Gå til innhold

Blitt interessert i kollega/bekjent? Dele erfaringer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen her som har fått øynene opp for f.eks en kollega eller bekjent? Kanskje dere vil dele erfaringer?

Jeg har nylig fått øynene opp for en kollega. Jeg har aldri tenkt på dette før. Men vi har alltid hatt god kjemi. Det virker som han også kanskje har fått øynene opp for meg. Vi har møttes noen ganger på fritiden og kjemien er god. Det virker som det kan ligge noe i luften. Men hvem vet? Jeg synes det er vanskelig å forholde meg til. Jeg vil jo ikke ødelegge noe, og jeg vil jo ikke at forholdet vårt skal bli "kleint" fordi jeg f.eks spør hva han tenker om meg. 

Del gjerne erfaringer. Hvordan tok du opp spørsmålet mellom hva som skjer mellom dere?

Anonymkode: 2fdd1...45c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg og eksen var og er kollegaer. Anbefales ikke. Han var klein da vi var sammen, snakket nesten ikke med meg på jobb, hvilket jeg syntes var trist. Etter bruddet har det vært lite ålreit å alltid henge med eksen, både på jobb og på samlinger og jobbfester og lignende. Klarer du å la vær, så dropp hele opplegget!

Har forresten en ff på jobb også, skar seg nylig der og. Hjalp ikke på jobbsituasjonen at jeg nå har 2 stk kollega som knapt tør å se på meg, langt mindre snakke med meg.

Anonymkode: c44a4...324

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og min kjære var kolleger når vi møttes.

Det klikket med en gang, og vi begynte å være sammen på fritiden, så sove hos hverandre og plutselig så la hele kontoret merke til at vi kom sammen på jobb hver dag :) Vi flyttet tilbake til hans hjemby kun kort tid etter, så vi jobbet ikke sammen så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Honeyblossom

Jeg ble sammen med en kollega for et par mnd siden :) Har egentlig alltid hatt et godt øye til han, men da vi traff hverandre første gangen hadde han kjæreste og vi jobbet i forskjellige avdelinger så det var vanskelig å komme i noe mer prat enn den vanlige "Hei" om morgenen.

Rundt juletider ifjor derimot kom vi i god prat på en middag ute med jobben og siden da så har det egentlig bare gått en vei :) I begynnelsen var det ingen som merka noe til forholdet vårt, men etterhvert som vi dro på fester sammen osv så ble det lagt merke til. Tror de fleste vet det nå selv om vi ennå ikke har gjort det "offisielt" :)

Tok aldri opp spørsmålet om hva som skjer mellom oss fordi det skjedde så naturlig og begge bare var enige i alt som skjedde. Aldri vært noe usikkerhet :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en ff på jobben før, og det gikk jo fint. Vi flørtet på jobb, men ingen som tenkte på at vi hadde oss. Spennende var det når jeg tenker tilbake nå. Ah for en herlig tid :hoppendeglad:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...