Gå til innhold

ADVARSEL - ikke kjøp mat til tiggere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvem i allverden gir tiggere kvittering for det de kjøper til dem?

Selv gir jeg ikke til rumenske tiggere, jeg har vært i Romania og makan til trivelig land skal du lete lenge etter. Bucharest er verdens koseligste by, når jeg pensjonerer meg skal jeg bo der (eventuelt ved en strand). 

Dessuten tror jeg hostellet mitt kostet sånn 50 kroner natten, og jeg fikk et shitton med øl for 100 rumenske leu. Alle kunne engelsk, og siden jeg kom fra Aten og Bulgaria føltes det rent og ryddig også. Hvis du synes byen din ser ut som en søppelhaug bør du ta en ferie til Aten og Sofia så vil det føles skinnende rent når du kommer tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Spiderman
6 timer siden, ♥Missy♥ skrev:

Håper karma biter deg i rompa en vakker dag. Fysj for en trassig oppførsel av deg.

For et hylekor.. Huff huff..

Støtter ikke handlingen, men jeg må le når jeg ser det for meg. Stakkars fyr:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 27.7.2016 at 15.49, AnonymBruker skrev:

De burde jo i det minste sørge for at barnet i magen får en skolegang. Om de hadde jobbet i Romania i stedet for, hadde dette vært mulig. Det er også skoler for rombarn som drives av ideelle organisasjoner. Hvorfor tar de ikke imot disse mulighetene? Det er sikkert ikke enkelt, men det er ikke livet de lever nå heller. I stedet er barna dømt til samme type livsstil. 

Anonymkode: d0be6...249

Romfolk er i mot utdannelse og skole. Flesteparten av dem er jo analfabeter.

Anonymkode: c8440...8a7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Maleficenta skrev:

Ikke på den måten. Men de har en leder som sender folk ut for å tigge for så å ta alt det de tjener inn.

Det er vanlig at kvinnene selger sex også. 

Anonymkode: 99595...91e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...