Gå til innhold

Legeanmeldelser på nett


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt en fastlege gjennom mange år. Jeg har ikke alltid vært fornøyd med denne legen. Det er hendelser som går på kommunikasjon blant annet, og at han har en litt dømmende væremåte å være på. Et eks: Jeg har aldri vært narkoman eller hatt problemer med med stoffer,  har jobbet hundre prosent som lærer i mange år, men ble syk og alvorlig deprimert ett år. Han har nevnt flere ganger pga dette at det kan være lurt om jeg tar blodprøver og spesielt hvis jeg i denne perioden jeg var så dårlig kanskje også prøvde meg på litt sprøytenarkomani. Blodprøver som går på å finne ut av om jeg har Hiv eller har smitterelaterte infeksjoner i blodet. Det er ganske absurd å sitte der å høre sånt, men jeg har sagt at det er bare til å ta prøver og at de finner ut av ting.  Jeg er jo livredd sprøyter og er kjemperedd bare jeg hører noen har røyket hasj, men tenker at kanskje jeg har gjort noe når jeg ikke husker. Hadde dårlig hukommelse når jeg var langt nede... men likevel så blir det litt skremmende for meg på en måte..Jeg leser på legelisten.no i kveld, og ser at det er veldig mange pasienter som har gitt fastlegen jegh ar bare en liten stjerne, og veldig mye kritikk. Kritikken går ut på mye av det samme. Lite empati, og dårlig kommunikasjon og dømming og rare undersøkelser... 

Men sånn i helhet så opplever jeg fastlegen min som faglig dyktig, jeg stoler veldig på han på en måte, selv om han er litt "spesiell"... 

Hva tenker dere om slike fastleger som får dårlig anmeldelse på nett? 

 

Anonymkode: 1c780...fc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man kan ikke stole på hva folk skriver på legelisten. De er farget av pasientens opplevelse, og er sjelden eller aldri objektive.

Når det er sagt, så er den faglig absolutt beste fastlegen jeg vet om sørgelig inkompetent når det kommer til kommunikasjon. Han eier ikke empati, og overkjører pasienter, hører ikke på dem, og de blir gjerne fornærmet. Han liker ikke for mange spørsmål. MEN: Faglig sett er han fullstendig uovertruffen. Jeg hadde ikke nølt med å legge mitt liv i hans hender. Jeg har sjelden vært borti noen med større generell faglig oversikt og bedre klinisk blikk. Det er fryktelig synd at han ikke aner hvordan man forholder seg til mennesker. Han får elendige kritikker på legelisten - men har antagelig også en av de høyeste suksessrateme når det kommer til diagnostikk og vellykkede behandlinger.

Personlig går jeg ikke til legen for å bli dullet med, og tåler og setter pris på brutal ærlighet (han jeg nevnte er ikke min fastlege forøvrig), men jeg forstår at det oppleves ubehagelig å bli fullstendig overkjørt.

Jeg legger overhode ikke vekt på hva folk skriver på legelisten. Men så har jeg da også ofte hatt innsyn i begge sider av klagesaker i helsevesenet. Det forandrer en del på hvordan man opplever slike tilbakemeldinger.

Anonymkode: 2a00f...a6c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hatt en fastlege gjennom mange år. Jeg har ikke alltid vært fornøyd med denne legen. Det er hendelser som går på kommunikasjon blant annet, og at han har en litt dømmende væremåte å være på. Et eks: Jeg har aldri vært narkoman eller hatt problemer med med stoffer,  har jobbet hundre prosent som lærer i mange år, men ble syk og alvorlig deprimert ett år. Han har nevnt flere ganger pga dette at det kan være lurt om jeg tar blodprøver og spesielt hvis jeg i denne perioden jeg var så dårlig kanskje også prøvde meg på litt sprøytenarkomani. Blodprøver som går på å finne ut av om jeg har Hiv eller har smitterelaterte infeksjoner i blodet. Det er ganske absurd å sitte der å høre sånt, men jeg har sagt at det er bare til å ta prøver og at de finner ut av ting.  Jeg er jo livredd sprøyter og er kjemperedd bare jeg hører noen har røyket hasj, men tenker at kanskje jeg har gjort noe når jeg ikke husker. Hadde dårlig hukommelse når jeg var langt nede... men likevel så blir det litt skremmende for meg på en måte..Jeg leser på legelisten.no i kveld, og ser at det er veldig mange pasienter som har gitt fastlegen jegh ar bare en liten stjerne, og veldig mye kritikk. Kritikken går ut på mye av det samme. Lite empati, og dårlig kommunikasjon og dømming og rare undersøkelser... 

