Gå til innhold

"alle" gir meg komplimenter og sier jeg ser bra ut, jeg blir bare lei meg :(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har gått ned fra 65 til 55 kilo sånn ca. Begge de vektene er innenfor det som ansees som normalt og sunt for min høyde ca. 160 cm. Jeg har kuttet ut alt av det som gir meg livsglede (alkohol, fett, sukker etc.) for å nå "sommerkroppen".  Alle gir meg komplimenter og sier jeg ser SÅÅÅÅ bra ut, og jeg har bare lyst til å grine! Får masse oppmerksomhet fra menn (noe jeg ikke fikk før) men jeg greier ikke glede meg over det. Var jeg ikke bra nok før da? Var det de usle 10 kiloene som gjorde at jeg var singel i alle disse år? Jeg var ærlig talt lykkeligere med ti kilo mer, jeg var mer avslappet, hadde livsglede, men det betyr tydeligvis ingenting! Det var de skarve kiloene :( 

Anonymkode: 697a2...4a2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, var nok det. Verden er et overfladisk sted.. :icon_frown:

Anonymkode: fe1ac...48b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har gått ned fra 65 til 55 kilo sånn ca. Begge de vektene er innenfor det som ansees som normalt og sunt for min høyde ca. 160 cm. Jeg har kuttet ut alt av det som gir meg livsglede (alkohol, fett, sukker etc.) for å nå "sommerkroppen".  Alle gir meg komplimenter og sier jeg ser SÅÅÅÅ bra ut, og jeg har bare lyst til å grine! Får masse oppmerksomhet fra menn (noe jeg ikke fikk før) men jeg greier ikke glede meg over det. Var jeg ikke bra nok før da? Var det de usle 10 kiloene som gjorde at jeg var singel i alle disse år? Jeg var ærlig talt lykkeligere med ti kilo mer, jeg var mer avslappet, hadde livsglede, men det betyr tydeligvis ingenting! Det var de skarve kiloene :( 

Anonymkode: 697a2...4a2

 Kansje er det noe som plager deg psykisk? Jeg har nemlig aldri hørt at folk blir sure av å få positive kommentarer.

Anonymkode: a567f...8dd

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor slanket du deg, da? Det er bare å begynne å spise og kose deg som som du gjorde før hvis du bare blir deppa av å være slank og få komplimenter. Jeg synes det virker veldig sært å bli deppa av å få komplimenter du får nå fordi du ikke fikk det før. Da er du vrang, altså.

Endret av Sly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen blir aldri fornøyd ! Spis deg opp igjen da hvis det er så fælt å få komplimenter! Tar ikke lang tid så er du tilbake igjen,  så får du ser om du blir fornøyd da!

Anonymkode: 56d78...0f5

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har jeg mye jeg kunne sagt noe om.

Men..orker ikke. Fordi du sutrer når du skulle vært glad!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åherrejesus.. Du er lei deg nå fordi du ikke var bra nok før du tok av? Kanskje det ikke bare er selve kiloene som har gjort det, kanskje du har fått en bedre utstråling? Kanskje du har vært fornøyd med egne prestasjoner, vektnedgang som gjør deg glad, økt selvtillit og dermed virker mer tiltrekkende enn du gjorde før? 

Skjønner uansett ikke hva det er å sutre for... Du får legge på deg igjen da hvis du ikke er lykkelig.

Anonymkode: 06d49...42b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sly skrev:

Hvorfor slanket du deg, da? Det er bare å begynne å spise og kose deg som som du gjorde før hvis du bare blir deppa av å være slank og få komplimenter. Jeg synes det virker veldig sært å bli deppa av å få komplimenter du får nå fordi du ikke fikk det før. Da er du vrang, altså.

For å få meg kjæreste, men nå føltes det liksom ikke verd det... Det føltes som om at jeg er verdiløs uten å være slank, og nå fikk jeg det bekreftet...

