Gå til innhold

nipple piercing


miam123

Anbefalte innlegg

Hei! 
Har lenge vurdert å ta piercing i nipplene, og har derfor noen spørsmål. 

Har hatt både i tunga, navlen, leppa, medusa og septum. På en skala fra 1-10 er smerten i forhold til for eksempel de andre jeg har hatt?  
Er det mulig for å få bedøvelse?
Hvor lang tid tar det? og sist men ikke minst , hvor lenge varer smerten fra det h*n stikker nåla igjennom til det går over? 

Har ammet to gutter og nipplene er ikke like følsomme som de engang var og tenker at det er vell et + :smilbla:

Og til dere som ikke synes noe om piercing o.l trenger ikke kommentere at det er stygt og at jeg kommer til å angre, jeg personlig synes at det er fint, tenker at det kan pynte litt på puppene etter amming siden jeg ikke er spesielt fornøyd med de lenger. . Har ventet til jeg var ferdig med å få barn slik at amming ikke skulle bli et problem. 


er ny på denne siden og vet ikke om jeg har gjort dette rett:fnise:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, miam123 skrev:

Hei! 
Har lenge vurdert å ta piercing i nipplene, og har derfor noen spørsmål. 

Har hatt både i tunga, navlen, leppa, medusa og septum. På en skala fra 1-10 er smerten i forhold til for eksempel de andre jeg har hatt?  
Er det mulig for å få bedøvelse?
Hvor lang tid tar det? og sist men ikke minst , hvor lenge varer smerten fra det h*n stikker nåla igjennom til det går over? 

Har ammet to gutter og nipplene er ikke like følsomme som de engang var og tenker at det er vell et + :smilbla:

Og til dere som ikke synes noe om piercing o.l trenger ikke kommentere at det er stygt og at jeg kommer til å angre, jeg personlig synes at det er fint, tenker at det kan pynte litt på puppene etter amming siden jeg ikke er spesielt fornøyd med de lenger. . Har ventet til jeg var ferdig med å få barn slik at amming ikke skulle bli et problem. 


er ny på denne siden og vet ikke om jeg har gjort dette rett:fnise:

 

Synes ikke det var så vondt som folk skal ha det til. Ja, vondere enn andre piercinger var det, men den verste smerten gikk fort over. Dagene etterpå var det litt ømt og småvondt, og jeg vil anbefale deg å bruke sportsbh den første uka, for da holder piercingen seg i ro og det gjør mindre vondt. Jeg tok ut min piercing i dag fordi brystvortene mine ble altfor sensitive. Har hatt piercing i brystvortene i ca 1 år. Jeg likte piercingen godt, og det er ikke så ille å ta den, synes jeg.

Anonymkode: a32eb...152

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk påsmurt en bedøvelseskrem som skulle virke en stund før. Kan ikke huske at jeg kjente noe som helst.

Anonymkode: 18f76...64c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 29.7.2016 at 22.59, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk påsmurt en bedøvelseskrem som skulle virke en stund før. Kan ikke huske at jeg kjente noe som helst.

Anonymkode: 18f76...64c

okei, vet det er å få kjøpt en krem som heter emla på apoteket som skal sitte på ei god stund før. 
Men om den funker vet ikke jeg, men det finner jeg ut neste uke :sjokkbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 29.7.2016 at 22.21, AnonymBruker skrev:

Synes ikke det var så vondt som folk skal ha det til. Ja, vondere enn andre piercinger var det, men den verste smerten gikk fort over. Dagene etterpå var det litt ømt og småvondt, og jeg vil anbefale deg å bruke sportsbh den første uka, for da holder piercingen seg i ro og det gjør mindre vondt. Jeg tok ut min piercing i dag fordi brystvortene mine ble altfor sensitive. Har hatt piercing i brystvortene i ca 1 år. Jeg likte piercingen godt, og det er ikke så ille å ta den, synes jeg.

