Gå til innhold

Sidepupp offentlig


Gjest makar

Anbefalte innlegg

Gjest makar

Så et par jenter på et kjøpesenter tidligere i dag og begge hadde uten tvil droppet bhen og gikk med topper som var åpne på sidene og hadde snøring i brystet. Med andre ord viste de frem tidenes sidepupper. (Tipper de var C-cup) Er det vanlig å flashe nesten hele siden av brystene frem til nippelen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Burde være mer vanlig, spesielt i C-cup segmentet

Anonymkode: 09cda...6cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest makar
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Burde være mer vanlig, spesielt i C-cup segmentet

Anonymkode: 09cda...6cc

Hvorfor akkurat i C-cup segmentet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig vanlig er det vel ikke, men jeg synes ikke det er noe 'verre' enn de som går med ekstremt utringede topper. Det er jo bare en annen del av puppen. :ler: 

Men jeg ville ikke gått sånn selv, og spesielt fint synes jeg absolutt ikke at det er.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Oslo og Østfold områder har det blitt veldig populært å gå med stramme topper uten bh. Ser seriøst 2 av 3 jenter uten bh nå!  Jeg med mine E-cuper kunne aldri gjort det for jeg føler det blir for vulgært.

Anonymkode: 6050f...864

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest makar
5 minutter siden, Cathrine88 skrev:

Veldig vanlig er det vel ikke, men jeg synes ikke det er noe 'verre' enn de som går med ekstremt utringede topper. Det er jo bare en annen del av puppen. :ler: 

Men jeg ville ikke gått sånn selv, og spesielt fint synes jeg absolutt ikke at det er.

Nei, det er sant. Nipplene er jo fortsatt det mest private på puppen. 

Bare ser ut som brystene skal falle ut når som helst på noen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest makar
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I Oslo og Østfold områder har det blitt veldig populært å gå med stramme topper uten bh. Ser seriøst 2 av 3 jenter uten bh nå!  Jeg med mine E-cuper kunne aldri gjort det for jeg føler det blir for vulgært.

Anonymkode: 6050f...864

Ja, det har blitt mye mer stive nipler å se i det siste på de som har "glemt" innlegg. Å droppe bhen er vel kanskje mest forbeholdt de med A og kanskje B-cup.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, makar skrev:

Nei, det er sant. Nipplene er jo fortsatt det mest private på puppen. 

Bare ser ut som brystene skal falle ut når som helst på noen. 

Ja, jeg skjønner ikke at de tør. Jeg går fort og kan være brå i bevegelsene, så jeg kunne aldri gått sånn uten å blotte meg fullstendig. Litt kjedelig hvis det skjedde idet man løp inn på bussen. :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest makar
22 minutter siden, Cathrine88 skrev:

Ja, jeg skjønner ikke at de tør. Jeg går fort og kan være brå i bevegelsene, så jeg kunne aldri gått sånn uten å blotte meg fullstendig. Litt kjedelig hvis det skjedde idet man løp inn på bussen. :ler: 

Hehe, nei farlig det ;) Hvilken cup er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, makar skrev:

Ja, det har blitt mye mer stive nipler å se i det siste på de som har "glemt" innlegg. Å droppe bhen er vel kanskje mest forbeholdt de med A og kanskje B-cup.

Det der er faktisk irriterende. Jeg har bare B-cup, men når jeg går i BH uten innlegg synes jo brystvortene. Føler nesten jeg på gå i push up for at det IKKE skal bli nesten vulgært og litt for privat..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, makar skrev:

Hehe, nei farlig det ;) Hvilken cup er du?

D/E, men jeg er bare 65 rundt, så det er ikke en stor størrelse. Blir like stort som 75B eller C i selve cupen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, makar skrev:

Ja, det har blitt mye mer stive nipler å se i det siste på de som har "glemt" innlegg. Å droppe bhen er vel kanskje mest forbeholdt de med A og kanskje B-cup.

Innlegg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest makar
7 minutter siden, applestories skrev:

Det der er faktisk irriterende. Jeg har bare B-cup, men når jeg går i BH uten innlegg synes jo brystvortene. Føler nesten jeg på gå i push up for at det IKKE skal bli nesten vulgært og litt for privat..

B-cup er jo ikke "bare" :) Men ja, niplene er private for meg også. Ikke alle man har lyst å dele dem med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er en pupp bare, alle har dem så de burde jo ikke sjokkere.

Anonymkode: 0a4a2...e82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

52 minutter siden, makar skrev:

Nei, det er sant. Nipplene er jo fortsatt det mest private på puppen. 

Bare ser ut som brystene skal falle ut når som helst på noen. 

Nipplene??? Det heter BRYSTVORTER!

Anonymkode: 4ba9d...299

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske det ble mer akseptert å gå uten bh. Foretrekker å gå uten, men gjør det ikke offentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er rå-sexy å droppe b-h'en. Men å vise for mye blir for vulgært for min smak, og da tipper det fort fra sexy til harry! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Jeg synes det er utrolig pent om jenter har mindre bryster og går uten bh om sommeren. Vet ikke hvorfor, det er bare noe delikat og litt uskyldig med det...? Jeg liker små bryster da, spesielt på spedbygde jenter ser det utrolig estetisk fint ut. Men har man store tatas og går uten bh og med en liten tank top eller noe, da blir brystene litt vel in your face for min smak. Men oppfatter det ikke som smakløst eller stygt, det er bare hva jeg synes ser bra ut. Men det er en fri verden, og jeg synes det bare er bra at unge jenter oppfordrer hverandre til å gå uten bh og gjør det til en trend. Noe nakenhysteri ala 'Murrica vil jeg ikke ha noe av i Norge :)

Selv har jeg ikke nerver til det. For mange år siden droppet jeg bhen en gang og sprang til butikken før stengetid, endte med at ALT hoppet ut. Sånn går det når du har det travelt og tar på deg en løs topp som fort glir ned. Heldigvis var det ingen tilstede som så det, hadde det vært saken hadde jeg bygd meg en bunker og sperret meg inne i flere år. Men flau, det var jeg. Ikke sånn flau hvor du blir rød i fjeset, jeg var kritthvit :sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...