Gå til innhold

Blamerte meg sexuelt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Leste i papirene mine etter innleggelse for mani og fikk helt sjokk. De skriver at jeg la ut om sex med legen osv. Det har jeg ikke noe minne fra i det hele tatt. Under en annen innleggelse tok jeg noen puter og gnidde meg mot dem foran personalet. Jeg husker det ikke, har glemt en hel måned for jeg var så manisk. Hvorfor faen gjør jeg sånn? Jeg er jo ikke sånn til vanlig. Ble så lei meg da jeg leste det. Hvorfor må de skrive det ned?

Anonymkode: 362d6...fda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenker at du burde å ta det opp med de, og ikke her, eventulet snakk med fagpersoner.

Anonymkode: cf80f...43e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at du er lei deg. Mye overdrivelser og noen ganger direkte løgn i journal også. Du burde glemme hele journalen. Det nytter ikke å ta det opp med dem.

Anonymkode: 6da31...f0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Leste i papirene mine etter innleggelse for mani og fikk helt sjokk. De skriver at jeg la ut om sex med legen osv. Det har jeg ikke noe minne fra i det hele tatt. Under en annen innleggelse tok jeg noen puter og gnidde meg mot dem foran personalet. Jeg husker det ikke, har glemt en hel måned for jeg var så manisk. Hvorfor faen gjør jeg sånn? Jeg er jo ikke sånn til vanlig. Ble så lei meg da jeg leste det. Hvorfor må de skrive det ned?

Anonymkode: 362d6...fda

 

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Leste i papirene mine etter innleggelse for mani og fikk helt sjokk. De skriver at jeg la ut om sex med legen osv. Det har jeg ikke noe minne fra i det hele tatt. Under en annen innleggelse tok jeg noen puter og gnidde meg mot dem foran personalet. Jeg husker det ikke, har glemt en hel måned for jeg var så manisk. Hvorfor faen gjør jeg sånn? Jeg er jo ikke sånn til vanlig. Ble så lei meg da jeg leste det. Hvorfor må de skrive det ned?

Anonymkode: 362d6...fda

Du var jo ikke seg selv når dette angivelig skjedde! Så prøv å ikke tenke så mye på det. De har nok sett og hørt verre ting der du var innlagt. Håper det går bra med deg nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fryktelig mange pasienter i psykiatrien som får ulike former for seksuell utagering og manier, og det er ikke noe å være flau over. Jeg har sett fryktelig mange pasienter utagere seksuelt, kle seg nakne og løpe rundt i gangene, drive kompulsiv onani foran andre, komme med krenkende seksuelle utsagn og tilnærmelser etc, etc.

Dette er noe man er vant til, og ikke noe å være flau over. At du faktisk ER flau er jo et sunnhetstegn, og noe du virkelig burde glede deg over. Husk at ingen forventer en normal og forutsigbar oppførsel når du legges inn på en psykiatrisk avdeling. Avdelingen har dokumentasjonsplikt, og derfor må de også notere segbslikt, da det kan ha betydning for diagnostisering og behandling. Man kan ikke unnlate å dokumentere fenomener bare fordi pasienten opplever det som pinlig. Du har forøvrig ingen ting å skamme deg over. Vær glad for at du er kommet til det stadiet der du betrakter dette med "normale" øyne.

Anonymkode: 3630b...74d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...