Gå til innhold

Statusen "I et forhold" på facebook...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lurer på en ting; når et par setter seg som i et forhold på facebook, har de da samme status eller to ulike? Hvis jeg feks liker innlegget på min venninnes side, vil det da dukke opp på guttens status også? 

Ikke så lett å forklare, noen som forstår og vet? 

Anonymkode: 44aea...5ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En gut jeg dater har fjernet sivilstatus på Facebook men hannes eks står enda i forhold med ham. Er han sammen med henne eller et det slik at begge to må fjerne dette fra sin profil? noen som vet?

Anonymkode: 032f6...c66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lurer på en ting; når et par setter seg som i et forhold på facebook, har de da samme status eller to ulike? Hvis jeg feks liker innlegget på min venninnes side, vil det da dukke opp på guttens status også? 

Ikke så lett å forklare, noen som forstår og vet? 

Anonymkode: 44aea...5ab

Når jeg ble "i et forhold" fikk vi ulikt antall likes og hvilke personer som liket.

Anonymkode: 5da3a...5eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En gut jeg dater har fjernet sivilstatus på Facebook men hannes eks står enda i forhold med ham. Er han sammen med henne eller et det slik at begge to må fjerne dette fra sin profil? noen som vet?

Anonymkode: 032f6...c66

Et alternativ er at han har gjort sivilstatus kun synlig for seg selv, men at han egentlig står i forhold. Det høres hvertfall ulogisk ut å kunne stå i forhold som ikke er godkjent av den andre...

Anonymkode: 5da3a...5eb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En gut jeg dater har fjernet sivilstatus på Facebook men hannes eks står enda i forhold med ham. Er han sammen med henne eller et det slik at begge to må fjerne dette fra sin profil? noen som vet?

Anonymkode: 032f6...c66

Da har han nok bare "skjult" sivilstatus på sin side. Dersom han hadde trykket på singel så hadde hun stått i et forhold men ikke med noen person om du skjønner hva jeg mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis det står "Kari er i et forhold med Ola", så er det Kari sin status.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, penny_ skrev:

Hvis det står "Kari er i et forhold med Ola", så er det Kari sin status.

Men hvordan kan det ha seg at venner av Kari kommenterer og liker på Ola sin status når de ikke er venner med Ola? 

 

Ts 

Anonymkode: 44aea...5ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...