Gå til innhold

Det er vanskelig å være pen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Og det er vanskeligere å være stygg enn pen.

Anonymkode: 54e5a...ef1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er heldig, sier mange. Trenger ikke msinke, vakre trek, pent hår, pen kropp uten anstrengelser osv.

Men for meg så har det blitt et enormt problem, og jeg høres kanskje selvopptatt og lite takknemlig ut, men jeg er så lei av at folk glaner.  Det har kommet så langt at jeg har begynt å isolere meg noe på grunn av det.

Kan noen kjenne seg igjen I dette ""problemet", og hva jeg kan gjøre for å  komme meg ut av det?

Anonymkode: 41d55...9e7

Synes det er lett og greit og være kjekk og guds gave til kvinner. Så dette har jeg lite problem med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Gothminister skrev:

Synes det er lett og greit og være kjekk og guds gave til kvinner. Så dette har jeg lite problem med.

Liiten overdrivelse? :P 

Anonymkode: 0bef2...812

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Liiten overdrivelse? :P 

Anonymkode: 0bef2...812

Overdriver aldri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir du ikke dømt pga utseende finner de noe annet og pirke på,det er hardt og være menneske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er heldig, sier mange. Trenger ikke msinke, vakre trek, pent hår, pen kropp uten anstrengelser osv.

Men for meg så har det blitt et enormt problem, og jeg høres kanskje selvopptatt og lite takknemlig ut, men jeg er så lei av at folk glaner.  Det har kommet så langt at jeg har begynt å isolere meg noe på grunn av det.

Kan noen kjenne seg igjen I dette ""problemet", og hva jeg kan gjøre for å  komme meg ut av det?

Anonymkode: 41d55...9e7

 Herregud, til verdensproblemer du har!

 :ironi:

Anonymkode: 45cbe...526

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er heldig, sier mange. Trenger ikke msinke, vakre trek, pent hår, pen kropp uten anstrengelser osv.

Men for meg så har det blitt et enormt problem, og jeg høres kanskje selvopptatt og lite takknemlig ut, men jeg er så lei av at folk glaner.  Det har kommet så langt at jeg har begynt å isolere meg noe på grunn av det.

Kan noen kjenne seg igjen I dette ""problemet", og hva jeg kan gjøre for å  komme meg ut av det?

Anonymkode: 41d55...9e7

Du har helt rett. Hvis man har et bra utseende så skal man bare være "takknemlig", man skal helst ikke si noe, bare se på uthengelsen av han skallede, lue-skuespilleren da han skrøt av noe om seg selv, da han spilte i Pionér. Var mange som syntes det var, ÅH SÅ FLAUT. Men det forteller jo bare mer om deres egne begrensninger fremfor noe annet. Nisseholdninger. Da skal man helst få de stygge til å føle seg penere, og så må man også bedyre de andre om at, jada, du har helt rett, det indre er det viktigste, jatt-jatt-jatt. Hvor langt kommer man egentlig i refleksjonen om man skal stoppe der ... Andres vonde følelser bidrar til å sette lokk på hele temaet. Setter lokk på alt og skal ha respekt for det i tillegg..... Zzzzzzzz...

Anonymkode: 08b2e...490

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd hvis det blir en konkurranse om å ha det verst, men jeg har faktisk hørt at menn sier "jeg blir altfor usikker og sjalu når hun er veldig pen. Aldri igjen. Jeg må ha en som jeg ikke liker så godt".

Har tenkt at det sikkert går over når de får mer selvtillit osv, men neida, det går ikke over. Neste dama er de verken stupforelsket i eller beundrer på samme måte. Synes synd på dem når de har sagt sånne ting på forhånd. Ingen vinnere i en slik situasjon. 

Anonymkode: 4af09...192

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 29.7.2016 at 23.01, AnonymBruker skrev:

Jeg er heldig, sier mange. Trenger ikke msinke, vakre trek, pent hår, pen kropp uten anstrengelser osv.

