Gå til innhold

Forelsket i en jeg ikke er tiltrukket av


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Som tittelen sier - jeg har plask-forelsket meg en en fyr (hurra!) som jeg ikke er tiltrukket av (!??).

Og det skaper litt problemer.. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal håndtere det hele. Derfor håndterer jeg det ikke, til stor frustrasjon for oss begge. 

Noen som har vert i en lignende situasjon?

Anonymkode: e39fc...de6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner ikke helt... er det det at han rent fysisk ikke ser ut som de du vanligvis blir tiltrukket av?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som tittelen sier - jeg har plask-forelsket meg en en fyr (hurra!) som jeg ikke er tiltrukket av (!??).

Og det skaper litt problemer.. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal håndtere det hele. Derfor håndterer jeg det ikke, til stor frustrasjon for oss begge. 

Noen som har vert i en lignende situasjon?

Anonymkode: e39fc...de6

Fysisk tiltrekning ja. Ser det ikke kom helt frem i hovedinnlegget.

Anonymkode: e39fc...de6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, applestories skrev:

Skjønner ikke helt... er det det at han rent fysisk ikke ser ut som de du vanligvis blir tiltrukket av?

Siterte feil..

Anonymkode: e39fc...de6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fysisk tiltrekning ja. Ser det ikke kom helt frem i hovedinnlegget.

Anonymkode: e39fc...de6

Hvordan merker du at du er forelsket? Sommerfugler? Ingen lyst til å hoppe på ham når du ser ham?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, Forundret.. skrev:

Dette klarer ikke jeg å forstå at er mulig..:ohmy:

Ikke jeg heller!

2 minutter siden, applestories skrev:

Hvordan merker du at du er forelsket? Sommerfugler? Ingen lyst til å hoppe på ham når du ser ham?

Jeg tenker på han nærmest konstant, håper det er han når mobilen plinger osv.

Kysse ham er himmelsk. (Ser ham ikke da. Veit det høre fælt ut..)

 

Anonymkode: e39fc...de6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke jeg heller!

Jeg tenker på han nærmest konstant, håper det er han når mobilen plinger osv.

Kysse ham er himmelsk. (Ser ham ikke da. Veit det høre fælt ut..)

 

Anonymkode: e39fc...de6

Mulig du bare er forelsket i forelskelsen, om du skjønner?

Anonymkode: 85e18...ed4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke jeg heller!

Jeg tenker på han nærmest konstant, håper det er han når mobilen plinger osv.

Kysse ham er himmelsk. (Ser ham ikke da. Veit det høre fælt ut..)

 

Anonymkode: e39fc...de6

Kan på en måte forstå problemstillingen. Men jeg har dessverre ingen andre råd enn at du må bestemme deg for om du vil være overfladisk, eller om du vil prøve å gjøre noe med det, tenke annerledes. Vi kan bestemme oss for mye rart om vi bare prøver, vi er ikke bare styrt av følelser, hjernen kan i en viss grad også styre dem. Hvem vet, kanskje han er en Harry til din Charlotte :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mulig du bare er forelsket i forelskelsen, om du skjønner?

Anonymkode: 85e18...ed4

Jeg skjønner, og det er noe jeg har overveid litt. Men jeg tror ikke det er tilfellet. Jeg pleier ikke å falle så lett, og i sær ikke så 'altoppslukende'.

 

Anonymkode: e39fc...de6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er faktisk i en lik situasjon, og det føles veldig rart. Jeg ble kjent med han gjennom nette, så vi snakket mye sammen før vi noen gang så hverandre. Jeg føler meg forelsket, men finner ikke han kjempe pen. Men han har faktisk begynt å se bedre ut i mine øyne med tiden nå, får håpe det fortsetter :D

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, applestories skrev:

Kan på en måte forstå problemstillingen. Men jeg har dessverre ingen andre råd enn at du må bestemme deg for om du vil være overfladisk, eller om du vil prøve å gjøre noe med det, tenke annerledes. Vi kan bestemme oss for mye rart om vi bare prøver, vi er ikke bare styrt av følelser, hjernen kan i en viss grad også styre dem. Hvem vet, kanskje han er en Harry til din Charlotte :)

Haha, likte den Harry/Charlotte-kommentaren. 

Du har sikkert rett - det er nok mye man kan gjør med tankene bare man bestemme seg for det. 

Anonymkode: e39fc...de6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Krakk skrev:

Jeg er faktisk i en lik situasjon, og det føles veldig rart. Jeg ble kjent med han gjennom nette, så vi snakket mye sammen før vi noen gang så hverandre. Jeg føler meg forelsket, men finner ikke han kjempe pen. Men han har faktisk begynt å se bedre ut i mine øyne med tiden nå, får håpe det fortsetter :D

Herlig!! Krysser fingre for den utviklingen forsetter før deg!:D

Anonymkode: e39fc...de6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nok en gang viser det seg at personligheten til en potensiell partner har mye mer å si enn faktisk utseende.

Her har du faktisk et valg hvor du enten kan glemme han eller kjøre på. Ville du heller vært sammen en fyr som ser ok ut og "matcher" din personlighet eller en super-kjekk fyr som behandler deg som dritt? (satt på spissen.)

Ditt valg, og lykke til.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du er forelsket i han, men vil ikke ha sex med han? For det er det som er fysisk tiltrekning. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger! Dette er en aktuell tråd for mange!!

Anonymkode: e5c40...f5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, tom1986 skrev:

Så du er forelsket i han, men vil ikke ha sex med han? For det er det som er fysisk tiltrekning. 

Takk! Fysisk tiltrekning = kåt på han. Fysisk utseende = synes han er fin å se på. Er UTROLIG mye sammenblanding av dette her inne 😳 ikke rart det går i ball...

Anonymkode: 852b1...ca8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vel i grunnen såpass mange dårlige erfaringer med å være veldig tiltrukket og interessert i en jente, at jeg prøver det du gjør nå ts. Funker bra til nå, er roligere når man ikke er redd for å tape noen, miste osv. Får en annen ro over seg

Anonymkode: a1154...8b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...