Gå til innhold

Hvilke destinasjoner passer best i de ulike skoleferiene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg og familien min (to barn i småskolealder) ønsker å utnytte skoleferiene best mulig til reising.

Lurer derfor på om noen har tips til reisemål som passer godt i oktober (høstferie), desember ( juleferie), februar (vinterferie) og mars/april (påskeferie). Tenker da i forhold til vær og temperatur, regntid, flytid, høytider i landet osv.

På forhånd takk!

Anonymkode: c51a0...10c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg og familien min (to barn i småskolealder) ønsker å utnytte skoleferiene best mulig til reising.

Lurer derfor på om noen har tips til reisemål som passer godt i oktober (høstferie), desember ( juleferie), februar (vinterferie) og mars/april (påskeferie). Tenker da i forhold til vær og temperatur, regntid, flytid, høytider i landet osv.

På forhånd takk!

Anonymkode: c51a0...10c

Sibir?

Anonymkode: 018b1...11a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sør-Europa i høstferien, da er det ikke for varmt, men fortsatt badetemperaturer. Fjellet i vinterferien og de årene det er tidlig påske, eventuelt Thailand. Byferie i påsken nå den er sen. F.eks. London, Amsterdam, Paris, Berlin, New York, København osv. Hvis man vil dra langt kan man jo dra til Australia i Påsken, da er det nok passe behagelige temperaturer. 

Anonymkode: 733bf...219

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanariøyene, Kypros, Østen og selvfølgelig storbyer kan man vel reise til når som helst. Spørs hva slags ferie dere er ute etter. Er det sol og bad? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marokko er fint i oktober.

Anonymkode: 912eb...95c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...