Gå til innhold

Tror han har glemt bursdagen min :(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. 

Jeg kom på besøk til kjæresten min i går og skal være her over helgen. Vi har vært sammen i ett år. I dag har jeg bursdag og har ikke en gang fått en gratulasjon :( 

Selv har han bursdg om to dager, og kom med ei ønskeliste der alt koster flere tusenlapper. Han er fortsett på jobb, men kommer hjem kl.20, jeg har lyst til å dra hjem før han kommer. 

Er det feil av meg å være lei meg? Asså jeg vil ikke ha noe dyrt en gang, en liten blomst, eller en sjokolade til 20kr, bare så jeg vet at han husker meg. 

 

Anonymkode: f05c1...aae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det hadde jo vært hyggelig å få en liten oppmerksomhet av kjæresten på bursdagen da, så skjønner godt at du er skuffet. hvis han ikke husker det til dere skal legge dere så bare spør "har du glemt at jeg har bursdag i dag?". det kan være nok til at han får skikkelig dårlig samvittighet og tar deg med på noe i morgen. evt så "glemmer" du bursdagen hans å, å om han da spør hvorfor du ikke har gitt noe oppmerksomhet til det så kan du bare si at du ikke fikk noen oppmerksomhet når du hadde bursdag for to dager siden. 

 

Anonymkode: 1267f...e1a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han prøver å lure deg? Kanskje har han en overaskelsesfest senere😊

Anonymkode: 73595...8f7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på overraskelse senere, men lov å håpe.

selv ga han meg ønskeliste som lød: Speilrefleks kamera, familie campingvogn, syndentur og flatskjerm.

Slik ønskeliste hadde ikke jeg turt å gi mamma en gang. Synes det er så utrolig rart.

Anonymkode: f05c1...aae

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har ikke glemt bursdagen din. Nå om dagen får man det rett i fleisen på Facebook hver gang noen fyller år. Uansett greit at du har bursdag først, så du vet hva du skal gjøre på hans bursdag. Hva har du fått tidligere år? Står det i stil med ønskelisten du har fått?

Anonymkode: 8efd3...2cf

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tviler på overraskelse senere, men lov å håpe.

selv ga han meg ønskeliste som lød: Speilrefleks kamera, familie campingvogn, syndentur og flatskjerm.

Slik ønskeliste hadde ikke jeg turt å gi mamma en gang. Synes det er så utrolig rart.

Anonymkode: f05c1...aae

han hadde ikke fått sånne ting fra meg. hadde det vært rundt tall så kunne jeg vurdert noe sånt, men jeg har dårlig råd så en sånn liste er ubrukelig. men syns også den var litt vel kravstor

Anonymkode: 1267f...e1a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

han hadde ikke fått sånne ting fra meg. hadde det vært rundt tall så kunne jeg vurdert noe sånt, men jeg har dårlig råd så en sånn liste er ubrukelig. men syns også den var litt vel kravstor

Anonymkode: 1267f...e1a

Jeg fyller 30 så for meg er det rundt tall, han fyller 33 og jeg har allerede kjøpt kamera til han.

Anonymkode: f05c1...aae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han har ikke glemt bursdagen din. Nå om dagen får man det rett i fleisen på Facebook hver gang noen fyller år. Uansett greit at du har bursdag først, så du vet hva du skal gjøre på hans bursdag. Hva har du fått tidligere år? Står det i stil med ønskelisten du har fått?

Anonymkode: 8efd3...2cf

Forrige år var vi veldig nylig blitt sammen, så vi dro på kjærestetur en helg og delte på utgiftene.

Anonymkode: f05c1...aae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tviler på overraskelse senere, men lov å håpe.

selv ga han meg ønskeliste som lød: Speilrefleks kamera, familie campingvogn, syndentur og flatskjerm.

Slik ønskeliste hadde ikke jeg turt å gi mamma en gang. Synes det er så utrolig rart.

Anonymkode: f05c1...aae

Har du fortalt han om hva du ønsker deg i bursdagsgave?

Anonymkode: cad06...e6b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fyller 30 så for meg er det rundt tall, han fyller 33 og jeg har allerede kjøpt kamera til han.

