Gå til innhold

Å ikke fortelle om fuckfriend


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 

Hvordan ville du reagert om noen ikke hadde fortalt deg om fuckfriend? Spesielt når du allerede hadde hatt sex med mann/kvinne.

Ville du blitt skuffet? Kan jeg fortelle det på en fin måte?

 

Anonymkode: f09b4...263

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om det ikkje er ein du har eit forhold med eller har planer om å starte eit forhold med, så ser eg ikkje vitsen med at du skal måtte fortelle om det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, TheNordTroll skrev:

Om det ikkje er ein du har eit forhold med eller har planer om å starte eit forhold med, så ser eg ikkje vitsen med at du skal måtte fortelle om det.

Jeg er ikke i forhold.

 

Anonymkode: f09b4...263

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke i forhold.

 

Anonymkode: f09b4...263

Vel, da er det vel ikkje eit problem om du lar være?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, TheNordTroll skrev:

Vel, da er det vel ikkje eit problem om du lar være?

Jeg har lyst på begge! 

Anonymkode: f09b4...263

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får du prøve å ordne det til at du kan bli pulevenn med denne personen også da.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Egoistisk å ha seg med begge uten å si noe tenker JEG da. Hva hvis en av dem får følelser for deg, også finner det ut? Det handler ikke bare om din intensjoner, men også om konsekvensen hvis noen av dem finner det ut.

Hvis du allerede nå er usikker på hvordan du kan si det uten å såre den andre, så tilsier vel det at du vet dette er noe du ikke burde gjøre kanskje? :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Paeonia skrev:

Egoistisk å ha seg med begge uten å si noe tenker JEG da. Hva hvis en av dem får følelser for deg, også finner det ut? Det handler ikke bare om din intensjoner, men også om konsekvensen hvis noen av dem finner det ut.

Hvis du allerede nå er usikker på hvordan du kan si det uten å såre den andre, så tilsier vel det at du vet dette er noe du ikke burde gjøre kanskje? :) 

Burde jeg droppe min første pulevenn? Vi har jo ikke råd til prevensjon selv, og vi har jo fantastisk sex.. kommer til å savne det!

Kanskje jeg burde kommunisere med han som jeg har pult nylig, fortelle hva jeg liker osv.. det gir jo bedre sex. :)  Vi kan også få et seriøst forhold, om det går bra videre.

Anonymkode: f09b4...263

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Burde jeg droppe min første pulevenn? Vi har jo ikke råd til prevensjon selv, og vi har jo fantastisk sex.. kommer til å savne det!

Kanskje jeg burde kommunisere med han som jeg har pult nylig, fortelle hva jeg liker osv.. det gir jo bedre sex. :)  Vi kan også få et seriøst forhold, om det går bra videre.

Anonymkode: f09b4...263

Ikke råd? Stikk innom en helsestasjon å få gratis eller bestill gratis på nettet. 

Og om du virkelig lurer på hvordan du skal unngå å såre den andre parten så er vel det bare et tegn på at det du Gjør ikke er riktig? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du hadde blitt dumpa på sekundet. Så enkelt.

Dersom di er ærlig sier du fra. 

Anonymkode: 33a9c...23a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg hadde spurt direkte om du hadde sex med andre og du hadde jugd om det så fører du meg jo bak lyset og lyver.

Anonymkode: d57d1...ae9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du kun er ute etter ein sexvenn, så er det vel ikkje verre enn at du gjør det klart for begge disse guttene at du ikkje er ute etter mer enn det. Selv om dere har sex, så betyr det ikkje at noen er interessert i fast forhold av den grunn. Men, ikkje råd til prevensjon? Prøver du å bli gravid og gjør akten uten beskyttelse? I så fall - sjekk deg for sjukdommer, så du ikkje sprer noe videre til denne nye karen.

Om de spør, så bør du selvfølgelig være ærlig, men om dere ikkje har noen form for avtale om at dere skal være eksklusive, så kan du ha så mange pulevenner som du bare vil, uten å måtte fortelle noen av de om det. Men seriøst, skaff deg skikkelig prevensjon og dersom du har gjort det uten kondom med noen som ikkje har sjekket seg, så bør du sjekke deg snarest - mange stygge sjukdommer der ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...