Gå til innhold

Hvorfor våkner ikke folk?


uranus

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man kan iallefall begynne å stenge grensene for flyktninger. Innfør visum og streng kontroll. Sånn som i Australia. Det også være strenge krav for å få komme inn til Europa. 

Hvis hele Europa gjør dette så slipper de bare inn de som er reelle flyktinger. 

Bare nå er det flere hvilende celler i Europa. Hvem vet når det smeller i Norge... 

Anonymkode: 019b1...bfa

Jeg tror det er krisemaksimering hele greia. Hadde det vært så ille som dere brune skal ha det til hadde det smelt her for lenge sia. Forstår ikke hvorfor dere skal hause det sånn opp...

Anonymkode: bb0ab...190

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror det er krisemaksimering hele greia. Hadde det vært så ille som dere brune skal ha det til hadde det smelt her for lenge sia. Forstår ikke hvorfor dere skal hause det sånn opp...

Anonymkode: bb0ab...190

Smelt for lenge siden? Har du fått med deg hyppigheten de siste 2 ukene?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, mann_86 skrev:

Kan folk snart slutte å lage et titalls tråder om samme emnet, bare med forskjellige vinklinger. Hele aktuelle saker og politikk-forumet er overøst med alt som har med IS og muslimer å gjøre..

Jeg begynner å bli litt enig med deg. Må i det minste ha noe nytt. Jeg kan kopiere og lime inn fra tråd 1,2,3 og 4 i tråd 5.

Ta en titt i tråden om kjøpesenter-skytingen i Munchen og les siste nytt der... :ohmy:

Endret av ops2
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, uranus skrev:

Smelt for lenge siden? Har du fått med deg hyppigheten de siste 2 ukene?

Hyppigheten? Det har da aldri vært mindre terror enn det er nå!

Anonymkode: bb0ab...190

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, uranus skrev:

Etter utallige angrep fra muslimer de siste ukene er det fortsatt ikke panikk å spore i befolkningen. De lever videre i sin egen boble der det viktigste i livet er likes på sosiale medier og å følge Kardashians på TV.  Folket vil ha Støre som statsminister (!!). Dette er ubegripelig etter den siste tidens hendelser.

Det finnes ikke spor av bekymring i ansiktet på folk jeg ser i gatene. Hvorfor snakker folk i gatene om sladder og plattheter når Europa brenner rundt dem? Hvordan går det an å være så ignorant? 

Fordi man skal ha begrenset hjernekapasitet om man tror det er islam som står bak. De fleste er IKKE så tafatte og dermed ingen panikk å spore. Ble du avslørt nå? Synd, men du er nok bare dum siden du tror det er islam som står bak.

Anonymkode: f7447...611

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi man skal ha begrenset hjernekapasitet om man tror det er islam som står bak. De fleste er IKKE så tafatte og dermed ingen panikk å spore. Ble du avslørt nå? Synd, men du er nok bare dum siden du tror det er islam som står bak.

Anonymkode: f7447...611

Enig.

Anonymkode: bb0ab...190

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man kan iallefall begynne å stenge grensene for flyktninger. Innfør visum og streng kontroll. Sånn som i Australia. Det også være strenge krav for å få komme inn til Europa. 

Hvis hele Europa gjør dette så slipper de bare inn de som er reelle flyktinger. 

Bare nå er det flere hvilende celler i Europa. Hvem vet når det smeller i Norge... 

Anonymkode: 019b1...bfa

Okei, skal bare legge fra meg støvsugeren min jeg så skal jeg gå og stenge grensene. Innføre visum og sånn. Bra forslag. 

🙄 

*setter på ny episode av Kardashians*

Anonymkode: 76caf...44e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi
19 minutter siden, mann_86 skrev:

Kan folk snart slutte å lage et titalls tråder om samme emnet, bare med forskjellige vinklinger. Hele aktuelle saker og politikk-forumet er overøst med alt som har med IS og muslimer å gjøre..

Det handler om bekymring for terror som kommer nærmere og nærmere Norge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi man skal ha begrenset hjernekapasitet om man tror det er islam som står bak. De fleste er IKKE så tafatte og dermed ingen panikk å spore. Ble du avslørt nå? Synd, men du er nok bare dum siden du tror det er islam som står bak.