Men sånn i helhet så opplever jeg fastlegen min som faglig dyktig, jeg stoler veldig på han på en måte, selv om han er litt "spesiell"... 

Hva tenker dere om slike fastleger som får dårlig anmeldelse på nett? 

 

Anonymkode: 1c780...fc0

Legelisten.no er like lite eller like mye seriøs skribenter som et hvert annet nettsted.  

Anonymkode: 4a284...10f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man kan ikke stole på hva folk skriver på legelisten. De er farget av pasientens opplevelse, og er sjelden eller aldri objektive.

Når det er sagt, så er den faglig absolutt beste fastlegen jeg vet om sørgelig inkompetent når det kommer til kommunikasjon. Han eier ikke empati, og overkjører pasienter, hører ikke på dem, og de blir gjerne fornærmet. Han liker ikke for mange spørsmål. MEN: Faglig sett er han fullstendig uovertruffen. Jeg hadde ikke nølt med å legge mitt liv i hans hender. Jeg har sjelden vært borti noen med større generell faglig oversikt og bedre klinisk blikk. Det er fryktelig synd at han ikke aner hvordan man forholder seg til mennesker. Han får elendige kritikker på legelisten - men har antagelig også en av de høyeste suksessrateme når det kommer til diagnostikk og vellykkede behandlinger.

Personlig går jeg ikke til legen for å bli dullet med, og tåler og setter pris på brutal ærlighet (han jeg nevnte er ikke min fastlege forøvrig), men jeg forstår at det oppleves ubehagelig å bli fullstendig overkjørt.

Jeg legger overhode ikke vekt på hva folk skriver på legelisten. Men så har jeg da også ofte hatt innsyn i begge sider av klagesaker i helsevesenet. Det forandrer en del på hvordan man opplever slike tilbakemeldinger.

Anonymkode: 2a00f...a6c

Takk for svar! Nesten så jeg tror vi har samme lege! Jeg tenker og mener mye av det samme som deg. Men det har vært litt ødeleggende også for meg. Spesielt i forhold til jobb. Kan jeg spørre hvordan du har fått innsyn i klagesaker? 

Anonymkode: 1c780...fc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar alltid slike legeanmeldelser på nett med en stor klype salt. Jeg blir ærlig talt overrasket dersom jeg ser at en lege ikke har fått noen negative tilbakemeldinger. Husk: De som oppsøker denne siden er som regel de som er på utkikk etter en ny fastlege eller de som er misfornøyd med sin. Det er få som oppsøker legelisten utelukkende for å skrive hvor fornøyd de er. Det er klart at mange av tilbakemeldingene er berettiget og velbegrunnet, men det er også en del av kritikken som er urettferdig. Det er viktig å ha et skeptisk blikk og se konkret på hva det er pasienten som kommenterer er misfornøyd med.

Over til din situasjon. Det viktigste er jo hva du selv tenker om din egen lege og om du er fornøyd med måten du blir møtt på, men ettersom du kjenner deg igjen i kritikken som har blitt skrevet er du hvertfall ikke alene om å ha denne oppfatningen. Jeg kjenner ikke til din bakgrunn, så det er vanskelig å ta stilling til hva du legger frem, men jeg må si at jeg undrer meg litt over hvorfor misbruk av stoff konsekvent blir tatt opp. Det har jeg aldri hørt om før. 

