Gå til innhold

Er jeg den eneste som synes størrelse er viktig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, Peter007 skrev:

Dette er vel egentlig greit svart. En egen vagina er avgjørende. 

Som mann har jeg også erfart det samme med damer. Altså de synes jr.er stor. Jeg merker en må jobbe mer for å få den inn. Dette selv om hun er våt som bare det. Det et også de som har innrømmet den burde være større. Dette er naturlig, noen et vide slufser. Noen trange smug. Likeså tykke og tynne pikker.

Denne nå ganske tykk så kondom på trange damer revner ;)

 

Hvor tykk er du da?

Anonymkode: 0d4db...2b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor tykk er du da?

Anonymkode: 0d4db...2b1

Kan ikke svare her synes jeg. Du kan nå kanskje prøve den ;) om du er dame 

 

Endret av Peter007
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Gothminister skrev:

Synes også at størrelsen på pupper og fitte er viktig. Faktisk så er jeg kresen på hårfargen der nede og har dumpet kvinner med feil farge. Det er også svært viktig hvordan de ser ut der nede. Henge fitter er kvalmende og noe man ikke tar i. Så at kukken er viktig for kvinner. Så er faktisk fitta viktig for oss menn.

Så da stemmer det altså ikke, det som jeg har hørt (og trodd på) opp igjennom årene, at menn har skrytt om sine erobringer : "Hull er hull og *pippen* er blind!" :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Lykkehjerte skrev:

Så da stemmer det altså ikke, det som jeg har hørt (og trodd på) opp igjennom årene, at menn har skrytt om sine erobringer : "Hull er hull og *pippen* er blind!" :fnise:

Your hole is my Goal :laugh:

Anonymkode: 56acb...e6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, linsejesus skrev:

Så lenge kuken ikke blir like lang som disse evindelige hvor-lang-er-tissen-din-trådene så går det nok fint

Her er en kort oppsummering av det eneste som egentlig blir sagt i denne og alle andre slike tråder:
"Må være minst 14 cm"
"Det viktigste er mannen den sitter på"
"For liten kjennes ikke"
"For stor gjør vondt"
"Min er 100 cm, helt sant, men jeg må være anonym"

Spot on:fnise:

Du glemte klassikeren over dem alle da: "De som liker stor penis er vide som låvedører" 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, Cuntzilla skrev:

Spot on:fnise:

Du glemte klassikeren over dem alle da: "De som liker stor penis er vide som låvedører" 

Leste du ikke innlegg 4 i tråden?

Anonymkode: e8a44...cf6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Leste du ikke innlegg 4 i tråden?

Anonymkode: e8a44...cf6

Jo, hvordan det? Var ikke den brukeren jeg svarte ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Lykkehjerte skrev:

Så da stemmer det altså ikke, det som jeg har hørt (og trodd på) opp igjennom årene, at menn har skrytt om sine erobringer : "Hull er hull og *pippen* er blind!" :fnise:

Hull er ikke hull. Ikke for min del i så fall. Man må jo like det man skal stikke kukken i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Gothminister skrev:

Hull er ikke hull. Ikke for min del i så fall. Man må jo like det man skal stikke kukken i.

Hvilken hårfarge og frisyre nedentil foretrekker du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Arabella skrev:

Hvilken hårfarge og frisyre nedentil foretrekker du?

Det må være mørkt. Trimmet over det hele. Men ikke barbert. Det blir for pedo etter min smak.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Gothminister skrev:

Ja

Mente du det du sa? "Hengefitte er kvalmende"?

Jeg er isåfall veldig glad for at jeg stolte på magefølelsen min og opererte underlivet mitt. Nå har jeg ikke indre kjønnslepper som er 0,5cm utenfor de ytre lenger. Virker som menn liker mindre indre kjønnslepper best. Har derimot vært 'heldig' med fargen fra naturens side og er rosa i skrittet.

Blir likevel skikkelig trist når du skriver det du gjør... Denne tråden handler om størrelsen på penis, ikke om utseendet til kvinners underliv. Lag din egen tråd. Og det går an å ta litt hensyn med hvordan man ordlegger seg. Det som kanskje kunne hatt relevans i denne tråden er hvor vid damene du ikke vil ha sex med er. Men mtp ordvalgene dine så håper jeg du ikke sier så mye mer... :icon_frown:

Anonymkode: 0d4db...2b1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden ryddet for persondebatt og avsporing. 

Bond, forumansvarlig 

 

// tråden ryddet på nytt - spørsmål om moderering tas på Ris og ros eller pm.

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Mente du det du sa? "Hengefitte er kvalmende"?

 

Anonymkode: 0d4db...2b1

 

Endret av Gothminister
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Blir likevel skikkelig trist når du skriver det du gjør... Denne tråden handler om størrelsen på penis, ikke om utseendet til kvinners underliv.

Anonymkode: 0d4db...2b1

Vet du hva. Dere kvinner som sitter her daglig på KG og diskuterer kukkstørrelser. Burde ikke sutre over og få deres eget kjønn bedømt. Så dine følelser. Tas ikke til etterretning.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Gothminister skrev:

Vet du hva. Dere kvinner som sitter her daglig på KG og diskuterer kukkstørrelser. Burde ikke sutre over og få deres eget kjønn bedømt. Så dine følelser. Tas ikke til etterretning.

Hva med at du lager din egen tråd, istendenfor avspore (noe som du sikkert kommer til å få lov til.)

 

Anonymkode: 56acb...e6a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva med at du lager din egen tråd, istendenfor avspore (noe som du sikkert kommer til å få lov til.)

 

Anonymkode: 56acb...e6a

Og nå fortsetter du med avsporing. Jeg skrev et innlegg og svarer kun.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillemøy
6 timer siden, WubWub skrev:

Nei jeg syntes også størrelsen er viktig. 

Alt det klisset om at "det er det indre som teller, kjærligheten overvinner alt" svadaet kan man kjøre opp en plass der solen ikke skinner. 

Er du homofil? Hvis ikke ser jeg ikke helt hva du har for noe relevant å komme med i denne sammenhengen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Lillemøy skrev:

Er du homofil? Hvis ikke ser jeg ikke helt hva du har for noe relevant å komme med i denne sammenhengen...

Hva jeg er eller ikke er har ikke du noe med og det har ikke noe med tråden å gjøre i det hele tatt. 

Jeg har besvart trådstarters spørsmål og jeg lar det ligge med det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Mente du det du sa? "Hengefitte er kvalmende"?

Jeg er isåfall veldig glad for at jeg stolte på magefølelsen min og opererte underlivet mitt. Nå har jeg ikke indre kjønnslepper som er 0,5cm utenfor de ytre lenger. Virker som menn liker mindre indre kjønnslepper best. Har derimot vært 'heldig' med fargen fra naturens side og er rosa i skrittet.

Blir likevel skikkelig trist når du skriver det du gjør... Denne tråden handler om størrelsen på penis, ikke om utseendet til kvinners underliv. Lag din egen tråd. Og det går an å ta litt hensyn med hvordan man ordlegger seg. Det som kanskje kunne hatt relevans i denne tråden er hvor vid damene du ikke vil ha sex med er. Men mtp ordvalgene dine så håper jeg du ikke sier så mye mer... :icon_frown:

Anonymkode: 0d4db...2b1

Burde vært på selvtillit kurs. Hilsen kvinne med hengefitte.

Anonymkode: 0c0b1...dcb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...