Anonymkode: f7447...611

Du har mao ikke lest Koranen! Ingen evne til å kunne ta innover deg at det som skjer i Europa nå er en krig mot våre måte å leve på. 30% av muslimer er ekstremister, gjerne søk dette opp på Internett. Disse primitive utøver djevelens verk. Men det er greit for deg eller?  

Anonymkode: 81f22...3e9

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du har mao ikke lest Koranen! Ingen evne til å kunne ta innover deg at det som skjer i Europa nå er en krig mot våre måte å leve på. 30% av muslimer er ekstremister, gjerne søk dette opp på Internett. Disse primitive utøver djevelens verk. Men det er greit for deg eller?  

Anonymkode: 81f22...3e9

30 %? Hvor har du denne statistikken fra? Skal du komme med slike påstander bør du kunne følge det opp med kilder. Og Google teller ikke for der kan det linkes til mye useriøst ræl. 

Anonymkode: 76caf...44e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Okei, skal bare legge fra meg støvsugeren min jeg så skal jeg gå og stenge grensene. Innføre visum og sånn. Bra forslag. 

🙄 

*setter på ny episode av Kardashians*

Anonymkode: 76caf...44e

Poenget er liksom at om folk bryr seg så snakker de om det, stemmer på andre partier, bytter ut sittende politikere. Først må man fatte hva som skjer, så kommer bekymringen, så kommer handlingen. At det går an å synes det er vanskelig å forstå hva jeg mener med HI? Alt må inn med teskje for dere venstreekstremister

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trollkarlen

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/frankrike/frankrike-kan-innfoere-israels-strenge-sikkerhetsrutiner/a/23750502/

Vi må bevege oss mot en ny hverdag hvor du ikke lenger kan bære ryggsekk på offentlige steder, hvor enhver veske vil bli systematisk og grundig gjennomsøkt

Skremmende lesning. Saken er jo den at en av de som drepte presten nå nylig hadde fotlenke på seg som var slått av i 4 timer hver dag. Hvor var han i de 4 timene? Joda han var å drepte en prest.
Staten klarte ikke å stoppe terror selv med fotlenke på en terrorist. Hva skal " grundig systematisk gjennomsøking" av vesker gjøre? For en stor vits!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Trollkarlen skrev:

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/frankrike/frankrike-kan-innfoere-israels-strenge-sikkerhetsrutiner/a/23750502/

Vi må bevege oss mot en ny hverdag hvor du ikke lenger kan bære ryggsekk på offentlige steder, hvor enhver veske vil bli systematisk og grundig gjennomsøkt

Skremmende lesning. Saken er jo den at en av de som drepte presten nå nylig hadde fotlenke på seg som var slått av i 4 timer hver dag. Hvor var han i de 4 timene? Joda han var å drepte en prest.
Staten klarte ikke å stoppe terror selv med fotlenke på en terrorist. Hva skal " grundig systematisk gjennomsøking" av vesker gjøre? For en stor vits!

Mer statlig kontroll og innskrenkning av frihet for vanlige borgere. Gud forby at man tar tak i den ukontrollerte innvandringen og massedeporterer folk som allerede er ansett som farlige og som er dømt for vold og annen kriminalitet. Disse skal kunne gå fritt rundt, om så noen timer på dagen når fotlenken er av (!!!), og alle vi andre må lide av begrensninger og frykt. Ubegripelig at de såkalte lederne av Europa ikke klarer å sette hardt mot hardt.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Snuppi
6 minutter siden, Trollkarlen skrev:

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/frankrike/frankrike-kan-innfoere-israels-strenge-sikkerhetsrutiner/a/23750502/

Vi må bevege oss mot en ny hverdag hvor du ikke lenger kan bære ryggsekk på offentlige steder, hvor enhver veske vil bli systematisk og grundig gjennomsøkt

Skremmende lesning. Saken er jo den at en av de som drepte presten nå nylig hadde fotlenke på seg som var slått av i 4 timer hver dag. Hvor var han i de 4 timene? Joda han var å drepte en prest.
Staten klarte ikke å stoppe terror selv med fotlenke på en terrorist. Hva skal " grundig systematisk gjennomsøking" av vesker gjøre? For en stor vits!

