Gå til innhold

Er jeg den eneste som synes størrelse er viktig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

29 minutter siden, Gothminister skrev:

Vet du hva. Dere kvinner som sitter her daglig på KG og diskuterer kukkstørrelser. Burde ikke sutre over og få deres eget kjønn bedømt. Så dine følelser. Tas ikke til etterretning.

Du virker fryktelig bitter...

Lurer på hvorfor du føler for å snakke nedsettende om damers underliv i en tråd om penisstørrelser. Men det får jeg vel bare spekulere i... :dry:

Anonymkode: 0d4db...2b1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lillemøy

Jeg hadde en kjæreste med veldig liten, han var veldig flink ellers, men litt dølt var det jo. Ellers må jeg si at det aller meste går så lenge det er en hard pikk! Det er definitivt det viktigste for meg, en slapp en er virkelig avtennende.

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det er på tide å innse at folk er forskjellige? Noen liker det ene, andre det andre. Og noen liker omtrent alt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Gothminister skrev:

Hull er ikke hull. Ikke for min del i så fall. Man må jo like det man skal stikke kukken i.

Hva med muslimsk hull? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For at jeg skal nyte sexen ordentlig må/bør størrelsen være passelig for meg, sånn at jeg faktisk kjenner noe. :) Men str på penis har ikke alt å si. Det var ikke størrelsen på penisen til kjæresten som gjorde at jeg valgte han; det var en blanding av alt, både kjemi, personlighet, utseende OG sex. Alt klaffet for oss! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Størrelsen har veldig mye å si for meg... Og har en helt gjennomsnittlig vagina, tviler veldig på jeg er vid. Min nåværende kjæreste har en normal størrelse, og derfor liker jeg det best om han fingrer meg 

Anonymkode: b6451...caa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, jabx skrev:

Kanskje det er på tide å innse at folk er forskjellige? Noen liker det ene, andre det andre. Og noen liker omtrent alt.

Det har du rett I men her I tråden er det opptil flere,  spesielt menn  ,som burde jobbe med libidoen! 

Herrejemini! Har man så lav seksualdrift at ikke barnslig  "ideal fitt... /kuk er DET som får ereksjonen til å krympe! : GÅ TIL SEKSULOG//INNRØM DERE ER ASEKSUELLE!     

Anonymkode: b2d1d...d0c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Gothminister skrev:

Synes også at størrelsen på pupper og fitte er viktig. Faktisk så er jeg kresen på hårfargen der nede og har dumpet kvinner med feil farge. Det er også svært viktig hvordan de ser ut der nede. Henge fitter er kvalmende og noe man ikke tar i. Så at kukken er viktig for kvinner. Så er faktisk fitta viktig for oss menn.

Zå zinna og bitter beztandig azz.

Zer faktisk gjennom det. Bli en hippie eller noe!

Anonymkode: 9a0ad...59c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du virker fryktelig bitter...

Lurer på hvorfor du føler for å snakke nedsettende om damers underliv i en tråd om penisstørrelser. Men det får jeg vel bare spekulere i... :dry:

Anonymkode: 0d4db...2b1

Hvorfor skulle jeg være bitter? Ikke snakker jeg nedsettende om det kvinnelige kjønn heller. Et kjønn jeg elsker. Jeg sier kun hva jeg ikke liker. Slik dere kvinner her daglig snakker om kukker. Men dere er noen hårsåre individer. Så hvorfor er du så bitter?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mente du det du sa? "Hengefitte er kvalmende"?

Jeg er isåfall veldig glad for at jeg stolte på magefølelsen min og opererte underlivet mitt. Nå har jeg ikke indre kjønnslepper som er 0,5cm utenfor de ytre lenger. Virker som menn liker mindre indre kjønnslepper best. Har derimot vært 'heldig' med fargen fra naturens side og er rosa i skrittet.

Blir likevel skikkelig trist når du skriver det du gjør... Denne tråden handler om størrelsen på penis, ikke om utseendet til kvinners underliv. Lag din egen tråd. Og det går an å ta litt hensyn med hvordan man ordlegger seg. Det som kanskje kunne hatt relevans i denne tråden er hvor vid damene du ikke vil ha sex med er. Men mtp ordvalgene dine så håper jeg du ikke sier så mye mer... :icon_frown:

Anonymkode: 0d4db...2b1

Og du tror ikke at menn som er under det som regnes som "godkjent" ikke blir skikkelig trist av å lese det som srkives? At man må være en viss størrelse og tykkelse for å duge i det hele tatt? Du kan i det minste gjøre noe om du ikke er fornøyd, men menn har ikke et slik valg.

Anonymkode: d2162...5f0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Gothminister skrev:

Hvorfor skulle jeg være bitter? Ikke snakker jeg nedsettende om det kvinnelige kjønn heller. Et kjønn jeg elsker. Jeg sier kun hva jeg ikke liker. Slik dere kvinner her daglig snakker om kukker. Men dere er noen hårsåre individer. Så hvorfor er du så bitter?

