Gå til innhold

Er det noen jobber du aldri kunne tenkt deg å jobbe med og hvorfor?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vil ikke ha noen jobber som innebærer at jeg må se blod.  Jeg takler ikke blod og blir kvalm og svimmel av å se det. Tåler å se mitt eget blod, men ikke andres. Grøss :haar:  Hadde vel besvimt hvis jeg skulle være kirurg. 

Jobbe i klesbutikk. Jeg er virkelig helt elendig til å brette klær. Mye verre enn mannen min. Så hadde nok fått mye kjeft fra kunder :fnise: 

Gynekolog. Grøss og gru.

Jobber som innebærer at du må jobbe ute. Greit hvis det er opphold,  surt og jævlig hvis det regner eller snør. 

Skikkelig stressende jobber hvor det er fullt kjør hele dagen på jobb. Lege f.eksempel. 

 

Hvilken jobber kunne du aldri ha hatt?

 

Anonymkode: afa76...d35

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Raindrops

Jeg kunne nok hatt de fleste jobber om det hadde vært for en begrenset periode, slik som nå når jeg jobber innen service, til tider også utendørs i all slags vær.

Unntaket er jobber som involverer for mye nærkontakt med andre mennesker, og da spesielt mennesker som trenger ekstra mye hjelp, som eldre og mennesker med ulike funksjonshemninger. Jeg takler slike ting eksepsjonelt dårlig, og selv om jeg helt sikkert kunne bitt tennene sammen og fått jobben gjort, så hadde jeg ikke klart å gjort det på en måte som jeg mener pasienter fortjener. Der innser jeg mine egne begrensninger som et omsorgsmenneske for fremmede, og holder meg langt unna.

Endret av Raindrops
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selger, av typen på Elkjøp som skal prøve å overtale folk til å kjøpe ting de ikke har råd til eller trenger.

Hvilken som helst jobb som krever at man må gå i dress.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funksjonshemmede mennesker... Synes det er helt grusomt å jobbe med.

Anonymkode: ee86f...420

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider