Gå til innhold

P-pillen gjør at jeg mister hår


rundtfingern

Anbefalte innlegg

Gått på cerazette litt over en måned nå, har brukt flere p-p-piller tidligere og har mistet like mye hår. Jeg tålte ikke de andre ppillene siden jeg er følsom for østrogen. Dette er bare en hårdott fra i dag, jeg har dratt like mye ut i dusjen og når jeg tok i hårprodukter. Jeg er drittlei. Har viker, går på kollagen, ølgjær og jeg er snart 20 år...

image.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er jo ikke nødvendigvis p pillene som er problemet... Når du mister så mye hår at du har viker så tenker jeg mer i retning av alopecia. Hvis det er på pillene så er det jo bare å slutte. 

Anonymkode: f6b8a...12b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er jo ikke nødvendigvis p pillene som er problemet... Når du mister så mye hår at du har viker så tenker jeg mer i retning av alopecia. Hvis det er på pillene så er det jo bare å slutte. 

Anonymkode: f6b8a...12b

Slutta i et halvår og da gikk det fint, mista ikke så mye mer enn vanlig. Så det et det jeg tenker! Jeg er bare drittlei av å prøve p-piller som ikke funker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva sier legen da? Tenker han at det er p-pillene som gjør det? Regner med du er testet for vitaminmangel?

Jeg har nesten kronisk mangel på Jern, D vitamin og B12, og kan miste litt hår i ny og ne, men det var jo ganske mye du mistet på en runde.. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, FrøkenMånestråle skrev:

Hva sier legen da? Tenker han at det er p-pillene som gjør det? Regner med du er testet for vitaminmangel?

Jeg har nesten kronisk mangel på Jern, D vitamin og B12, og kan miste litt hår i ny og ne, men det var jo ganske mye du mistet på en runde.. 

 

Har ikke snakket med han om det nå, skal til legen om ikke så lenge og tar det opp da. Er ikke testet for noe. Mista ikke noe i nærheten av det jeg gjør nå da jeg gikk uten ett år. Jeg stresser ikke nå. Jeg har ferie, slapper av og har hatt det i 4 uker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...