Gå til innhold

Familieferie


Nixnick

Anbefalte innlegg

Er på familieferie og mor mi drikker seg full og slenger dritt om mannen min. Mannen min er forståelig nok sur på meg. Hva skal jeg gjøre med dette? Helt jævlig 😢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 minutter siden, Nixnax skrev:

Er på familieferie og mor mi drikker seg full og slenger dritt om mannen min. Mannen min er forståelig nok sur på meg. Hva skal jeg gjøre med dette? Helt jævlig 😢

Hjelp meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger litt mer info her..

- Hva er det moren din sier? Hvorfor har hun noe imot mannen din? 
- Er dette noe som går igjen eller er det denne turen?
 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Be moren din klappe igjen! Eventuelt gå bort fra situasjonen og ta det i morgen, edru. Så pinlig oppførsel av din mor...

Anonymkode: e2f51...8c9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I know, helt jævlig..

Hun tillegger mannen min egenskaper som ikke stemmer. Vil fremstille han i dårlig lys 😢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest asdas123
11 minutter siden, Nixnax skrev:

I know, helt jævlig..

Hun tillegger mannen min egenskaper som ikke stemmer. Vil fremstille han i dårlig lys 😢

Er det mulig å fjerne dere fra situasjonen ved å dra hjem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må stå opp for mannen din og ikke la moren din snakke dritt om/til han.

Når moren din er edru må du snakke med henne angående det som skjedde/det hun sa. Slik oppførsel er ikke akseptabel, full eller ei!

Avhengig av utfallet av denne samtalen hadde jeg enten avbrutt ferien eller gjort det beste ut av tiden som var igjen. Moren din skylder mannen din og deg en unnskyldning i det minste. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reis hjem...hvis ikke det går an nå....hold avstand. Finn på altiviteter som ikke involverer henne. Så tar du opp problemet når hun er edru eller situasjonen er roligere. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi moren din beskjed der og da at slik oppførsel fra henne er langt utafor hva som er OK. Også fjerner dere dere fra situasjonen. Deretter tar du en skikkelig prat med henne når hun er edru, som avsluttes med at du forventer at hun kommer med en uforbeholden unnskyldning til mannen din. Fortsetter hun å drikke seg full og ufin, så gå fra henne. Hver gang,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si at hvis det fortsetter, så drar dere hjem. Jeg hadde aldri tillatt at noen hadde snakket slikt om mannen min, og hadde ikke unnet mannen min å være på en ferie hvor han måtte oppleve slikt. Han hadde også dratt hjem med oss hvis det var hans mor som snakket slikt om meg.

Anonymkode: 34112...80d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 28.7.2016 at 0.15, Kronellermynt skrev:

Er det mulig å fjerne dere fra situasjonen ved å dra hjem?

Ja det er vel det mest fornuftige å reise hjem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar!

Det er ikke mulig å dra hjem; vi befinner oss utenlands. Jeg sa i fra til henne der og da at det ikke var greit å si slike ting til mannen min, men hun blir veldig snurt når hun blir tilsnakket. Tror hun sliter med dårlig selvtilliitt, og at hun derfor må rakke ned på andre. Får ta mer tak i dette hjemme.. Heldigvis er ikke mannen min redd for å si fra heller, men har lyst å ordne opp i dette uten at noen eksploderer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta inn på hotell, da. Det koster penger, men det er bedre enn å ødelegge ferien til mannen din. Kan tenke meg at han heller ville vært på jobb enn dette.

Anonymkode: 34112...80d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her reiser vi ikke mer på ferie der svigerfar er med. Han drikker og blir dritings.

Anonymkode: ba995...395

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...