Anonymkode: a32eb...152

Okei, ja ser det er flere som skriver at det ikke er så vondt som mange skal ha det til, men så er jo det veldig individuelt da.. 
Får tenke at jeg har klart to fødsler så skal jeg nok fint klare dette også:fnise:
Takk for svar!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var livredd før jeg tok min, etter alt fæle jeg har hørt angående smerte. Jeg synes derimot ikke det var vondt i det hele tatt! Svei litt idet nåla gikk gjennom, men thats it! Var ikke vondt å få satt i smykket, var ikke vondt å rense første kveld, rett og slett piece of cake. Sov foresten med sports bh den første uka for å unngå betennelse o.l. :) 

Anonymkode: e2c3d...86f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 31.7.2016 at 21.43, AnonymBruker skrev:

Jeg var livredd før jeg tok min, etter alt fæle jeg har hørt angående smerte. Jeg synes derimot ikke det var vondt i det hele tatt! Svei litt idet nåla gikk gjennom, men thats it! Var ikke vondt å få satt i smykket, var ikke vondt å rense første kveld, rett og slett piece of cake. Sov foresten med sports bh den første uka for å unngå betennelse o.l. :) 

Anonymkode: e2c3d...86f

Har nok skremt meg selv litt med å lese det mange andre har skrevet.. er livredd, men må nok bare bite tennene sammen for piercing skal det bli :laugh: Takk for svar, er litt betryggende når jeg får svar på at det ikke er så vondt som nesten alle skal ha det til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det gjorde vondt. Navlen var mye verre.
Gikk fort å få nåla igjennom, så det var over på 2 sekunder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krigerunge

Jeg har hatt en god del smykker i ansiktet og kan konkludere med at piercing i brystvorten var den minst smertefulle. I forhold til piercing i overleppa var piercing i brystvorten knapt mulig å ense. Kan ikke sette det på en skala nøyaktig i forhold til de andre men på en skala for seg selv vil jeg si at piercing i brystvorten var en 3'er, kanskje ikke det heller. Joda, bedøvelse kunne du nok fått, men da må du jo til med sprøytestikk uansett i nærområdet og da kan du like så godt bare ta piercingen og bli ferdig med det. Du har ammet unger så regner med det blir ganske smertefritt for din del da. Hele prosessen er over på noen få sekunder, jeg syns det var ubehagelig når smykket ble satt i men ellers var det helt greit.

Bare vær forsiktig med den i ettertid. Er satans vondt om genseren eller BH'en plutselig henger seg fast i den uten at man er klar over det og rykker til. Og det blør en del. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 2.8.2016 at 17.05, Krigerunge skrev:

Jeg har hatt en god del smykker i ansiktet og kan konkludere med at piercing i brystvorten var den minst smertefulle. I forhold til piercing i overleppa var piercing i brystvorten knapt mulig å ense. Kan ikke sette det på en skala nøyaktig i forhold til de andre men på en skala for seg selv vil jeg si at piercing i brystvorten var en 3'er, kanskje ikke det heller. Joda, bedøvelse kunne du nok fått, men da må du jo til med sprøytestikk uansett i nærområdet og da kan du like så godt bare ta piercingen og bli ferdig med det. Du har ammet unger så regner med det blir ganske smertefritt for din del da. Hele prosessen er over på noen få sekunder, jeg syns det var ubehagelig når smykket ble satt i men ellers var det helt greit.

Bare vær forsiktig med den i ettertid. Er satans vondt om genseren eller BH'en plutselig henger seg fast i den uten at man er klar over det og rykker til. Og det blør en del. 

Tenkte kanskje å kjøpe Emla krem, den ska liksom bedøve litt :)
Håper hele prosessen går fort, er livredd :fnise: 
har sett får meg at h*n må ta i hardt for å stikke igjennom å at det derfor skal gå sakte.. 

Takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 2.8.2016 at 12.36, lillesky skrev:

Jeg synes ikke det gjorde vondt. Navlen var mye verre.
Gikk fort å få nåla igjennom, så det var over på 2 sekunder.

Jeg har tatt to ganger i navlen, ei venninne var uheldig å reiv smykke rett ut.. så måtte stikke igjennom arrvev andre gangen. Håper det går like fort med meg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krigerunge
32 minutter siden, miam123 skrev:

Tenkte kanskje å kjøpe Emla krem, den ska liksom bedøve litt :)
Håper hele prosessen går fort, er livredd :fnise: 
har sett får meg at h*n må ta i hardt for å stikke igjennom å at det derfor skal gå sakte.. 

Takk for svar!

Skader jo ikke å prøve. Uansett så går det så fort at du rekker ikke reagere før det er over, tro meg. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg som trodde det het BRYSTVORTER!!

Anonymkode: ed805...f10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...

Annonse

På 31.7.2016 den 14.08, miam123 skrev:

okei, vet det er å få kjøpt en krem som heter emla på apoteket som skal sitte på ei god stund før. 
Men om den funker vet ikke jeg, men det finner jeg ut neste uke :sjokkbla:

Hei! Funket kremen? Ahahah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Piercing i sprettpupper er fint, ikke når det er hengepupper 

Anonymkode: 9f5bf...aac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...