Jeg blir matt av denne naiviteten som blir utvist av styresmaktene i Europa og her i landet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

30 %? Hvor har du denne statistikken fra? Skal du komme med slike påstander bør du kunne følge det opp med kilder. Og Google teller ikke for der kan det linkes til mye useriøst ræl. 

Anonymkode: 76caf...44e

Ditt naive stakkars menneske! 

Anonymkode: 81f22...3e9

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, uranus skrev:

Poenget er liksom at om folk bryr seg så snakker de om det, stemmer på andre partier, bytter ut sittende politikere. Først må man fatte hva som skjer, så kommer bekymringen, så kommer handlingen. At det går an å synes det er vanskelig å forstå hva jeg mener med HI? Alt må inn med teskje for dere venstreekstremister

Må jeg være venstreekstremist fordi jeg ikke er enig med deg? Lol. Gidder ikke diskutere med folk som slenger rundt med begrep de ikke forstår og teite kallenavn.

Jeg bryr meg masse jeg, jeg snakker en del med venner og familie om det som skjer, men jeg lar meg ikke slukes helt opp av det. Jeg går ikke rundt og tenker på det konstant og bekymrer meg, livet må gå videre og daglige gjøremål må gjøres. Fordiom jeg sitter på facebook betyr ikke det at jeg ikke bryr meg, det går an å ha flere tanker i huet på en gang

Anonymkode: 76caf...44e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, Snuppi skrev:

Jeg blir matt av denne naiviteten som blir utvist av styresmaktene i Europa og her i landet!

Helt enig med deg som vanlig. Det er helt ubegripelig det som skjer over hele Europa. Politikere lytter ikke til folket men kjører heller deres egne destruktive løp.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

30 %? Hvor har du denne statistikken fra? Skal du komme med slike påstander bør du kunne følge det opp med kilder. Og Google teller ikke for der kan det linkes til mye useriøst ræl. 

Anonymkode: 76caf...44e

Vet du ikke det!? Rælet kommer vel heller fra deg. Jeg oppfordrer deg til å lese deg opp og få kunnskap om emnet før du i det hele tatt gidder å uttale deg. Is er i krig mot vesten og vår måte å leve på. De er i mot likestilling, demokrati og ytringsfrihet! Har du ikke fått med deg at is celler lever i beste velgående her i vesten? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, uranus skrev:

Etter utallige angrep fra muslimer de siste ukene er det fortsatt ikke panikk å spore i befolkningen. De lever videre i sin egen boble der det viktigste i livet er likes på sosiale medier og å følge Kardashians på TV.  Folket vil ha Støre som statsminister (!!). Dette er ubegripelig etter den siste tidens hendelser.

Det finnes ikke spor av bekymring i ansiktet på folk jeg ser i gatene. Hvorfor snakker folk i gatene om sladder og plattheter når Europa brenner rundt dem? Hvordan går det an å være så ignorant? 

Det er absolutt foruroligende at ikke Islam generelt har modernisert og reformert seg mer de siste hundrede år. Det er skremmende at såpass mange (selv om det er en liten prosent av alle muslimer) utvikler seg til radikale islamister. Dette har flere årsaker, alt fra vestlig krigføringer og innblandinger i Midtøsten til dårlig integrering, fattigdom og stor arbeidsledighet blant muslimer i Vesten.. Men jeg får større panikk når jeg leser om alle som blir drept og alvorlig skadet i trafikken hvert år, enn panikk for de som ennå ikke er drept i islamistiske terrorangrep i Norge... Jeg får større panikk når jeg leser om den korrupte diktatoren som styrer et av verdens mektigste land, Russland, og om Erdogan i Tyrkia som driver utrenskning av journalister, lærere og andre borgere, for å styrke sitt diktatur... Det er mye å bekymre seg over i verden,  men hat, polarisering og frykt for det fremmede er noe av det verste.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, WubWub skrev:

Helt enig med deg som vanlig. Det er helt ubegripelig det som skjer over hele Europa. Politikere lytter ikke til folket men kjører heller deres egne destruktive løp.

Hva tror du er målet til politikerne med å overkjøre folket på denne måten? Hva tror de kommer ut av å holde på sånn?

Anonymkode: 97d1f...688

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...