Gå til innhold

Hjelp!! Skal bade med crushet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Crushet og jeg skal bade på søndag, men ser nå at jeg bare har slitte og nuppete bikinier som ikke har sett dagslys på veldig lenge.

jeg fant mange fine på Nelly, men da er mitt spørsmål: 

hvis jeg bestiller på torsdag, når kommer varene? Går det an å bestille noe form for hurtiglevering så jeg feks får varene i morgen(fredag)?

vet dere om noen steder som selger fine, classy bikinier???

takk på forhånd!!

Anonymkode: 9ee48...042

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jasså. Daten tar badetesten på deg. 

Altså, om jeg hadde vært deg så hadde jeg ikke satset på å bestille noe nå som kommer fram til søndag. 

1. Det er såpass seint på dagen at du ikke kan regne med at det blir sendt i dag.

2. Selv med hurtiglevering skal det godt gjøres at det kommer frem i løpet av morgendagen. Synd det ikke er post på lørdager lenger, da hadde det kanskje vært en mulighet.

Kan du ikke heller ta deg en tur ut på et kjøpesenter eller noe og se i butikker? Det må jo være det tryggeste. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror helt ærlig at daten ikke vil bry seg nevneverdig om bikinien, men om du trenger en ny så ville jeg nok gått i en butikk for å handle med tanke på hvor fort du trenger den

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å ta en tur på en av de vanlige kjedebutikkene som hm, cubus eller bikbok. De pleier å ha en del fine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En helt vanlig badedrakt uten alt mulig dilldall. Men som viser mest mulig av kroppen din syns jeg er finere.

Anonymkode: 72704...234

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan garantere deg at daten vill bry seg null niks om du stiller med nuppete bikini. Han kommer kun til å feste blikket på puppene, rumpa og cameltoen din.. Garantert!

Anonymkode: cade9...afd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Persephone skrev:

Hva med å ta en tur på en av de vanlige kjedebutikkene som hm, cubus eller bikbok. De pleier å ha en del fine.

Enig, jeg liker hm sine bikinier.

Anonymkode: 049c7...5d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, lillsunshine skrev:

Jasså. Daten tar badetesten på deg. 

Hva er badetesten?

:)

Anonymkode: c697a...d5f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er badetesten?

:)

Anonymkode: c697a...d5f

Tror hun sikter til testen der fyren sjekker om du er fin uten sminke. Når man får mye vann i ansiktet renner jo ofte sminke og sånn av, så man kan se hvordan personen egentlig ser ut. Man får også se hvordan kroppen til daten ser ut. Ikke bekymre deg så mye for det, ikke alle gutter er like kyniske og det er ikke sikkert at det er en test i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, vkt skrev:

Tror hun sikter til testen der fyren sjekker om du er fin uten sminke. Når man får mye vann i ansiktet renner jo ofte sminke og sånn av, så man kan se hvordan personen egentlig ser ut. Man får også se hvordan kroppen til daten ser ut. Ikke bekymre deg så mye for det, ikke alle gutter er like kyniske og det er ikke sikkert at det er en test i det hele tatt.

Ja, det er dette jeg også har hørt. På Jodel. Vet om ikke om det faktisk er en test som menn bevisst utfører, men det var umiddelbart de tankene jeg fikk. Det er en ganske spesielt å dra på badedate tenker jeg, så det høres nesten litt ut som en test :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, lillsunshine skrev:

Ja, det er dette jeg også har hørt. På Jodel. Vet om ikke om det faktisk er en test som menn bevisst utfører, men det var umiddelbart de tankene jeg fikk. Det er en ganske spesielt å dra på badedate tenker jeg, så det høres nesten litt ut som en test :P 

Hva i alle dager er "ganske spesielt" med å dra på badedate midt på sommeren? Jeg synes det er så kvalmende med alt det pratet om "tester" på vedkommende man dater. 

Anonymkode: 9505c...620

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du har en barberhøvel, kan du bruke denne på bikiniene for å ta bort nuppene. Det er veldig effektivt og kanskje et alternativ hvis du ikke finner den en ny.

Kos deg på daten😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva i alle dager er "ganske spesielt" med å dra på badedate midt på sommeren? Jeg synes det er så kvalmende med alt det pratet om "tester" på vedkommende man dater. 

Anonymkode: 9505c...620

Beklager, jeg bor på vestlandet. Det kan ha sin del av forklaringen hvorfor jeg synest det er litt rart. Med nærmere ettertanke finnes det jo faktisk steder i Norge det går an å bade utendørs fortiden :fnise: Badeland er bare noe jeg forbinder at barn og familier drar på, men det kan jo være at det er normalt å dra på det i visse kretser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med en bikini i crushlakk? Det passer vel hvis man skal treffe et crush? :fnise:

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det crash du mener?:klo:

Anonymkode: 1add1...9b5

:fnise:

Anonymkode: 12fe0...3a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...