Gå til innhold

Charmiss starter livet som mamma


charmisss

Anbefalte innlegg

Den 11. september 2016 at 13.04, Chandra skrev:

Velkommen tilbake! :) Kjipt at kvalmen måtte komme tilbake med en gang da, men nå nærmer du deg forhåpentligvis tiden der det blir enklere. Får håpe det bare var fordi du var sliten etter reisen. Jeg merket i alle fall at jeg lettere kastet opp om jeg hadde vært på farta og var litt sliten.

Har du noen tanker rundt hva du får? Jeg var sikker på at jeg fikk jente og tror jeg hadde fått sjokk om jeg hadde fått en annen beskjed! :fnise:

 

Ja, får virkelig håpe den kvalmen går over snart. Har heldigvis klart å fått i meg endel mat igår og søvn så det var deilig å føle seg som et menneske igjen :)

Jeg har jentefølelse, men har veldig lyst på en liten jente også så vet ikke om jeg tør å satse på den:fnise: Er helt uutholdelig å måtte vente på fasiten. Leser at de som er sikre på jente som regel får jente mens de som er mer usikre på kjønn som regel får gutt. I tillegg har jeg jo vært veldig dårlig og nå kommer den urene huden for fullt også. Så kjerringrådene peker jo ditover, men vi får se:) Hva slags lyst hadde i forhold til salt/søtt? Noen andre "jentetegn" du fikk? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12+0.

Endelig er de magiske 12 ukene passert - hurra! Jeg føler meg også bedre for tiden, bare litt småkvalm her og der og det er så utrolig deilig. Har energi og føler meg rett og slett som et menneske igjen. Småkvalm om morran, men det går over så fort jeg får i meg mat nå og det er en stor forandring. 

Idag skal vi på tidlig ultralyd for å se om alt er bra med lille i magen før vi forteller det til venner og familie. Kjenner det kribler godt i magen, håper alle blir overrasket og glade. :rodmer:

Har også begynt å tenke så smått på permisjon og ikke minst tiden mellom den og barnehagestart. Mange måneder med spørsmålstegn bak der.. Jaja, vi får satse på at det løser seg på en måte. Idag er jeg bare glad og letta. Og spent på å se om det fortsatt er liv nedi magen - murrer og strekker godt, så jeg tror egentlig det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, tr.heimspia83 skrev:

:klem1: De magiske 12 :hjerter:

 

Gratulerer så masse! 

 

1 time siden, Weebs skrev:

Gratulerer med 12 uker! :biggrin:

 

Tusen takk dere :D Er veldig letta nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

På 20.12.2016 den 14.03, Porcelain skrev:

Hvordan går det med deg? :) 

 

Her er det lenge siden jeg har oppdatert gitt! :laugh:

Alt går toppers, er nå i uke 26 og vi venter en liten jente i april. :ninuskapus: Formen er på topp, men kvalmen ga seg ikke før uti uke 18. Før det var jeg innlagt med hypermesis og fikk væskebehandling så det var en tøff start. Men det er utrolig hvor fort man glemmer og nå er det bare gøy å være gravid. Kjenner spark hele tiden og har ikke vondt noested (bank i bordet!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Marimba skrev:

Følger gjerne videre her! Ligger en drøy uke bak deg i løypa, og venter også ei lita jente i april :) 

 

Så hyggelig :D Spennende tider, hvordan er formen din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, charmisss skrev:

 

Så hyggelig :D Spennende tider, hvordan er formen din?

Veldig spennende! Her er egentlig formen veldig bra. Eneste er at jeg sover mye. Så bra at du også har en fin form nå (selv om du fikk en tøff start) :) 

Godt nytt år! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Lenge mellom hver gang her, men glemmer litt av å oppdatere.

 

Er 32+5 uker på vei og begynner å bli smått utålmodig faktisk. Formen er fin, magen har virkelig skutt fart, men har ingen vondter så bank i bordet for det. Lillejenta er ikke så liten lenger og sparker godt fra seg nedi magen. Gleder meg til magen synker litt, så jeg kan sitte normalt uten å få meg en lusing i ribbeina. 

Alt er klart til hun kommer, klærne er vasket og brettet sammen og senga er satt sammen. Nå gleder vi oss fryktelig til å bli kjent med lille frøken. :ninuskapus:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Den 22.april kom jenta vår endelig til verden. Etter en hard, igangsatt fødsel så ble vi endelig foreldre. :ninuskapus:
Jeg savner overhodet ikke å være gravid, det var utrolig deilig å få tilbake kroppen sin for seg selv! Å sove på magen og på ryggen, samt og slippe å løpe på do 5 ganger hver natt. Heaven! Ammingen er null stress i forhold. 

Nå nyter vi tiden med vår lille frøken som blir mer og mer våken for hver dag som går. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, gratulerer! :nordvesta:

Ja, det å endelig ligge på magen synes jeg fremdeles er fantastisk, et halvt år senere :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...