Gå til innhold

Har du fått voldsoffererstatning? Hvor mye og for hva?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nettopp sendt inn min søknad med advokat etter en forsettlig grov voldtekt som ikke holdt opp til retten grunnet bevisets stilling...

Rett og slett bare nysgjerrig på om noen andre har fått det utbetalt, hvor mye og hva saken gjaldt?

Anonymkode: 40064...3b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har akkurat gjort det samme. Ble dopet ned og voldtatt, saken ble henlagt. Jeg lurer også på det du lurer på, og også hvor lang behandlingstiden har vært for dere som har gjort dette? Advokaten min sa at det kunne gå noen måneder, men at det også kan gå kortere tid?

Håper alt ordner seg for deg, TS! :)

Anonymkode: 1f41b...451

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har akkurat gjort det samme. Ble dopet ned og voldtatt, saken ble henlagt. Jeg lurer også på det du lurer på, og også hvor lang behandlingstiden har vært for dere som har gjort dette? Advokaten min sa at det kunne gå noen måneder, men at det også kan gå kortere tid?

Håper alt ordner seg for deg, TS! :)

Anonymkode: 1f41b...451

Hei! Mtp alt det andre jeg har fått av info har jeg regnet med rundt et år, om ikke lenger, ventetid... Tror ikke det vil skje før jul i år hvert fall. Lang behandlingstid tror jeg. 

Anonymkode: 40064...3b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått erstatning på førsøk av voldtekt. Fikk 15 000, men tok 3-4 år fra vi søkte til jeg fikk dem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...