Gå til innhold

Jeg ser fram til at Trump blir president


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Endelig får vi en ekte mann som er villig til å bruke atomvåpen der det trengs. 

Anonymkode: 572ed...c25

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ekte mann, slik som Hitler, Stalin og Mao? 

Da foretrekker jeg heller Hillary, hun vet vi jo har baller. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, stan skrev:

Ekte mann, slik som Hitler, Stalin og Mao? 

Da foretrekker jeg heller Hillary, hun vet vi jo har baller. 

Beklager men deg kan vi ikke ta på alvor.  

Anonymkode: 572ed...c25

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du flere grunner til at du ønsker at han skal bli president, eller er det bare pga du liker personligheten hans?

At det står mellom Hillary Clinton og Donald Trump sier en del om det amerikanske folket, og dagens menneskehet generelt, men jeg ville valgt Hillary Clinton overnfor Trump, for landets trygghet sin skyld. Donald Trump spiller på frykten til mennesker, akkurat som FRP.

Ikke et godt valg for å føre et land videre, og føre et land gjennom harde perioder, i trygghet.

Er ikke Arbeiderpartimann, men jeg mener AP reddet Norge, og har holdt Norge på toppen av verdens beste land å bo i i mange år. FRP og Høyre vil føre oss lengre og lengre ned, og gjøre forskjellene på folk større. Vi vil få flere og flere uteliggere, flere og flere fattige, som resulterer i flere og flere ran, mer og mer kriminalitet. Folk er ikke kriminelle for morro skyld. De utsetter ikke friheten sin for morro skyld. De gjør det fordi de er desperate etter penger. AP har alltid passet på at folk er tatt vare på, at folk har fått trygd så de slipper å være kriminelle siden de ikke er i stand til å ha normale jobber.

Folk har tatt tryggheten og suksessen Norge har hatt, for gitt. Og derfor utsatt oss for dagens problemer og farer for fremtiden.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès

Er glad jeg ikke bor i USA og må velge mellom disse 2, det blir jo som å velge mellom pest eller kolera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hillary respekterer ikke demokratiet og er en korrupt krigshisser som ikke burde være i valgkampen. 

For verdensfreden sin skyld så tror jeg Trump er det beste valget :)

Ingen av dem er gode kandidater. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

 Endelig får vi en ekte mann som er villig til å bruke atomvåpen der det trengs. 

 Anonymkode: 572ed...c25

 0g hvor mener du at det er nødvendig å bruke atom-våpen?

Anonymkode: 29ea5...f3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Loki Laufeyson skrev:

Er glad jeg ikke bor i USA og må velge mellom disse 2, det blir jo som å velge mellom pest eller kolera.

Det blir verre for Norge enn amerikanerne. Uten full støtte fra NATO (så og si USA) så kan vi risikere at Russland annekterer Svalbard uten opposisjon. Det vil være katastrofalt for oss.

Anonymkode: 3faf2...431

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Det blir verre for Norge enn amerikanerne. Uten full støtte fra NATO (så og si USA) så kan vi risikere at Russland annekterer Svalbard uten opposisjon. Det vil være katastrofalt for oss.

Anonymkode: 3faf2...431

Om Russland ville hat Svalbard så hadde de tatt den på 20 tallet.

 

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 0g hvor mener du at det er nødvendig å bruke atom-våpen?

Anonymkode: 29ea5...f3c

Tja det er visse land i en del av verden hvor ondskapens religion hører t

Anonymkode: 572ed...c25

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, UkjentN skrev:

Har du flere grunner til at du ønsker at han skal bli president, eller er det bare pga du liker personligheten hans?

At det står mellom Hillary Clinton og Donald Trump sier en del om det amerikanske folket, og dagens menneskehet generelt, men jeg ville valgt Hillary Clinton overnfor Trump, for landets trygghet sin skyld. Donald Trump spiller på frykten til mennesker, akkurat som FRP.

Ikke et godt valg for å føre et land videre, og føre et land gjennom harde perioder, i trygghet.

Er ikke Arbeiderpartimann, men jeg mener AP reddet Norge, og har holdt Norge på toppen av verdens beste land å bo i i mange år. FRP og Høyre vil føre oss lengre og lengre ned, og gjøre forskjellene på folk større. Vi vil få flere og flere uteliggere, flere og flere fattige, som resulterer i flere og flere ran, mer og mer kriminalitet. Folk er ikke kriminelle for morro skyld. De utsetter ikke friheten sin for morro skyld. De gjør det fordi de er desperate etter penger. AP har alltid passet på at folk er tatt vare på, at folk har fått trygd så de slipper å være kriminelle siden de ikke er i stand til å ha normale jobber.

Folk har tatt tryggheten og suksessen Norge har hatt, for gitt. Og derfor utsatt oss for dagens problemer og farer for fremtiden.

Slikt som AP som valgte å tvangssterilisere tatere på 50'tallet.... Skylapper får alle til å se fantastiske ut...

Anonymkode: ea0e9...3fc

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 2Bhonest
2 timer siden, Loki Laufeyson skrev:

Er glad jeg ikke bor i USA og må velge mellom disse 2, det blir jo som å velge mellom pest eller kolera.

Der er jo flere kandidater å velge mellom. Gary Johnson for Det libertarianske parti og  Jill Stein for Green Party.

https://en.wikipedia.org/wiki/United_States_presidential_election,_2016

Endret av 2Bhonest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 2Bhonest
4 minutter siden, Eugene Onegin skrev:

Men det er bare 2 som har mulighet til å vinne.

Like fullt er det mer enn 2 kandidater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eugene Onegin
7 minutter siden, 2Bhonest skrev:

Like fullt er det mer enn 2 kandidater.

Sant men og stemme på noen av de andre er det samme som å ikke stemme. Så lenge det bare er to som har mulighet til å vinne. Kan man like godt bare regne med de to. De andre har ingen betydning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 2Bhonest
2 minutter siden, Eugene Onegin skrev:

Sant men og stemme på noen av de andre er det samme som å ikke stemme. Så lenge det bare er to som har mulighet til å vinne. Kan man like godt bare regne med de to. De andre har ingen betydning.

Da synes jeg du skal lage en egen tråd på det og ikke ødelegge denne tråden med utenomsnakk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noe tilfeldig
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Beklager men meg kan vi ikke ta på alvor.  

Anonymkode: 572ed...c25

Korrigerte skrivefeilen for deg ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Eugene Onegin
Et øyeblikk siden, 2Bhonest skrev:

Da synes jeg du skal lage en egen tråd på det og ikke ødelegge denne tråden med utenomsnakk.

Det var du som begynte med utenomsnakk jeg viser til ditt innlegg

55 minutter siden, 2Bhonest skrev:

Der er jo flere kandidater å velge mellom. Gary Johnson for Det libertarianske parti og  Jill Stein for Green Party.

https://en.wikipedia.org/wiki/United_States_presidential_election,_2016

Dette har ingenting med denne tråden å gjøre

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Eugene Onegin skrev:

Det var du som begynte med utenomsnakk jeg viser til ditt innlegg

Dette har ingenting med denne tråden å gjøre

 

Og du er jo årsaken til at det ikke har noe med tråden å gjøre.

Anonymkode: ea0e9...3fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...