Gå til innhold

Hvordan eksponere seg mer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå til høsten tenker jeg å eksponere meg mer i forhold til å komme meg ut av min "komfort sone" siden jeg håper og tror at jeg lettere kan få nye og flere venner, samt muligens en kjæreste. Siden jeg ikke studerer lengre trenger jeg nye arenaer for å møte folk. Jeg trener en del på fritiden både inne (treningssenter" og ute (toppturer). I tillegg til at jeg går 2-3 ganger i måneden på fest/ut på byen. Jeg tenkte å begynne med å danse swing, klatring og muligens lære meg spansk på kurs. Jeg har også planer om å begynne å delta på flere arrangementer (konserter).

Noen som har noen flere forslag?

Kan nevne at jeg er mann. 

Anonymkode: e472e...2f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå til høsten tenker jeg å eksponere meg mer i forhold til å komme meg ut av min "komfort sone" siden jeg håper og tror at jeg lettere kan få nye og flere venner, samt muligens en kjæreste. Siden jeg ikke studerer lengre trenger jeg nye arenaer for å møte folk. Jeg trener en del på fritiden både inne (treningssenter" og ute (toppturer). I tillegg til at jeg går 2-3 ganger i måneden på fest/ut på byen. Jeg tenkte å begynne med å danse swing, klatring og muligens lære meg spansk på kurs. Jeg har også planer om å begynne å delta på flere arrangementer (konserter).

Noen som har noen flere forslag?

Kan nevne at jeg er mann. 

Anonymkode: e472e...2f0

Ser på sukker at mange menn har sykt mye hobbyer. Da tenker jeg at en kvinne i hans liv, det har han ikke tid til. Er så mange "friskuser" på sukker at jeg snart blir lei. Har alle kayak interesser, ski, fjell, jakt, hund, båt og hytteliv? Er det slike menn på alle dateing plasser? I såfall gidder jeg ikke mer :dry: På andre siden er det gutta med muskler og dickpics. For en verden :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...