Men for meg så har det blitt et enormt problem, og jeg høres kanskje selvopptatt og lite takknemlig ut, men jeg er så lei av at folk glaner.  Det har kommet så langt at jeg har begynt å isolere meg noe på grunn av det.

Kan noen kjenne seg igjen I dette ""problemet", og hva jeg kan gjøre for å  komme meg ut av det?

Anonymkode: 41d55...9e7

Jeg forstår deg, og jeg pleier å si det samme, men får dårlig respons. Det er faktisk noe dritt å være skikkelig pen. Når det er sagt, så tipper jeg at det ikke er en dans på roser å være skikkelig stygg heller. 

For å takle det å være pen, må man være veldig tydelig på hvem man er som person. Tenke godt igjennom hva slags verdier man har og hva man står for. Det er utrolig lett å bli fristet med alt mulig rart, for alle vil ha noe eller tilby deg noe. Det er sjelden det motsatte kjønn tar kontakt uten at det er en agenda. Andre kvinner hater deg fordi de er redd for at du skal stjele kjæresten deres. I mange av tilfellene prøver disse kjærestene seg også. 

Dere aner ikke hva man kan oppleve når man er pen. Folk oppfører seg som idioter. 

Jeg har ikke så mange råd til deg, TS. Bare vær tydelig på hvem du er, og hva du står for, og at ingen kan utnytte deg. Jeg ble kald og avvisende etterhvert, for jeg erfarte at alle var ute etter noe. Å se overlegen ut var det eneste som hjalp mot stirringen. Den eneste trøsten jeg har er at etterhvert som du blir eldre, så blir du mindre attraktiv, og det er faktisk utrolig avslappende. 

Anonymkode: 5666b...790

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Noen pene jenter virker selvopptatte og lite takknemlig ut når de har resting bitch face eller har punchable face ^^

Anonymkode: cdd02...812

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

du må snu på det og nyte at folk ser på deg, grunnen til at de egentlig glor er fordi du ikke er komfortabel med det. Da ser de en pen jente som oppfører seg som en idiot. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke bare bare å være pen, mange stirrer deg opp og ned og gransker alt ved deg. Merker det spesielt godt om jeg er på sosiale arrangementer i forbindelse med skole eller barnehage sammen med barna mine. Synes det er ubehagelig med de andre mødrene som måler meg opp og ned, men mere hyggelig med mannfolka for de titter gjerne og gir meg et smil noe som alltid er hyggelig. Jeg liker hyggelige mennesker som smiler og smiler masse selv:)

Anonymkode: 034d5...45c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke bare bare å være pen, mange stirrer deg opp og ned og gransker alt ved deg. Merker det spesielt godt om jeg er på sosiale arrangementer i forbindelse med skole eller barnehage sammen med barna mine. Synes det er ubehagelig med de andre mødrene som måler meg opp og ned, men mere hyggelig med mannfolka for de titter gjerne og gir meg et smil noe som alltid er hyggelig. Jeg liker hyggelige mennesker som smiler og smiler masse selv:)

Anonymkode: 034d5...45c

Og er man både pen, blid og hyggelig så blir man ikke likt av de andre mødrene etter min erfaring:(

Anonymkode: 034d5...45c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og er man både pen, blid og hyggelig så blir man ikke likt av de andre mødrene etter min erfaring:(

Anonymkode: 034d5...45c

For noe tull

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, exictence skrev:

For noe tull

Det er iallefall min oppfatning, slik jeg føler det. Men flott om andre ikke opplever det slik;)👍🏻

Anonymkode: 034d5...45c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er iallefall min oppfatning, slik jeg føler det. Men flott om andre ikke opplever det slik;)👍🏻

Anonymkode: 034d5...45c

Ja, det er nok bare en oppfatning som du tror er tilfelle, dessverre. Er man pen, blid og hyggelig (hyggelig er det som teller) har ingenting med at man ikke blir likt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lipgloss
Den 29. juli 2016 at 23.39, kalaush skrev:

Jeg stirrer ikke på damer uansett hvor pen de måtte være! 

du stirrer gjerne på menn da :) ikke noe gale i det😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...