Gå til innhold

Hvilke smil legger dere merke til?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva slags smil synes dere er pent? Breie smil hvor man smiler med hele fjeset, eller små, søte, uskyldige smil? Og hva med når man smiler med tenna.. Synes dere det er penest at bare litt av tennene vises, eller at tenna pluss litt av tannkjøttet vises? Dette uavhengig tenna i seg selv.

Haha, bare nyskjerrig. Smilet er noe av det første jeg legger merke til når jeg dater :)

Anonymkode: 43baf...282

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Brede smil (hvor tennene vises) som gjør at hele ansiktet lyser opp. :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så mange snodige tråder her inne, altså. Smil slik du føler for å smile, er ikke verre.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et stort, ekte smil og øyner som smiler, lyser opp. Det er pent det!!! Det har ikke noe å si om tenna ikke synes, tannkjøttet synes osv. Så lenge smilet er ekte, så er det pent. Uansett. Om et smil er ekte, kan fort sees på øynene. Når munnen smiler, smiler øynene og :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, ja, spør ikke om hvordan jeg eller folk generelt SKAL smile, lurer bare på hva folk synes er pent. Men er kanskje helheten som teller og bestemmer hvor attraktiv man er. Ikke smilet i seg selv.

 

Ts

Anonymkode: 43baf...282

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekte smil med øynene. Ikke for overvoldsomt 

Anonymkode: 42e3a...ca1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et smil, som kommer fra hjertet og med glimt i, kanskje litt småfrekt (hint om han liker det han ser, sexy) :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...