Gå til innhold

Statusen på søknaden min har gått fra: Forventet ferdigbehandlet 28.07, til: Søknaden din vil bli behandlet snart.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er snart? Har stått sånn siden igår..

Anonymkode: 43efb...aa6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lånekassen? Tja, kan ta sin tid det. Min skulle vært ferdig behandlet for to uker siden. Hver gang jeg ringer sier de bare at noen jobber med den. Når jeg spør om det virkelig tar to uker å jobbe med den får jeg bare til svar at den er ferdig innen neste uke. Blir gal. Er på vei til kontoret deres nå for å høre hva som egentlig skjer. 

Anonymkode: 63402...761

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lånekassen? Tja, kan ta sin tid det. Min skulle vært ferdig behandlet for to uker siden. Hver gang jeg ringer sier de bare at noen jobber med den. Når jeg spør om det virkelig tar to uker å jobbe med den får jeg bare til svar at den er ferdig innen neste uke. Blir gal. Er på vei til kontoret deres nå for å høre hva som egentlig skjer. 

Anonymkode: 63402...761

Åneii.. 

Anonymkode: 43efb...aa6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom datoen opprinnelig var 28. juli kommer det nok snart. Det er nok bare litt forsinkelser. :) 

Anonymkode: a0841...38e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lånekassen? Tja, kan ta sin tid det. Min skulle vært ferdig behandlet for to uker siden. Hver gang jeg ringer sier de bare at noen jobber med den. Når jeg spør om det virkelig tar to uker å jobbe med den får jeg bare til svar at den er ferdig innen neste uke. Blir gal. Er på vei til kontoret deres nå for å høre hva som egentlig skjer. 

Anonymkode: 63402...761

Bra at du tar saken i egne hender. Sånn skal det være! Gikk selv til Hafslund i sinne angående strømregningen min engang etter en laaang prosess der jeg aldri fikk svar. Fikk tilbakebetalt mange tusen:)

Anonymkode: 11d09...278

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er vel ingen muligheter for at det skjer noe i helgen?

Anonymkode: 43efb...aa6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 29.7.2016 at 12.10, AnonymBruker skrev:

Lånekassen? Tja, kan ta sin tid det. Min skulle vært ferdig behandlet for to uker siden. Hver gang jeg ringer sier de bare at noen jobber med den. Når jeg spør om det virkelig tar to uker å jobbe med den får jeg bare til svar at den er ferdig innen neste uke. Blir gal. Er på vei til kontoret deres nå for å høre hva som egentlig skjer. 

Anonymkode: 63402...761

Fikk du vite noe? Jeg venter fremdeles😑

Anonymkode: 43efb...aa6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så rart...jeg fikk innvilget dagen etter jeg søkte. Trodde de ble behandlet automatisk?Nå venter jeg bare på det det skal registreses at jeg har betalt semesteravgift, slik at utbetaling kan begynne. 

Anonymkode: d23d9...041

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så rart...jeg fikk innvilget dagen etter jeg søkte. Trodde de ble behandlet automatisk?Nå venter jeg bare på det det skal registreses at jeg har betalt semesteravgift, slik at utbetaling kan begynne. 

Anonymkode: d23d9...041

De fleste blir behandlet automatisk, men ikke alle.. 

Jeg er bare så lei av å vente på svar. Aner jo ikke hvorfor det tar sånn tid heller! Lånekassen sier heller ingenting, bare at søknaden ligger hos saksbehandler. 

Anonymkode: 43efb...aa6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...