 

TS

Anonymkode: 697a2...4a2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Åherrejesus.. Du er lei deg nå fordi du ikke var bra nok før du tok av? Kanskje det ikke bare er selve kiloene som har gjort det, kanskje du har fått en bedre utstråling? Kanskje du har vært fornøyd med egne prestasjoner, vektnedgang som gjør deg glad, økt selvtillit og dermed virker mer tiltrekkende enn du gjorde før? 

Skjønner uansett ikke hva det er å sutre for... Du får legge på deg igjen da hvis du ikke er lykkelig.

Anonymkode: 06d49...42b

NEI NEI NEI, jeg var mye lykkeligere før. Nå tenker jeg masse på kalorier og greier ikke slappe av i selskap for jeg tenker hele tiden på hva jeg ikke kan spise og unnskyldninger for å takke nei til dessert f. eks. jeg føler virkelig jeg var et lykkeligere, morsommere menneske da jeg var litt større, men det var det visst ingen menn som la merke til. Alt de bryr seg om er at jeg er tynnere nå. Det er rett og slett deprimerende å få mer positiv tilbakemelding nå som jeg er tynn og ulykkelig enn som større og lykkelig...

 

TS

Anonymkode: 697a2...4a2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For å få meg kjæreste, men nå føltes det liksom ikke verd det... Det føltes som om at jeg er verdiløs uten å være slank, og nå fikk jeg det bekreftet...

 

TS

Anonymkode: 697a2...4a2

Nei, da så... Jeg ser tjukke folk med kjæreste hele tiden, men det er kanskje noe spesielt med deg. Dette blir litt sånn: "Å, så fin du var i dag :)!" "Jasså, så du mener at jeg ikke var fin i går :angry:?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Sly skrev:

Nei, da så... Jeg ser tjukke folk med kjæreste hele tiden, men det er kanskje noe spesielt med deg. Dette blir litt sånn: "Å, så fin du var i dag :)!" "Jasså, så du mener at jeg ikke var fin i går :angry:?"

Nettopp dette!

Jeg vet at jeg var sånn noenlunde fin før, men etter å ha gått ned 20 kilo er jeg så helt klart finere! Både jeg og andre synes det!

Anonymkode: 90a9a...cde

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært både tjukk og (for) tynn, og som tykk ble jeg knapt nok behandlet som et menneske. Skulle tro de ble tvunget til å ta i kloakkslam. Fikk helt bakoversveis. Som tynn fikk jeg så mye oppmerksomhet jeg la på meg ca. halvparten igjen for å få gå i fred...:\

Anonymkode: 41d26...2fc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært både tjukk og (for) tynn, og som tykk ble jeg knapt nok behandlet som et menneske. Skulle tro de ble tvunget til å ta i kloakkslam. Fikk helt bakoversveis. Som tynn fikk jeg så mye oppmerksomhet jeg la på meg ca. halvparten igjen for å få gå i fred...:\

Anonymkode: 41d26...2fc

JA! Det er noe nitrist over det å kun skulle ha verdi etter hvor mye man veier. Jeg er mer enn min vekt. Føler nå at folk lyver når de sier at det er det indre som teller og at man ikke skal bry seg om utseende. All min erfaring tilsier at det kun er vekt som teller for menn. 

 

TS

Anonymkode: 697a2...4a2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

JA! Det er noe nitrist over det å kun skulle ha verdi etter hvor mye man veier. Jeg er mer enn min vekt. Føler nå at folk lyver når de sier at det er det indre som teller og at man ikke skal bry seg om utseende. All min erfaring tilsier at det kun er vekt som teller for menn. 

 

TS

Anonymkode: 697a2...4a2

Samme her. Aldri fått så mye oppmerksomhet som når jeg veier for lite.

