Gå til innhold

Trening med Nintendo Wii


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har prøvd? Jeg har sånn balansebrett og det er masse man kan gjøre så treningen blir gøy :D

I går prøvde jeg step aerobics, og selv om balansebrettet ikke er så høyt, så merket jeg at jeg ble sliten :)

Jeg tenkte øke på treningsmengden hver dag. Prøve alt fra yoga til slalåm!

Og man kan følge med effekten hver dag, både om balansen er bedre og hvordan det står til med vekta og BMI :)

 

Anonymkode: 674cb...e01

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg brukte den da min søster hadde den med på ett besøk. Rundt to uker, gikk ned noen kilo i vekt og ble støl. Det var første gang i mitt liv jeg hadde gjort noe som kunne ligne trening annet enn det minste jeg måtte gjøre i gymtimer. Nå som jeg trener litt mer er jeg litt skeptisk til hvor nyttig det er. 

Men all bevegelse er bedre enn ikke noe. Treningslyst er gull. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte wii og balansebrett da det kom ut. Den har for lengst blitt utslitt. Burde kjøpe nytt... Det er jo så gøy!

Anonymkode: d8db6...345

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest simsam
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjøpte wii og balansebrett da det kom ut. Den har for lengst blitt utslitt. Burde kjøpe nytt... Det er jo så gøy!

Anonymkode: d8db6...345

Ja, jeg har glemt å bruke den :) Men nå skal jeg bli flink. Kanskje vi kan ha en liten motivasjonskonkurranse her på kg, de som har wii :) Dere trenger ikke opplyse vekten da, men fremgangen etterhvert. F.eks. at du har gått ned 2 kg siden siste 7 dager og biologisk alder har gått ned med 2 år... som eksempel :) Noen som vil bli med? Og gjerne kommentere hvilke øvelser man tok osv. Nå har jeg ikke hatt tid til å trene i dag og i morgen reiser vi vekk, men søndag og uken som kommer skal jeg hive meg på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, simsam skrev:

Ja, jeg har glemt å bruke den :) Men nå skal jeg bli flink. Kanskje vi kan ha en liten motivasjonskonkurranse her på kg, de som har wii :) Dere trenger ikke opplyse vekten da, men fremgangen etterhvert. F.eks. at du har gått ned 2 kg siden siste 7 dager og biologisk alder har gått ned med 2 år... som eksempel :) Noen som vil bli med? Og gjerne kommentere hvilke øvelser man tok osv. Nå har jeg ikke hatt tid til å trene i dag og i morgen reiser vi vekk, men søndag og uken som kommer skal jeg hive meg på :)

Å si at en ikke har tid er den dårligste unnskyldningen som finnes 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest simsam
59 minutter siden, OPIgirl skrev:

Å si at en ikke har tid er den dårligste unnskyldningen som finnes 😜

ikke tid til Wii nei, pga jeg var ute av døren hele dagen 😃 og de har ikke Wii der eg skal. Men jeg kan gå meg en tur der 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...