Etter min mening er gode kommunikative og medmenneskelige evner det viktigste en god fastlege besitter. Spesielt viktig er dette for situasjoner som omhandler psykiske og sosiale forhold. Den faglige kunnskapen er tilstrekkelig hos "alle" (med mindre man har behov for en lege som er spesielt dyktig på et bestemt fagområde), så dette føler jeg ikke trenger å bli vektlagt i særlig stor grad. Som du selv leser i tråden er det jo andre som har en annen oppfatning enn meg. Det er jo også helt greit. Du kan jo stille deg selv det samme spørsmålet: Hva slags egenskaper hos en fastlege verdsetter du mest? Dersom du svarer kommunikasjon og empati er det nok ikke en dum idé å bytte fastlege med ditt utgangspunkt. 

Anonymkode: 166e4...d64

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tar alltid slike legeanmeldelser på nett med en stor klype salt. Jeg blir ærlig talt overrasket dersom jeg ser at en lege ikke har fått noen negative tilbakemeldinger. Husk: De som oppsøker denne siden er som regel de som er på utkikk etter en ny fastlege eller de som er misfornøyd med sin. Det er få som oppsøker legelisten utelukkende for å skrive hvor fornøyd de er. Det er klart at mange av tilbakemeldingene er berettiget og velbegrunnet, men det er også en del av kritikken som er urettferdig. Det er viktig å ha et skeptisk blikk og se konkret på hva det er pasienten som kommenterer er misfornøyd med.

Over til din situasjon. Det viktigste er jo hva du selv tenker om din egen lege og om du er fornøyd med måten du blir møtt på, men ettersom du kjenner deg igjen i kritikken som har blitt skrevet er du hvertfall ikke alene om å ha denne oppfatningen. Jeg kjenner ikke til din bakgrunn, så det er vanskelig å ta stilling til hva du legger frem, men jeg må si at jeg undrer meg litt over hvorfor misbruk av stoff konsekvent blir tatt opp. Det har jeg aldri hørt om før. 

Etter min mening er gode kommunikative og medmenneskelige evner det viktigste en god fastlege besitter. Spesielt viktig er dette for situasjoner som omhandler psykiske og sosiale forhold. Den faglige kunnskapen er tilstrekkelig hos "alle" (med mindre man har behov for en lege som er spesielt dyktig på et bestemt fagområde), så dette føler jeg ikke trenger å bli vektlagt i særlig stor grad. Som du selv leser i tråden er det jo andre som har en annen oppfatning enn meg. Det er jo også helt greit. Du kan jo stille deg selv det samme spørsmålet: Hva slags egenskaper hos en fastlege verdsetter du mest? Dersom du svarer kommunikasjon og empati er det nok ikke en dum idé å bytte fastlege med ditt utgangspunkt. 

Anonymkode: 166e4...d64

Takk for flott og utfyllende svar og gode spørsmål tilbake! 

Jeg hoppet fra en bru og ble veldig skadet etter et selvmordsforsøk jeg hadde. Da jeg ble enda mer langt nede etter dette, så tvangsinnla han meg. Jeg hadde store smerter og var ekstremt sliten. Men jeg var ikke deprimert. Ville bare få hjelp mot smertene. Jeg tror han forbinder dette stedet jeg hoppet i fra, i nærheten av denne broen, med narkomane og stoffmisbruk. Jeg har aldri rørt slike stoffer eller vært påvirket av noe sånt. Vet egentlig ikke hvordan han tenker i forhold til dette, men det ble veldig rart og egentlig litt vondt at han var mest opptatt av om jeg hadde fått i meg noe. Samtidig så vet jeg at han har vært så dyktig i andre sammenhenger og er så rå på fysisk helse. Finner ut av alt og om han ikke gjør det selv så får du på en eller annen måte hjelp. Så lenge det ikke er psykiatri i sykdomsbildet.. Kjenner meg delt og litt trist, glad, takknemlig og egentlig alt på engang... men skal tenke litt på det du skriver! :) 

Anonymkode: 1c780...fc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar! Nesten så jeg tror vi har samme lege! Jeg tenker og mener mye av det samme som deg. Men det har vært litt ødeleggende også for meg. Spesielt i forhold til jobb. Kan jeg spørre hvordan du har fått innsyn i klagesaker? 

Anonymkode: 1c780...fc0

Han er ikke min lege, men jeg kjenner ham godt. Om det er din fastlege vet jeg ikke, og det er heller ikke spesielt interessant.

