Gå til innhold

Ha med barna på bryllupsbildene?


FebruarMamma

Anbefalte innlegg

Skal dere/hadde dere med barna på bryllupsbildene deres? :-)
Evt angrer dere som ikke hadde med?

 

Er veldig ambivalent! Han er bare 5-6 måneder gammel og gulper konstant og liker dårlig å være i ro. Men redd for å angre dersom jeg ikke har han med! Men det krever ganske mye "ekstra" for å ta han med og.. Skal ta bilder utendørs og være ute i 2,5 time.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå hadde ikke vi barn da vi giftet oss, men jeg ville definitivt tatt noe bilder sammen med barnet også dersom vi hadde det. Vi tok jo noen bilder sammen med de andre gjestene/familien.  

Anonymkode: 57b6b...f84

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Jeg har en eldre søster. Hun fikk være med på bryllupsbildet til våre foreldre. Jeg synes det var så trist å ikke få være med på bildet. Er selv gift i dag. Bare meg og mannen på bildet

Anonymkode: 48f5e...3df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke ta noen med og noen uten? Forlover eller noen andre (som kjenner baby godt) kan jo holde når dere tar uten.

 

Anonymkode: 59e00...b18

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Jeg har en eldre søster. Hun fikk være med på bryllupsbildet til våre foreldre. Jeg synes det var så trist å ikke få være med på bildet. Er selv gift i dag. Bare meg og mannen på bildet

Anonymkode: 48f5e...3df

Åja, fordi det kun er hun som er med og ikke du på en måte?

Vi har planer om flere barn så blir samme greia her evt. at hun nå er med og yngste er jo da ikke med naturligvis. 

Endret av FebruarMamma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke ta med baby på et par av bildene og så sende baby avgårde med barnevakten? Så slipper du å angre på at du ikke tok med baby :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

25 minutter siden, FebruarMamma skrev:

Skal dere/hadde dere med barna på bryllupsbildene deres? :-)
Evt angrer dere som ikke hadde med?

 

Er veldig ambivalent! Han er bare 5-6 måneder gammel og gulper konstant og liker dårlig å være i ro. Men redd for å angre dersom jeg ikke har han med! Men det krever ganske mye "ekstra" for å ta han med og.. Skal ta bilder utendørs og være ute i 2,5 time.  

Kan dere ikke ta noen bilder uten og noen med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, FebruarMamma skrev:

Åja, fordi det kun er hun som er med og ikke du på en måte?

Vi har planer om flere barn så blir samme greia her evt. at hun nå er med og yngste er jo da ikke med naturligvis. 

Riktig. Fra jeg var 4-5 til jeg var 14 syntes  jeg det var så sårt å ikke ta del i bryllupsbildet. Jeg og lillebroren min rottet oss sammen, og fikk faktisk fjernet bildet fra veggen både hjemme, til mormor og til farmor i flere år. Hhah. Barn altså :)

 

Ta gjerne bilder med barn, men jeg ville hatt "selve bryllupsbildet" med bare mann :)

Anonymkode: 48f5e...3df

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I himmelens navn. Er man ikke født ennå er det da ikke rart at man ikke er med på bildet, mens eldre søsken er..?

 

Jeg ville tatt noen bilder med, og noen bilder uten. Men det kan jo gjøres her og der ved lokalet av en uproff. Når dere skal til fotograf kan dere dra bare du og mannen, siden det blir mye styr med liten baby. 

Anonymkode: 56a7b...c6b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Riktig. Fra jeg var 4-5 til jeg var 14 syntes  jeg det var så sårt å ikke ta del i bryllupsbildet. Jeg og lillebroren min rottet oss sammen, og fikk faktisk fjernet bildet fra veggen både hjemme, til mormor og til farmor i flere år. Hhah. Barn altså :)

 

Ta gjerne bilder med barn, men jeg ville hatt "selve bryllupsbildet" med bare mann :)

Anonymkode: 48f5e...3df

 

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I himmelens navn. Er man ikke født ennå er det da ikke rart at man ikke er med på bildet, mens eldre søsken er..?

 

Jeg ville tatt noen bilder med, og noen bilder uten. Men det kan jo gjøres her og der ved lokalet av en uproff. Når dere skal til fotograf kan dere dra bare du og mannen, siden det blir mye styr med liten baby. 

Anonymkode: 56a7b...c6b

Anonym - Som du ser over her, er det faktisk noen som føler på det da når de er barn. :)
Har ikke søsken selv, men kan forstå det er rart, og synes det var en interessant side å se det fra. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...