Gå til innhold

Epilator


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Børstet nettopp støv av min gamle braun silk epil 1 og epilerte bort hår på lårene. Synes faktisk ikke det var så ille som da jeg kjøpte den (har bare blitt brukt et par ganger før jeg nå plutselig fikk ånden over meg). Tenker derfor å fortsette å epilere lår, legger, armhuler og kanskje bikinilinjen!? Tror ikke jeg tør bruke den epilatoren jeg har i underlivet, eller kan man det kanskje? Må man ha en spesiell type for bikinilinje/venusberg? 

Ellers så leste jeg på bruksanvsisningen at man burde peele først. Hvordan peeler jeg på best mulig måte? Bare vanlig kroppsåpe og sånn dusjhanske? :)

 

Anonymkode: eba81...42f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den 7/27/2016 at 22.04, AnonymBruker skrev:

Børstet nettopp støv av min gamle braun silk epil 1 og epilerte bort hår på lårene. Synes faktisk ikke det var så ille som da jeg kjøpte den (har bare blitt brukt et par ganger før jeg nå plutselig fikk ånden over meg). Tenker derfor å fortsette å epilere lår, legger, armhuler og kanskje bikinilinjen!? Tror ikke jeg tør bruke den epilatoren jeg har i underlivet, eller kan man det kanskje? Må man ha en spesiell type for bikinilinje/venusberg? 

Ellers så leste jeg på bruksanvsisningen at man burde peele først. Hvordan peeler jeg på best mulig måte? Bare vanlig kroppsåpe og sånn dusjhanske? :)

 

Anonymkode: eba81...42f

Jeg bruker også epliiator, men hadde ikke brukt den i underlivet. Huden er så tynn at det må være ulidelig vondt og ikke minst faren for infeksjoner. Ikke brukt den under armene heller da jeg er rett for at man kan få allergi fra deodoranter og mulig infeksjon. Huden er rimelig tynn der også.  Selv om man kun bruker på legger og lår, så er høvel ganske raskt å bruke på resten i dusjen om man gjør det jevnlig

Så hadde ikke anbefalt andre steder enn legger og lår nei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 27.7.2016 at 22.04, AnonymBruker skrev:

Børstet nettopp støv av min gamle braun silk epil 1 og epilerte bort hår på lårene. Synes faktisk ikke det var så ille som da jeg kjøpte den (har bare blitt brukt et par ganger før jeg nå plutselig fikk ånden over meg). Tenker derfor å fortsette å epilere lår, legger, armhuler og kanskje bikinilinjen!? Tror ikke jeg tør bruke den epilatoren jeg har i underlivet, eller kan man det kanskje? Må man ha en spesiell type for bikinilinje/venusberg? 

Ellers så leste jeg på bruksanvsisningen at man burde peele først. Hvordan peeler jeg på best mulig måte? Bare vanlig kroppsåpe og sånn dusjhanske? :)

 

Anonymkode: eba81...42f

Tror jeg ville gått for peeling med skrubbekorn. Og en krem som ikke tilstopper porene og og i tillegg demper gjenvekst av hår. 

Anonymkode: 8d2be...3bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker den under armene, på venusberget og i bikinilinjen ++. Har ikke turt å prøve lenger ned av frykt for at det skal gjøre veldig vondt :P Synes ikke armhulene eller bikinilinja er ubehagelig, men huden er jo en annen der enn på kjønnsleppene. 

Anonymkode: cf15f...075

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...