Gå til innhold

Stor politiaksjon i Tromsø!


debattanten

Anbefalte innlegg

Sitter her på kvelden når vi nærmer oss tampen av sommerferien, for min del i hvert fall. Leser at det er dramatikk i Tromsø i kveld. Masse politi, ambulanser, redningsmannskaper og alt mulig rart. Veldig hemmelig og hysj hysj alt sammen. Pressekonferanse kl 22:30 ved Troms Politidistrikt. 

Det har visst blitt begått en meget alvorlig og kriminell handling. Noen fra Troms som vet noe? :) 

http://www.nettavisen.no/nyheter/innenriks/pressekonferanse-hos-politiet-i-troms/3423247100.html

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, debattanten skrev:

Sitter her på kvelden når vi nærmer oss tampen av sommerferien, for min del i hvert fall. Leser at det er dramatikk i Tromsø i kveld. Masse politi, ambulanser, redningsmannskaper og alt mulig rart. Veldig hemmelig og hysj hysj alt sammen. Pressekonferanse kl 22:30 ved Troms Politidistrikt. 

Det har visst blitt begått en meget alvorlig og kriminell handling. Noen fra Troms som vet noe? :) 

http://www.nettavisen.no/nyheter/innenriks/pressekonferanse-hos-politiet-i-troms/3423247100.html

Ut fra informasjonen; avsperret veikryss, publikum holdes på avstand politi i skuddsikre vester og ambulanser på stedet, kan det tyde på at en eller flere har skutt/skadet noen andre og har forskanset seg... Sannsynligvis er det skytevåpen inne i bildet (ref. publikum holdes på avstand). Det pågår også en politiaksjon et annet sted i samme by, noe som kan bety at det har vært flere involvert og har stukket av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta deg enntur på tekst-tv, og se nrk nyhetene klokka 23.00

Anonymkode: 63349...e7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har funnet Madeleine McCann i kjellern.

Anonymkode: a418d...391

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fox Mulder
1 time siden, Skywalker skrev:

De har sikkert funnet et hjemmebrennerapparat..

Tipper 0.5 g hasj

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er på nyhetskanalen nå om 10 min

Anonymkode: e1578...686

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av de innbitte politihaterne som alltid gulper opp dritt om politiet på nett har endelig klikket helt og begynt å skyte rundt seg.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel drap på én eller flere. 

Anonymkode: 6c82a...f3b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det straks pressekonferanse. Virker som en pågående sak hvor ikke alt er avklart. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vi sett pressekonferansen live på nett en plass? 

Glem det, jeg fant ut!

Endret av ispinne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nordlys.no sender pressekonferansen. 

Anonymkode: 6c82a...f3b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

En funnet drept i leilighet, en annen i leiligheten er tatt inn av politiet og mistenkt for drapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

I følge opplysninger om adressen bor det tre personer på stedet, antakeligvis et ektepar og en leieboer. 

Anonymkode: 6c82a...f3b

Barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunhands
2 minutter siden, debattanten skrev:

Så mye balluba pga et drap? I alle dager..

Det synes jeg er rart.. De pleier ikke å ha pressekonferanse seint på kvelden pga et forsettlig drap..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...