Gå til innhold

Er jeg den eneste som synes størrelse er viktig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Føler det er så sykt mange som har fokus på at det viktigste er hvordan penisen brukes og hvem den sitter på etc, men jeg kommer ikke unna at det gjerne må være en viss str for at det skal være optimalt, og at sexen skal være optimal. 

Anonymkode: fedfe...077

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei jeg syntes også størrelsen er viktig. 

Alt det klisset om at "det er det indre som teller, kjærligheten overvinner alt" svadaet kan man kjøre opp en plass der solen ikke skinner. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Føler det er så sykt mange som har fokus på at det viktigste er hvordan penisen brukes og hvem den sitter på etc, men jeg kommer ikke unna at det gjerne må være en viss str for at det skal være optimalt, og at sexen skal være optimal. 

Anonymkode: fedfe...077

Det er nok både og, tenker jeg. En "stor" er vel neppe tilfredsstillende om dama ikke finner mannen attraktiv ellers, og om mannen ikke vet eller bryr seg om hvordan kvinnen tilfredsstilles.

Men når det er sagt, er jeg rimelig overbevist om at størrelse har en hel del å si for mange kvinner. Dama og jeg har eksperimentert litt med en ekstra mann, og en av dem var solid utstyrt. Ifølge henne mye større enn noen hun tidligere hadde opplevd. De lydene og den responsen som kom da han knullet henne bakfra, er iallefall ikke jeg i stand til å fremkalle. Når vi i ettertid snakker om "den gangen", virker det som om hun prøver å tone ned betydningen av størrelsen, uten at jeg helt kan skjønne hvorfor. Vi har det bra sammen, også seksuelt, og jeg har ingen problemer med å innse og akseptere at hun egentlig har mere utbytte av en stor, enn en middels.

Anonymkode: fa7a7...b2c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er vid som en låvedør så her er størrelsen veldig viktig ja, eller viktigst

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg blir sex smertefullt, så er viktig med en liten. Er han for stor er egentlig det en dealbreaker om han ikke er veldig tålmodig og kan takle lite sex pga. størrelsen sin. Går i behandling, men det kan jo ta en evighet før noe skjer på det området.  

Så ja, størrelse er viktig for meg også. 

Anonymkode: 3a77d...2f0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Størrelsen har litt og si, men ikke alt. Jeg datet en mann i fjor, og må si jeg ble ekstremt skuffet da vi havnet til sengs. Både var pikken hans veldig liten, og han var ikke så flink til ting heller. Så prøvde noen ganger til. Men et bra sex liv, er faktisk en viktig del av et forhold. Men det holder med en normal penis, og en mann som vet hva han gjør.

Anonymkode: 856bc...4a4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

27 minutter siden, WubWub skrev:

Nei jeg syntes også størrelsen er viktig. 

Alt det klisset om at "det er det indre som teller, kjærligheten overvinner alt" svadaet kan man kjøre opp en plass der solen ikke skinner. 

Synes også at størrelsen på pupper og fitte er viktig. Faktisk så er jeg kresen på hårfargen der nede og har dumpet kvinner med feil farge. Det er også svært viktig hvordan de ser ut der nede. Henge fitter er kvalmende og noe man ikke tar i. Så at kukken er viktig for kvinner. Så er faktisk fitta viktig for oss menn.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Gothminister skrev:

Synes også at størrelsen på pupper og fitte er viktig. Faktisk så er jeg kresen på hårfargen der nede og har dumpet kvinner med feil farge. Det er også svært viktig hvordan de ser ut der nede. Henge fitter er kvalmende og noe man ikke tar i. Så at kukken er viktig for kvinner. Så er faktisk fitta viktig for oss menn.

Enig. For meg må det være barbert å rosa, hvis ikke, klarer jeg ikke å slikke eller stappe den inn. 

Anonymkode: 3f532...7bb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja størrelse er viktig. Om den er for liten kjenner jeg lite, blir den for stor får jeg vondt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Gothminister skrev:

Synes også at størrelsen på pupper og fitte er viktig. Faktisk så er jeg kresen på hårfargen der nede og har dumpet kvinner med feil farge. Det er også svært viktig hvordan de ser ut der nede. Henge fitter er kvalmende og noe man ikke tar i. Så at kukken er viktig for kvinner. Så er faktisk fitta viktig for oss menn.

Det var da voldsomt!?

Anonymkode: 0d4db...2b1

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, WubWub skrev:

Nei jeg syntes også størrelsen er viktig. 

Alt det klisset om at "det er det indre som teller, kjærligheten overvinner alt" svadaet kan man kjøre opp en plass der solen ikke skinner. 

Er du homofil?

Anonymkode: 56acb...e6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Er du homofil?

Anonymkode: 56acb...e6a

Har aldri hatt følelser for en mann, bare kvinner. Seksualitet derimot er flytende. Merkelapper er ikke så viktig

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne tråden er deprimerende...

Anonymkode: 35c15...8a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge kuken ikke blir like lang som disse evindelige hvor-lang-er-tissen-din-trådene så går det nok fint

Her er en kort oppsummering av det eneste som egentlig blir sagt i denne og alle andre slike tråder:
"Må være minst 14 cm"
"Det viktigste er mannen den sitter på"
"For liten kjennes ikke"
"For stor gjør vondt"
"Min er 100 cm, helt sant, men jeg må være anonym"

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Føler det er så sykt mange som har fokus på at det viktigste er hvordan penisen brukes og hvem den sitter på etc, men jeg kommer ikke unna at det gjerne må være en viss str for at det skal være optimalt, og at sexen skal være optimal. 

Anonymkode: fedfe...077

Ja, du er nok den eneste som er opptatt av størrelse! For en idiotisk overskrift på en tråd!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, Arabella skrev:

Ja, du er nok den eneste som er opptatt av størrelse! For en idiotisk overskrift på en tråd!

Wow. Hvorfor så aggressiv?  

For meg er størrelse viktig, på den måten at det er viktig at den verken er for liten eller for stor. Nå skal ikke jeg skryte på meg å ha ligget mye rundt, men av de jeg har hatt har alle vært bra nok i massevis. Vanlig er finfint. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var da voldsomt!?

Anonymkode: 0d4db...2b1

Ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, kisskissbangbang skrev:

Wow. Hvorfor så aggressiv?  

For meg er størrelse viktig, på den måten at det er viktig at den verken er for liten eller for stor. Nå skal ikke jeg skryte på meg å ha ligget mye rundt, men av de jeg har hatt har alle vært bra nok i massevis. Vanlig er finfint. 

Jeg er ikke aggressiv, bare oppgitt over overskrifter som begynner med "Er jeg den eneste som...". Med så godt som 100% sannsynlighet er ikke trådstarter den eneste som hva det måtte være spørsmålet dreier seg om.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, frk91 skrev:

Ja størrelse er viktig. Om den er for liten kjenner jeg lite, blir den for stor får jeg vondt. 

Dette er vel egentlig greit svart. En egen vagina er avgjørende. 

Som mann har jeg også erfart det samme med damer. Altså de synes jr.er stor. Jeg merker en må jobbe mer for å få den inn. Dette selv om hun er våt som bare det. Det et også de som har innrømmet den burde være større. Dette er naturlig, noen et vide slufser. Noen trange smug. Likeså tykke og tynne pikker.

Denne nå ganske tykk så kondom på trange damer revner ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...