Klagesaker har jeg sett nok av fordi jeg har vært involvert i behandlingen av dem, eller kjent til dem fra behandlers side. Man får ikke innsyn i slikt uten enten å være part eller yrkesmessig involvert. Jeg har jobbet på mange sykehusavdelinger og dermed sett mange slike saker.

Anonymkode: 2a00f...a6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tar alltid slike legeanmeldelser på nett med en stor klype salt. Jeg blir ærlig talt overrasket dersom jeg ser at en lege ikke har fått noen negative tilbakemeldinger. Husk: De som oppsøker denne siden er som regel de som er på utkikk etter en ny fastlege eller de som er misfornøyd med sin. Det er få som oppsøker legelisten utelukkende for å skrive hvor fornøyd de er. Det er klart at mange av tilbakemeldingene er berettiget og velbegrunnet, men det er også en del av kritikken som er urettferdig. Det er viktig å ha et skeptisk blikk og se konkret på hva det er pasienten som kommenterer er misfornøyd med.

Over til din situasjon. Det viktigste er jo hva du selv tenker om din egen lege og om du er fornøyd med måten du blir møtt på, men ettersom du kjenner deg igjen i kritikken som har blitt skrevet er du hvertfall ikke alene om å ha denne oppfatningen. Jeg kjenner ikke til din bakgrunn, så det er vanskelig å ta stilling til hva du legger frem, men jeg må si at jeg undrer meg litt over hvorfor misbruk av stoff konsekvent blir tatt opp. Det har jeg aldri hørt om før. 

Etter min mening er gode kommunikative og medmenneskelige evner det viktigste en god fastlege besitter. Spesielt viktig er dette for situasjoner som omhandler psykiske og sosiale forhold. Den faglige kunnskapen er tilstrekkelig hos "alle" (med mindre man har behov for en lege som er spesielt dyktig på et bestemt fagområde), så dette føler jeg ikke trenger å bli vektlagt i særlig stor grad. Som du selv leser i tråden er det jo andre som har en annen oppfatning enn meg. Det er jo også helt greit. Du kan jo stille deg selv det samme spørsmålet: Hva slags egenskaper hos en fastlege verdsetter du mest? Dersom du svarer kommunikasjon og empati er det nok ikke en dum idé å bytte fastlege med ditt utgangspunkt. 

Anonymkode: 166e4...d64

Jeg er enig med deg, man må ta anmeldelsene med en klype salt. Ettersom det er kommunikasjonen mellom fastlege og pasient som står særlig sentralt i mine øyne, så er det ikke gitt at kjemien for egen del stemmer overens med andres erfaringer (på både godt og vondt).

Anonymkode: 6d6a1...059

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis fastlegen min, uten noen foranledning, mistenkte meg for å være sprøytenarkoman og ville teste meg for hiv, så ville jeg byttet fastlege med en gang. Det er ganske drøyt, om man da ikke selv har sagt at man er med i slike miljøer. Forøvrig burde han heller testet for hepatitt B og C (i alle fall i tillegg), for det er mye mer utbredt og smittsomt. Høres ut som en lege med paranoid smitteangst. 

Anonymkode: 14ac9...f4a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Man kan ikke stole på hva folk skriver på legelisten. De er farget av pasientens opplevelse, og er sjelden eller aldri objektive.

Når det er sagt, så er den faglig absolutt beste fastlegen jeg vet om sørgelig inkompetent når det kommer til kommunikasjon. Han eier ikke empati, og overkjører pasienter, hører ikke på dem, og de blir gjerne fornærmet. Han liker ikke for mange spørsmål. MEN: Faglig sett er han fullstendig uovertruffen. Jeg hadde ikke nølt med å legge mitt liv i hans hender. Jeg har sjelden vært borti noen med større generell faglig oversikt og bedre klinisk blikk. Det er fryktelig synd at han ikke aner hvordan man forholder seg til mennesker. Han får elendige kritikker på legelisten - men har antagelig også en av de høyeste suksessrateme når det kommer til diagnostikk og vellykkede behandlinger.