Anonymkode: f05c1...aae

hadde ikke gitt han så dyre ting når det ikke er et rundt tall. kjøp en fin skjorte eller noe. 

men se an utover kvelden om han gjør noe ut av det, kan jo være han har en overaskelse til deg når han kommer hjem :) 

Anonymkode: 1267f...e1a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du får returnert kameraet om det skulle skjære seg. Men han kan da umulig ha glemt 30-årsdagen din. Han er nok flink til å holde overraskelsen hemmelig. Og ønskelisten var kanskje en spøk?

Anonymkode: 8efd3...2cf

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som han har tenkt til å overraske deg 😄 Veldig typisk, late som han har glemt deg helt, for så å gjøre noe fantastisk for deg 😊 Du får bare vente å se 😊 Har han glemt deg, noe jeg virkelig ikke tror, så skjønner jeg GODT at du blir lei deg.

Anonymkode: db35a...a3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den ønskelista var jo helt vill da! Eller har dere inntekter i millionklassen?? Hadde IKKE gitt ham speilreflekskamera i bursdagsgave om han har glemt 30-årsdagen din hvert fall, da signaliserer du jo at du syns det er topp å bli behandlet som dritt.

Anonymkode: c4093...7ee

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første; GRATULERER MED DAGEN, TS!!!!!!! :bond::gave::smilyblomst:

Jeg forstår at du er lei deg, herregud. Du blir jo 30 år og greier. Selv om det viser seg at han prøver å lure deg til å tro at han har glemt det, synes jeg det er en litt feil måte å gjøre det på. Du blir jo sittende lei deg hele bursdagen din selv om han overrasker deg sånn 2 timer før dagen er slutt. 

Jeg kunne latt tvilen ha kommet han til gode, men hvis det faktisk viste seg at han hadde glemt hele greia hadde jeg beholdt kameraet som en gave til meg selv :) Det er ugreit å glemme bursdag, spesielt på "runde" bursdager, men det er nå min mening. 

Jeg er nå en person som elsker bursdager, samme om det er min eller andres. Hadde vært knust hvis min samboer hadde glemt min :( 

Når kommer han hjem, forresten? 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AHO skrev:

For det første; GRATULERER MED DAGEN, TS!!!!!!! :bond::gave::smilyblomst:

Jeg forstår at du er lei deg, herregud. Du blir jo 30 år og greier. Selv om det viser seg at han prøver å lure deg til å tro at han har glemt det, synes jeg det er en litt feil måte å gjøre det på. Du blir jo sittende lei deg hele bursdagen din selv om han overrasker deg sånn 2 timer før dagen er slutt. 

Jeg kunne latt tvilen ha kommet han til gode, men hvis det faktisk viste seg at han hadde glemt hele greia hadde jeg beholdt kameraet som en gave til meg selv :) Det er ugreit å glemme bursdag, spesielt på "runde" bursdager, men det er nå min mening. 

Jeg er nå en person som elsker bursdager, samme om det er min eller andres. Hadde vært knust hvis min samboer hadde glemt min :( 

Når kommer han hjem, forresten? 

Sorry, så nå i HI at han kom hjem kl. 20. :ph34r:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du planlagt feiring av 30-årsdagen din sammen med venner og/ eller familie og evt kjæresten din?

Anonymkode: cad06...e6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fyller 30 så for meg er det rundt tall, han fyller 33 og jeg har allerede kjøpt kamera til han.

Anonymkode: f05c1...aae

Syns du virker ganske sytende. Skjønner at det er dumt at han har glemt bursdagen din. men se løsninger istedenfor å syte. Du har noen valg her, du kan velge å bli hos kjæresten din, vente på at han kommer hjem og kanskje har han en overraskelse til deg. Du kan også velge å dra hjem til deg selv.Du kan velge å minne på kjæresten din at du har bursdag, og se hva han gjør med den informasjonen (nå håper jeg virkelig ikke at du sitter hjemme og syns synd på deg selv, og ikke har gjort ditt ved å f.eks sende han en påminnelsemelding om at du har bursdag!) Du kan velge å gi han kameraet, eller bytte det inn (om det er mulig) eller behold det som en bursdagsgave til deg selv. Du hadde heller ikke behøv å kjøpe så dyr gave til han, det var også ditt valg. Du kunne valgt å kjøpe noe billigere til han, selv om det ikke var på ønskelisten hans. 
 

Du har masse valg, men det valget du har tatt nå; ved å sitte hjemme å synes synd på deg selv, gagner i alle fall ikke deg! Det gjør jo bare at du føler deg bare verre. 

Anonymkode: 944d7...bf2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...