Gå til innhold

Utmelding fra kristendommen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Den 28.7.2016 at 11.16, AnonymBruker skrev:

Jeg har meldt meg ut av en stor kristen menighet/kirke. Jeg mener selve medlemskapet var gjort på feil premisser (tvangsmedlemskapsavtale ved dåp) og at kirken er en kriminell organisasjon som beskytter pedofile prester og sin blodige historie.

Takk for meg og velkommen etter de som skjønner hva kristendommen egentlig står for.

Anonymkode: 4bc85...719

Jeg er ateist men beholder foreløpig medlemskapet i den norske kirke slik at jeg beholder stemmeretten ved kirkevalg :) Det er mine skattepenger som betaler for galskapen og da vil jeg være med å bestemme.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jan-Andre
Den 7/28/2016 at 15.09, Gjest Balian de Ibelin skrev:

En ting som plager meg med mange kristne er at de nettopp ignorerer sin blodige historie 

Jeg vil gjerne høre litt om hvordan du selv går fram for å vise verden rundt deg at du ikke ignorerer vikingenes blodige historie. Sender du mye brev til klostre i England og den type ting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ‎30‎.‎07‎.‎2016 at 1.42, AnonymBruker skrev:

Samme her. Jeg tror sånn sett jeg er tre ganger så fri som deg, for jeg har faktisk meldt meg ut av statskirken hele tre ganger :blomst:

(Jeg har for ordens skyld meldt meg inn nøyaktig null ganger, det har de gjort på eget initiativ hver gang.)

Anonymkode: 8d0d0...dfa

 Ha ha jeg og, tre ganger og vips kom det stemmeseddel til Kirkevalget igjen....

Sende dem også brev for hvert barn at de ikke skal skrives inn I kirken da jeg vet de gjør det selv om jeg selvfølgelig ikke døper (mine barn er født helt uten synd og trenger ikke få den vasket av seg), men de ble skrevet inn for det.... nå må jeg bare finne ut hvordan man får meldt ut dem. Har politianmeldt for triksing med medlemstall, vedlagt mine brev til dem og kirken fikk kopi så kanskje de skrev dem ut... 

Endret av pautina
skriveleif
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...