Anonymkode: 2a00f...a6c

Jeg kunne også tenkt meg en slik lege. Er så lei av å gå til nikkedukker som ikke sier meg imot om jeg har misforstått noe eller når de ikke tror på det jeg sier. Hadde det i det minste sagt rett ut hva og hvorfor de ikke trodde på meg, så kunne jeg ha forklart bedre. Men nå sitter de og virker veldig enige, men så skjer det ingenting når jeg er så syk som jeg er. Hadde de i det minste sagt rett ut "jeg tror du bare finner opp dette her" så hadde det vært mye enklere å forholde seg til. Jeg vil finne en lege som er dyktig, han trenger ikke være snill og grei.

Du burde skrive anmeldelse, kanskje han er på mitt legekontor så jeg kan bytte til han :P

Anonymkode: dc31e...d62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sisti

Alle fastlegene jeg har hatt har hatt dårlig snittkarakter på den lista. Jeg har vært fornøyd med alle. Så jeg bryr meg ikke om den lista. Problemet er at misfornøyde pasienter oftere skriver anmeldelse enn de som er fornøyde, så man får et veldig ubalansert bilde av legen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

MEN: Faglig sett er han fullstendig uovertruffen.

Anonymkode: 2a00f...a6c

Og her kommer vi inne på kjernen i problemet med legmannsanmeldelser av leger og slikt. Det er ikke så mye legens faglige evner som blir anmeldt, men de sosiale evnene og hvor godt pasientene liker legen personlig.

Problemet med det er bare at man går ikke til legen for sosialisering og kosemosing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Man kan ikke stole på hva folk skriver på legelisten. De er farget av pasientens opplevelse, og er sjelden eller aldri objektive.

Når det er sagt, så er den faglig absolutt beste fastlegen jeg vet om sørgelig inkompetent når det kommer til kommunikasjon. Han eier ikke empati, og overkjører pasienter, hører ikke på dem, og de blir gjerne fornærmet. Han liker ikke for mange spørsmål. MEN: Faglig sett er han fullstendig uovertruffen. Jeg hadde ikke nølt med å legge mitt liv i hans hender. Jeg har sjelden vært borti noen med større generell faglig oversikt og bedre klinisk blikk. Det er fryktelig synd at han ikke aner hvordan man forholder seg til mennesker. Han får elendige kritikker på legelisten - men har antagelig også en av de høyeste suksessrateme når det kommer til diagnostikk og vellykkede behandlinger.

Personlig går jeg ikke til legen for å bli dullet med, og tåler og setter pris på brutal ærlighet (han jeg nevnte er ikke min fastlege forøvrig), men jeg forstår at det oppleves ubehagelig å bli fullstendig overkjørt.

Jeg legger overhode ikke vekt på hva folk skriver på legelisten. Men så har jeg da også ofte hatt innsyn i begge sider av klagesaker i helsevesenet. Det forandrer en del på hvordan man opplever slike tilbakemeldinger.

Anonymkode: 2a00f...a6c

Du har med andre ord ingen respekt for mennesker, utenom deg selv, som du har plassert i høysetet pga. din oppfatning av dine overlegne rasjonelle evner? Det er et helt spektrum der ute i virkeligheten og når noen har dannet seg en generell mening om andre som er så nedlatende, så legger ikke jeg vekt på en mening dannet på et slikt grunnlag. Det er en nyanseforskjell også i det å bli "dullet med", og bli behandlet med respekt, å bli behandlet av en som ikke har kontroll på fordommene og generaliseringene sine, og noen som gir en konkret vurdering av deg som pasient, basert på fakta. 

Anonymkode: 8ebb2...1eb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har med andre ord ingen respekt for mennesker, utenom deg selv, som du har plassert i høysetet pga. din oppfatning av dine overlegne rasjonelle evner? Det er et helt spektrum der ute i virkeligheten og når noen har dannet seg en generell mening om andre som er så nedlatende, så legger ikke jeg vekt på en mening dannet på et slikt grunnlag. Det er en nyanseforskjell også i det å bli "dullet med", og bli behandlet med respekt, å bli behandlet av en som ikke har kontroll på fordommene og generaliseringene sine, og noen som gir en konkret vurdering av deg som pasient, basert på fakta. 

