Gå til innhold

Alle har peiling, men tør ikke vær ærlig!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er den optimale penisstørrelse for deg? Trenger ikke høre om hvor viktig det er at hvem den sitter på kan bruke den, at han har peiling, ikke for liten/stor, penisen er ikke det viktigste, den blir optimal om han er god osv. Tror nok alle kvinner har noenlunde peiling på hvor stor/liten de kunne ønsket den var for å være optimal uavhengig hvor god eieren var.     

Anonymkode: 57de9...85b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kom igjen vær ærlige nå kvinner :opplyser:

Anonymkode: 1c376...153

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Vevila skrev:

Ikke veldig liten og ikke veldig stor, sånn midt i mellom en plass er flott :) 

Cm i lenge og tykkelse??

Anonymkode: 57de9...85b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vevila
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Cm i lenge og tykkelse??

Anonymkode: 57de9...85b

Mitt øyemål er elendig så det tørr jeg ikke å svare på. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er den optimale penisstørrelse for deg? Trenger ikke høre om hvor viktig det er at hvem den sitter på kan bruke den, at han har peiling, ikke for liten/stor, penisen er ikke det viktigste, den blir optimal om han er god osv. Tror nok alle kvinner har noenlunde peiling på hvor stor/liten de kunne ønsket den var for å være optimal uavhengig hvor god eieren var.     

Anonymkode: 57de9...85b

Kan du ikke heller lese i de hundreogørten penistrådene som ligger herinne istedenfor å opprette en ny tråd?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har helt ærlig ikke peiling på cm hverken på lengde eller tykkelse. Har null øyemål. Men jeg kjenner jo med hånden om jeg liker tykkelsen. Lengden er lite viktig for meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er tykkelsen viktigere enn lengden ?

Anonymkode: 1c376...153

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14cm omkrets er deilig. Sprenger på en god måte. Men ikke over 16cm lang, det gjør vondt!

Men har hatt den beste sexen med en som var 15cm lang og 12cm omkrets.

Anonymkode: 1a3b0...a95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rundt gjennomsnittlig tykk vil jeg tro og lengde over 11 cm. Det er det som fungerer best for meg. Har ikke øyemål i det hele tatt, men har kun vært borti en penis som var for kort for at samleie skulle fungere, og i følge ham var den 9 cm lang. Jeg har vært borti en for lang penis også, men det var det lettere å gjøre noe med, så lenge han er villig til å ta hensyn. 

Anonymkode: 9d290...fb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er tykkelsen viktigere enn lengden ?

Anonymkode: 1c376...153

For min del definitivt 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den eneste mannen, som klarte å gi meg vaginal orgasme, hadde vel helt normal tykkelse, og ca 15 cm lang penis. Han jeg har sex med nå, har vel litt lenger og tykkere, snakk om maks 2 cm ekstra. Og deilig det og, men han har ikke sjans til å gi meg vaginal orgasme. Så da foretrekker jeg en mer normal størrelse penis.

Anonymkode: 0d61d...da9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den eneste mannen, som klarte å gi meg vaginal orgasme, hadde vel helt normal tykkelse, og ca 15 cm lang penis. Han jeg har sex med nå, har vel litt lenger og tykkere, snakk om maks 2 cm ekstra. Og deilig det og, men han har ikke sjans til å gi meg vaginal orgasme. Så da foretrekker jeg en mer normal størrelse penis.

Anonymkode: 0d61d...da9

Troll eller unicorn?

Anonymkode: bed42...5f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Over 15 cm lengde kan gjøre vondt. Omkrets aner jeg ikke, har aldri målt det. Mindre enn agurk, større enn gulrot.

Anonymkode: a4437...460

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Vevila
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er tykkelsen viktigere enn lengden ?

Anonymkode: 1c376...153

Sånn bortsett fra at om den er for lang så stanger den borti livmortappen som ofte er mindre behagelig :sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...