Anonymkode: 914c5...908

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå inn på Finn og søk opp brudekjoler til salgs. Der kan du se bilde av mange virkelig store damer i brudekjole. 66 kg diskvalifiserer deg ikke på kjærestemarkedet. Det virker helt fjernt å påstå noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det dere snakker om! At det avgjørende skulle være vekt for å få seg kjæreste?! Tull å tøys, det er utstråling som gjør at man får oppmerksomhet, der folk faktisk tar kontakt med deg og ikke bare ser men ikke tar kontakt.

Jeg har vært tynn i hele mitt liv og har fått høre at jeg er fin, men jeg eier ikke utstråling, så menn oppsøker ikke meg, og på byen er det en sjelden en som kommer bort å sier; så sur du ser ut da. Sorry alså men jeg har visstnok et slikt ansikt når jeg er alvorlig, og jeg tror det ville sett tåpelig ut om jeg stod der å bare smilte for meg selv, tenker menn i hvite frakker ville hentet meg da. 

Hilsen ei tynn ei, singel i 14 år nå.

Anonymkode: 083e9...ee9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 minutter siden, Sly skrev:

Gå inn på Finn og søk opp brudekjoler til salgs. Der kan du se bilde av mange virkelig store damer i brudekjole. 66 kg diskvalifiserer deg ikke på kjærestemarkedet. Det virker helt fjernt å påstå noe sånt.

Nei, men det gjør det mye vanskeligere. Jeg er 162 cm, og i voksen alder har jeg veid fra 55 kg-70 kg. Og utseende mitt ellers, er temmelig middels. Jeg er ikke hun pene man snur seg etter, men heller ikke hun man tenker er stygg. Får oftest høre jeg er søt. Så da jeg har en kropp på 70 kg, så får jeg virkelig ikke oppmerksomhet. Eller jeg ble sjekket opp av en alkoholiker, som er 30 år eldre enn meg. Da jeg har en kropp på 55 kg, så kan jeg regelrett velge hvem jeg vil ha. Føler det ikke finnes en eneste mann, som ikke vil ha meg da. Og jeg synes at det er sykt, at det skal variere så mye.

Anonymkode: efc60...97c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, men det gjør det mye vanskeligere. Jeg er 162 cm, og i voksen alder har jeg veid fra 55 kg-70 kg. Og utseende mitt ellers, er temmelig middels. Jeg er ikke hun pene man snur seg etter, men heller ikke hun man tenker er stygg. Får oftest høre jeg er søt. Så da jeg har en kropp på 70 kg, så får jeg virkelig ikke oppmerksomhet. Eller jeg ble sjekket opp av en alkoholiker, som er 30 år eldre enn meg. Da jeg har en kropp på 55 kg, så kan jeg regelrett velge hvem jeg vil ha. Føler det ikke finnes en eneste mann, som ikke vil ha meg da. Og jeg synes at det er sykt, at det skal variere så mye.

Anonymkode: efc60...97c

Da får man finne seg andre arenaer og faktisk bli kjent med menn, i stedet for å måle egenverdien sin ut fra om man blir beglodd og forsøkt sjekket opp av ukjente eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, men det gjør det mye vanskeligere. Jeg er 162 cm, og i voksen alder har jeg veid fra 55 kg-70 kg. Og utseende mitt ellers, er temmelig middels. Jeg er ikke hun pene man snur seg etter, men heller ikke hun man tenker er stygg. Får oftest høre jeg er søt. Så da jeg har en kropp på 70 kg, så får jeg virkelig ikke oppmerksomhet. Eller jeg ble sjekket opp av en alkoholiker, som er 30 år eldre enn meg. Da jeg har en kropp på 55 kg, så kan jeg regelrett velge hvem jeg vil ha. Føler det ikke finnes en eneste mann, som ikke vil ha meg da. Og jeg synes at det er sykt, at det skal variere så mye.

Anonymkode: efc60...97c

Nei huff så synd det er på deg. Tenk å måtte legge noe arbeid i det selv hvis man er overvektig og ikke få det servert på sølvfat slik mange kvinner desseverreligvis får det.

Anonymkode: 5aade...ebe

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...