Eh... Javel. Da lurer jeg på hvordan du ordlegger deg når du snakker nedsettende om noe...

Hehe, du vet at det ikke er jeg som fremstår som bitter. 😉 Det var du som avsporte tråden med ting som helt tydelig viser at du har tatt deg nær av HI og temaet i HI. Du prøver å "ta igjen" på kvinner i en tråd som handler om penis-størrelser. Hvorfor? 😉

Anonymkode: 0d4db...2b1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Og du tror ikke at menn som er under det som regnes som "godkjent" ikke blir skikkelig trist av å lese det som srkives? At man må være en viss størrelse og tykkelse for å duge i det hele tatt? Du kan i det minste gjøre noe om du ikke er fornøyd, men menn har ikke et slik valg.

Anonymkode: d2162...5f0

Det kan godt være at de tar seg nær av det. Men da får de si ifra om det da, slik jeg sier ifra når jeg føler for det. Det må de da klare selv? 

Anonymkode: 0d4db...2b1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Føler det er så sykt mange som har fokus på at det viktigste er hvordan penisen brukes og hvem den sitter på etc, men jeg kommer ikke unna at det gjerne må være en viss str for at det skal være optimalt, og at sexen skal være optimal. 

Anonymkode: fedfe...077

Ja størrelsen er viktig. Den må ikke være for stor, så jeg foretrekker en liten penis. Men hvis jeg skulle falle for en mann med stor penis, finner vi ut av det.

Anonymkode: c2940...fd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, Gothminister skrev:

Vet du hva. Dere kvinner som sitter her daglig på KG og diskuterer kukkstørrelser. Burde ikke sutre over og få deres eget kjønn bedømt. Så dine følelser. Tas ikke til etterretning.

Her må jeg si meg enig med deg.Vi damer må tåle det, når det absolutt skal diskuteres det mannlige kjønnsorgan. 
Jeg er forøvrig helt oppgitt over alle de trådene som diskuterer størrelse på penis. 
Skulle likt å se den tråden hvor en mann starter med, er jeg den eneste som liker store pupper og trang fitte.
Jeg er så glad jeg liker mannen penisen henger på, og finner glede uansett. Stor penis er på ingen måte en dealbreaker, men det gir utfordringer. De fleste har  helt normale peniser som passer til de fleste kvinner.

Anonymkode: c2940...fd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Og du tror ikke at menn som er under det som regnes som "godkjent" ikke blir skikkelig trist av å lese det som srkives? At man må være en viss størrelse og tykkelse for å duge i det hele tatt? Du kan i det minste gjøre noe om du ikke er fornøyd, men menn har ikke et slik valg.

Anonymkode: d2162...5f0

Enig med deg. Det er unødvendig med slike tråder. Det er nok av menn og unge gutter der ute som er usikre på seg selv, og vil miste motet av å lese slike ting.

Og skal man diskutere menn sine peniser, må man tåle at de svarer med å snakke om kvinners vagina. 

Anonymkode: c2940...fd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PetterPanne
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

snip

snip

Endret av PetterPanne
feil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eh... Javel. Da lurer jeg på hvordan du ordlegger deg når du snakker nedsettende om noe...

Hehe, du vet at det ikke er jeg som fremstår som bitter. 😉 Det var du som avsporte tråden med ting som helt tydelig viser at du har tatt deg nær av HI og temaet i HI. Du prøver å "ta igjen" på kvinner i en tråd som handler om penis-størrelser. Hvorfor? 😉

Anonymkode: 0d4db...2b1

Hvorfor er du så bitter? Ble du så truffet av mitt innlegg?

Jeg tar meg ikke nær av noen ting på et anonymt forum. Der kvinner sitter og suter over penisstørrelser, eller jentunger som det mest sannsynlig er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Gothminister skrev:

Hvorfor er du så bitter? Ble du så truffet av mitt innlegg?

 

Så aggressive du er..

Dette er gudskjelov ett tema som ikke bryr meg så mye om, at jeg blir provosert at den latterlige måten du prøver å provosere og den tåpelig måte på åprøve å fornærme kvinner. Du høres som ett liten drittunge som syter og klager. Og dermed klarer jeg ikke ta deg seriøst.

Anonymkode: 56acb...e6a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så aggressive du er..

Dette er gudskjelov ett tema som ikke bryr meg så mye om, at jeg blir provosert at den latterlige måten du prøver å provosere og den tåpelig måte på åprøve å fornærme kvinner. Du høres som ett liten drittunge som syter og klager. Og dermed klarer jeg ikke ta deg seriøst.

Anonymkode: 56acb...e6a

Spiller du litt avvikende her? Aggressiv? Fornærme kvinner? Hvorfor skulle jeg det? Hvorfor spør du ikke alle jentungene på KG om de fornærmer menn der de daglig diskuterer kukkstørrelser? Har du i det hele tatt reflektert over det? Ikke for at jeg bryr meg. Jeg er langt over 40, godt gift og har aldri slitt med mitt selvbilde. Noe muligens du gjør, eller har?  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...