Anonymkode: 8ebb2...1eb

Det er utrolig hva du klarer å tolke inn i det jeg skrev. Jeg er imponert over din innsikt og klarsynthet. Det eneste som er synd er at det neppe stemmer med virkeligheten. Jeg har ikke skrevet noe som kan gi deg grunnlag for slike konklusjoner.

Anonymkode: 2a00f...a6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker jeg var innom for å se på anmeldelsene til den gamle fastlegen min. Det var fire anmeldelser på to dager, hvor alle lovpriset ham. Og så de neste var total slakt. Tror du ikke jeg vet hvem som skrev de fire første? 

Han var forøvrig en tulling. Da jeg sa jeg slet med at jeg ikke ble sulten, var svaret hans at jeg burde spise mer. Jepp. Spise mer. Så mange år på skolebenken for å påpeke noe så idiotisk.

Anonymkode: 5df66...8e5

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Husker jeg var innom for å se på anmeldelsene til den gamle fastlegen min. Det var fire anmeldelser på to dager, hvor alle lovpriset ham. Og så de neste var total slakt. Tror du ikke jeg vet hvem som skrev de fire første? 

Han var forøvrig en tulling. Da jeg sa jeg slet med at jeg ikke ble sulten, var svaret hans at jeg burde spise mer. Jepp. Spise mer. Så mange år på skolebenken for å påpeke noe så idiotisk.

Anonymkode: 5df66...8e5

Heh. Jeg har lagt merke til noe lignende med min gamle fastlege også. Jeg synes det virker suspekt ut, og mistenker ham selv, eller noen i familien for å skrive positive anmeldelser... Forøvrig tror jeg min gamle fastlege valgte seg ut dem han hatet, og dem han likte. Noe som også gjenspeiler seg i anmeldelsene. Meste parten er negative anmeldelser, hvor det står mye om de samme problemene jeg hadde med ham. Man føler seg liten, han er nedsettende og lite empatisk. Og faktisk synes jeg ikke han er dyktig på det rent faglige heller.

Anonymkode: 08275...e85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hehe, en gang så jeg noen hadde samlet en rekke vurderinger fra legelisten. Bare ros og full stjernepott. De var kliss like også. Er nok noen (leger?) som kopierer det samme og legger det hos mange forskjellige leger. 

Anonymkode: 6d85c...d43

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg skal velge fastlege så leser jeg alltid pasientanmeldelser på legelisten. For meg så er det veiledende men jeg har selvsagt møtt dårlige fastleger som har fått gode anmeldelser på legelisten og omvendt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min fastlege er en av de som skårer høyest i Norge, hun er hyggelig, søt og snill, får time raskt og hun svarer på prøver o.l., men veldig faglig sterk er hun ikke. Min ekstremt faglig sterke og dyktige spesialist får derimot lav skår, fordi hun ikke er empatisk nok. Personlig vil jeg heller ha en lege som gjør meg frisk og gir rett behandling, og som evner å ta tak i situasjonen, enn en som er hyggelig og flink til å dulle med pasientene. Omtaler på nett er enten skrevet av pasienter som er superfornøyd eller veldig misfornøyd, så jeg tar ikke så mye hensyn til det. Mange er også veldig misfornøyd fordi de ikke har fått viljen sin, noe som ikke er relevant for legens faglig dyktighet. For øvrig vet jeg om en lege som er ganske ubrukelig og heller ikke hadde en eneste positiv omtale på legelisten, noe som nok er berettiget (jeg kjenner henne via profesjonelt samarbeid og private felles venner). Plutselig en dag dukket det opp to ekstremt posivie omtaler, angivelig skrevet avhelsepersonell, som roser henne opp i skyene. Da er det liten tvil om at dette ikke er reelle anmeldelser, så kritisk blIkk ved lesing er nødvendig.

Anonymkode: 718f2...62a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det høres veldig rart ut at leger liksom skriver falske anmeldelser om seg selv. Jeg tror ikke de bryr seg særlig om legelisten, for å være helt ærlig.

Anonymkode: 6d6a1...059

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...