Gå til innhold

Feelunique - trygg nettbutikk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Har noen her erfaring med netthandel hos feelunique? Jeg har lyst å kjøpe meg noen gode hårprodukter, type redken, kerastase, etc. Er blitt veldig skeptisk til blush og blivakker, med tanke på at de gjerne ikke er autoriserte til å selge disse merkene, at prduktene er utgåtte, lukter rart, merkelig konsistens og sånt. Men lurer på om feelunique er en trygg nettbutikk med tanke på dette? Er de autoriserte til å selge merker som redken? Kan man stole mer på dem enn på blivakker?

Takk for svar :) 

Anonymkode: 9ae05...a75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har bestilt RedKen fra dem i en årrekke og det er ekte vare :) Veldig fornøyd og kundeservice er ekstremt serviceinnstilte hvis det skulle skje noe med pakka 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kjempefornøyd med feelunique! Får ofte rabattkoder tilsendt på mail. Godt fornøyd med varene :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har bestilt fra dem siden lenge før de byttet navn fra Islandcosmetics til Feelunique, og det må være en del år siden nå. Sjekker alltid der først om jeg skal handle noe. Topp kvalitet på produkter, service, levering - kan absolutt anbefales! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av de beste sidene :) 

Anonymkode: 4a90e...e38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de er det. Har handlet fra de i 3 år nå og er veldig fornøyd :) Gode priser og rask levering. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

De eneste gangene varene kommer for sent er midt i julehandeltia, ellers har alt gått knirkefritt. Billige priser, god service, er det noen problemer så svarer de alltid i løpet av få dager. Ingen av varene har blitt skadet i frakten og du kan selv velge hvilke testere du vil ha med når du kjøper varer. Utrolig praktisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en helt super nettbutikk. Jeg har ikke annet enn positive erfaringer med dem, og jeg har brukt dem MYE.

Anonymkode: b9764...119

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fornøyd med de! 

Opplevde én gang at en flaske dessverre hadde begynt å lekke uten frakt, aldri fått svar så fort på mail og ny såpe var allerede på vei i posten før jeg fikk pustet ut. Fikk og tilbake penger en gang jeg måtte betale ..uh, moms eller toll eller hva det nå er :) 

Anonymkode: ff176...9b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Cartina

Jeg har handlet endel hos de og alltid vært fornøyd. En gang forsvant pakken i posten og da sendte de ny samme dag uten problemer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har handlet hos feelunique i flere år, og har bare hatt positive erfaringer med dem. Ellers prøver jeg, om mulig, å prioritere norske nettbutikker for å støtte dem, men også fordi leveringstiden da er kortere.

Anonymkode: 17e92...72c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...