Gå til innhold

Jeg gir snart opp..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor klarer jeg ikke å finne meg en mann som faktisk vil ha et forhold med meg? Jeg Jar tidligere vært i et 8år langt forhold før det tok slutt.. Jeg bevegde meg sakte men sikkert tilbake på datingmarkedet men uten hell så langt..

For noen mnd siden møtte jeg en helt fantastisk mann som jeg hadde det kjenner fint med. Jeg ble veldig betatt og han ga meg masse oppmerksomhet. Han spanderte turer, middager og viste meg maser omsorg og kjærlighet. Etter vår siste tur så sa han plutselig at han ikke var klar for noe forhold. Jeg ble veldig lei meg og skuffet men bestemte meg raskt for å avslutte det slik at jeg ikke ble "hektet" på denne personen. I ettertid har han sendt meg noen meldinger her og der men kun når han ønsker sex.. Jeg var så dum og ble med den ene gangen men angrer veldig senere. Slettet han fra alt etter det. 

Forrige fredag var jeg på date med en annen mann og det gikk kjempe bra. Han sendte meg melding dagen etterpå der han sa hvor gøy han hadde hatt det og at jeg var kjempe søt og grei. Vi tekstet litt frem og tilbake og den siste meldingen sendte jeg på søndag.. Etter det har han ikke svart meg.. 

Si meg.. Hvor finner man en mann som rr ute etter noe seriøst og som bare ikke kutter kontakten? Hvorfor kan man ikke heller si at man ikke er interesser? Jeg sitter her nå og tenker at nå gir jeg opp datingen.. 

vet ikke hvorfor jeg skriver dette men var godt å få luftet tankene mine..

Anonymkode: 7a257...e7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenn din VERDI, ta en pause-fokuser på å bygge deg selv OPP.

Anonymkode: 0ffd3...70b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp av nyt sommeren.. Dra på hyttetur med venner😊

Anonymkode: b92b7...d5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Dra på hyttetur med venner......." Er ikke så lett skjønner du

Anonymkode: 7ee5f...c43

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det to menn du har hatt uflaks med og så gir du opp allerede?

Det er bare å fortsette å lese alle trådene på singelforumet her så ser du hvor vanskelig det kan være for mange å finne seg en kjæreste. Om det er en trøst så er du ikke alene i hvert fall.

Du sier at du vil gi opp. Det er mange som sier akkurat det; "Jeg ga opp hele datingen og det var da jeg møtte kjæresten" 

Anonymkode: 47e79...1c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta en pause! Det er kjempeviktig med en god pause for å hente seg inn igjen etter skuffelser. Ellers forventer man bare skuffelser neste gang man går på date og da ender man opp med det også. Ta det rolig en stund, få tilbake gnisten og motivasjonen til å møte noen. Det er ikke alle menn som er drittsekker, men det er veldig viktig å lytte til seg selv når du møter en ny. Det at en fyr gir deg gaver og turer sier ingenting om hvordan han er som person. Kan ikke tro helt på at han ga deg skikkelig omsorg og kjærlighet, iallefall ikke på en genuin og ekte måte. Man kjenner innerst inne han er oppriktig og om det er en å satse på i det lange løp. Jeg har også vært med en som ikke var klar for et forhold, men luktet lunta etter halvannen mnd og konfronterte han med det. Da var det bare å avslutte hele opplegget og komme seg videre. 

Anonymkode: f9672...86e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor klarer jeg ikke å finne meg en mann som faktisk vil ha et forhold med meg? Jeg Jar tidligere vært i et 8år langt forhold før det tok slutt.. Jeg bevegde meg sakte men sikkert tilbake på datingmarkedet men uten hell så langt..

For noen mnd siden møtte jeg en helt fantastisk mann som jeg hadde det kjenner fint med. Jeg ble veldig betatt og han ga meg masse oppmerksomhet. Han spanderte turer, middager og viste meg maser omsorg og kjærlighet. Etter vår siste tur så sa han plutselig at han ikke var klar for noe forhold. Jeg ble veldig lei meg og skuffet men bestemte meg raskt for å avslutte det slik at jeg ikke ble "hektet" på denne personen. I ettertid har han sendt meg noen meldinger her og der men kun når han ønsker sex.. Jeg var så dum og ble med den ene gangen men angrer veldig senere. Slettet han fra alt etter det. 

Forrige fredag var jeg på date med en annen mann og det gikk kjempe bra. Han sendte meg melding dagen etterpå der han sa hvor gøy han hadde hatt det og at jeg var kjempe søt og grei. Vi tekstet litt frem og tilbake og den siste meldingen sendte jeg på søndag.. Etter det har han ikke svart meg.. 

Si meg.. Hvor finner man en mann som rr ute etter noe seriøst og som bare ikke kutter kontakten? Hvorfor kan man ikke heller si at man ikke er interesser? Jeg sitter her nå og tenker at nå gir jeg opp datingen.. 

vet ikke hvorfor jeg skriver dette men var godt å få luftet tankene mine..

Anonymkode: 7a257...e7f

Boys will be boys. Det og sex. Hehe. 

Nei jeg vet ikke - har du vurdert å sjekke om du krever for mye eller stiller irmelige krav? Dette er bare generelle spørsmål som kanskje kan være tilfellet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det to menn du har hatt uflaks med og så gir du opp allerede?

Det er bare å fortsette å lese alle trådene på singelforumet her så ser du hvor vanskelig det kan være for mange å finne seg en kjæreste. Om det er en trøst så er du ikke alene i hvert fall.

Du sier at du vil gi opp. Det er mange som sier akkurat det; "Jeg ga opp hele datingen og det var da jeg møtte kjæresten" 

Anonymkode: 47e79...1c7

Enig i den første setningen din spesielt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ta en pause, du må kjenne deg selv, vite hvem du er, hvor dine personlige grenser går og hva du egentlig ser etter. Det er veldig viktig. Ensomheten man gjerne søker dekket fra en mann må man fylle selv, sin egen selvtillit og vite hva du er verdt.

Ikke fall for smiger, at de spanderer og sier søte ord, det er kun ord/ ev handling for og oppnå noe.Det er ikke nødvendigvis kjærlighet!

Les deg opp, få mer kunnskap og kjenn din verdi, ta det roooolig-mens tiden går vil mennesker vise sitt sanne jeg, ingen fortjener din tillitt eller forhold hvis de ikke har vist seg verdig.

Kjærlighet finnes,aldri gi opp-men gi deg/den tid.

Anonymkode: 0ffd3...70b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...