enklere å bare dra alene enn å tromme sammen venner og avtale og organisere. Jeg er jo der hovedsakelig for å se film og kose meg, ikke for å være sosial, og jeg tror ingen reagerer på det. Jeg kan jo for alt de vet ha hatt en avtale med noen som plutselig ikke kunne likevel, og så har jeg bare valgt å gå alene istedetfor å tape pengene for billetten?
PS: Hvis du bor i Oslo/Akershus joiner jeg gjerne den nye Harry Potter'n om noen måneder :D

Endret av Hecubaa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor uvanelig er det å dra alene? Føler meg som en taper som drar alene. 

Hvilke dager og tidspunkter er best?
Ukedager er kanskje ikke så lurt, for da står jeg ut i mengden. I helgene er det masse folk og da forsvinner jeg litt...

ts

Anonymkode: 3f376...34a

Alle dager er ukedager. Hva skulle de ellers kalles?

Anonymkode: 5fac8...115

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi er i 2016... De fleste filmene du ser på norske kinoer kan du allerede se på nettet før de har kommet til kinoen :) 

Anonymkode: ec34a...f15

Det er vel ikke poenget. Film er en helt annerldes opplevelse på kino enn på pc og/eller tv.

Anonymkode: 5fac8...115

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...