Gå til innhold

Hvordan sminke meg slankere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har hørt at contouring kan gi illusjon av å være slankere, så ønsker tips!


Jeg veier 110 kg og er ganske blek. Har stor dobbelhake og store hengepupper og stor mage.
Ønsker å sminke slik at puppene ser mindre og fastere ut og magen mindre ut. Vet at mørkt forminsker, men har ikke helt fått til dette selv.

Å sminke slankere legger og lår er vel litt lettere vil jeg tro?

Anonymkode: db9bc...310

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det må vel gå på skyggelegging.. Men om det har så mye effekt når man er stor er heller tvilsomt. Tror heller det er slik at noen som er litt markerte kan se mer markerte ut med litt skygge på de rette stedene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Forundret.. skrev:

Det må vel gå på skyggelegging.. Men om det har så mye effekt når man er stor er heller tvilsomt. Tror heller det er slik at noen som er litt markerte kan se mer markerte ut med litt skygge på de rette stedene. 

jeg har hørt at man kan sminke bort dobbelthake. Jeg bør kanskje kjøpe meg noen bedre koster? 

Anonymkode: db9bc...310

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solsmil
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

jeg har hørt at man kan sminke bort dobbelthake. Jeg bør kanskje kjøpe meg noen bedre koster? 

Anonymkode: db9bc...310

Ja, kanskje det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk lyse farger på det du vil fremheve og mørke farger på det du vil skjule.

 

Anonymkode: 46765...80a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aner ikke, bruker ikke annet enn maskara jeg. 

Haka vil uansett ikke forsvinne, da må du finne andre løsninger. 

Jeg tenker litt sånn at at hvis du ikke trivesmed hvordan du er så dropp sminkeideene så ta heller et tak i kosten du spiser og aktivitetsnivået ditt. 

Bruk heller litt pengene til massasje/ spa slapp av og nyt det. Styrk deg selv mentalt til å skape en livsstilsendring. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bruk lyse farger på det du vil fremheve og mørke farger på det du vil skjule.

 

Anonymkode: 46765...80a

Takk :)
Jeg prøvde dette i stad og tok bilde og la til på facebook :) Fikk flere kommentarer om at jeg så så fin ut og om jeg hadde gått ned i vekt! Så å sminke vekk kilo har jeg absolutt tro på! Nå gjenstår det å finne ut hvordan jeg kan se smalere ut på kroppen når jeg går i bikini.... 
Når man er blek så ser man automatisk større ut enn hva man er, da hvitt forstørrer. Da ser man lettere skjønnhetsfeil og.
Så første steg er selvbruning, så tenkte jeg bruke litt mørkere farge på sidene så man får en illusjon om smalere lår... magen sliter jeg litt med, men innbiller meg at om jeg har litt mørk farge der så vil den se mindre ut.

Anonymkode: db9bc...310

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

 

Anonymkode: ac672...883

sUPERT! Det var noe sånt jeg var ute etter... og nå vet jeg hvorfor bloggerne lissom har sixpack. Det er fysisk umulig for damer å ha sixpack med mindre de tar steroider! 

Anonymkode: db9bc...310

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

sUPERT! Det var noe sånt jeg var ute etter... og nå vet jeg hvorfor bloggerne lissom har sixpack. Det er fysisk umulig for damer å ha sixpack med mindre de tar steroider! 

Anonymkode: db9bc...310

Nei, det er det ikke.

Den videoen fikk meg bare til å tenke på hvor komisk det hadde vært hvis naboen min kom med påmalte abs utenpå ølmagen. :ler: 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

sUPERT! Det var noe sånt jeg var ute etter... og nå vet jeg hvorfor bloggerne lissom har sixpack. Det er fysisk umulig for damer å ha sixpack med mindre de tar steroider! 

Anonymkode: db9bc...310

Bare hyggelig. Jeg har brukt body contouring hver dag i sommer. 100 kilo og ser ikke ut som om jeg er et gram over 50. :) 

Anonymkode: ac672...883

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...