Gå til innhold

Beige/lys/hvit kontorstol? (Les HI)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg leter meg i hjel etter en smal, hvit/beige/lys kontorstol som ikke koster mer enn 1000 kroner (er student), og som ikke er svart på selve setet (inkl. ryggen, ikke svart på baksiden heller)... Har sett de på IKEA, men den der Malkolm virker å være for stor for min mini-hybel og mini-arbeidsbord. Det er også nødt til å være en med høy rygg, og ikke noe plastdritt. Må kunne holde ut i den i mange timer med skolearbeid... 

Noen som har noe tips?? 

Anonymkode: 9093c...e0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et øyeblikk siden, Frksti skrev:

 Synes denne er fin  og ikke så massiv 😊

image.png

image.png

Tusen takk for svar! :) Har sett på denne, men det som bekymrer meg med denne er om den er komfortabel nok til å sitte i 7-8 timer i strekk, og så har den ikke armlen.. Ser liksom mer fin ut enn komfortabel om du skjønner :/ 

Anonymkode: 9093c...e0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta en titt på Finn.no.

Hva med denne?

Ser du vil ha armlener. Min erfaring er at bordet kommer i veien for armlenene og at jeg dermed ikke får stolen nært nok bordet. Så i alle fall jeg plukker armlenene av enhver kontorstol som jeg skal sitte på :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Mis(s)Understood skrev:

Ta en titt på Finn.no.

Hva med denne?

Ser du vil ha armlener. Min erfaring er at bordet kommer i veien for armlenene og at jeg dermed ikke får stolen nært nok bordet. Så i alle fall jeg plukker armlenene av enhver kontorstol som jeg skal sitte på :fnise:

Tusen takk for tips :) har lett på Finn også, men ikke sett denne før nå, men lurer på om den er for bred.. Men ja, tenkte det samme som deg men at det kanskje kunne være mulig å nedjustere stolen slik at armlenene kommer under skrivebordet :P

For øvrig så skjønner jeg virkelig ikke hvorfor så mange kontorstoler absolutt må være blå??? Eller svart.. Hvorfor ikke flere nøytrale farger som beige og grå :P 

Anonymkode: 9093c...e0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS her, det endte med et DIY-prosjekt. ;) 

Anonymkode: 9093c...e0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var godt du ikke kjøpe brukt, tenk så mange som har prompa i den. :sjokk:

Anonymkode: 0a153...848

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Det var godt du ikke kjøpe brukt, tenk så mange som har prompa i den. :sjokk:

Anonymkode: 0a153...848

Hahaha! Men jeg kjøpte jo brukt da. Lagde ikke kontorstolen selv, liksom :P trakk den om, og spraymalte. 

Anonymkode: 9093c...e0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg som trodde du brettet opp ermene og lagde en kontorstol selv, lol. Godt du i det minste trakk den om, med tanke på eimen. :blomst:

Anonymkode: 0a153...848

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg som trodde du brettet opp ermene og lagde en kontorstol selv, lol. Godt du i det minste trakk den om, med tanke på eimen. :blomst:

Anonymkode: 0a153...848

Ja, gud for en eim. Godt jeg fant en brukt kontorstol hvis forrige eier hadde konstant diaré. 

Anonymkode: 9093c...e0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det stinker nok mer av mine innlegg enn av din stol, unnskyld. Synes det var en lur løsning med et DIY-prosjekt.  :)

Anonymkode: 0a153...848

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Wednesday, July 27, 2016 at 19.45, AnonymBruker skrev:

Jeg leter meg i hjel etter en smal, hvit/beige/lys kontorstol som ikke koster mer enn 1000 kroner (er student), og som ikke er svart på selve setet (inkl. ryggen, ikke svart på baksiden heller)... Har sett de på IKEA, men den der Malkolm virker å være for stor for min mini-hybel og mini-arbeidsbord. Det er også nødt til å være en med høy rygg, og ikke noe plastdritt. Må kunne holde ut i den i mange timer med skolearbeid... 

Noen som har noe tips?? 

Anonymkode: 9093c...e0d

Om du skal ha en stol med lyst trekk så kan du jo kjøpe eller finne noe på gis bort og trekke om? HÅG stoler er knall dyre nye, men du kan få nye trekk til dem om du kjøper stolen brukt/på gisbort. Bedre stoler finner du ikke. Jeg har en HÅG Capisco  - verdens beste stol. 

Anonymkode: ea439...6e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det stinker nok mer av mine innlegg enn av din stol, unnskyld. Synes det var en lur løsning med et DIY-prosjekt.  :)

Anonymkode: 0a153...848

Hehe, ikke noe problem! Synes det var litt morsomt :fnise:

Anonymkode: 9093c...e0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om du skal ha en stol med lyst trekk så kan du jo kjøpe eller finne noe på gis bort og trekke om? HÅG stoler er knall dyre nye, men du kan få nye trekk til dem om du kjøper stolen brukt/på gisbort. Bedre stoler finner du ikke. Jeg har en HÅG Capisco  - verdens beste stol. 

Anonymkode: ea439...6e1

Hehe, tror du må lese de siste innleggene gitt! 

Anonymkode: 9093c...e0d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...