Gå til innhold

Hundehår og robotstøvsuger


ini

Anbefalte innlegg

Vi har en hund som røyter helt ubeskrivelig mye. Hele tiden - og uansett hvor mye jeg børster henne røyter hun helt vanvittig mye. Vi har prøvd å bytte fôr flere ganger, men ingenting hjelper. Fordi både jeg og samboeren holder på å bli gale av å ha hundehår over alt, har vi funnet ut at robotstøvsuger kanskje hadde vært lurt. Jeg hadde det for noen år siden, men den funket ikke så bra på hundehår. Imidlertid har jeg skjønt at disse robotstøvsugerne har endret seg litt gjennom årenes løp, og er villig til å gi det en ny sjanse. Er det noen som har erfaring med robotstøvsugere og hundehår? Funker det? Hva burde man se etter når man skal kjøpe det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har stor, korthåret hund og miele robotstøvsuger. Fungerer fint det. Den støvsuger selvfølgelig ikke like godt som en vanlig støvsuger, men hvis du passer på å bruke vanlig støvsuger innimellom og ikke kjører den for sjeldent så fungerer den supert!  Den er ikke så glad i mine hår da, de surrer seg fast i "propellene".  Har ingen tepper så aner ikke om den tar pels på tepper. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min svigerfar har to hunder, og elsker sin robotstøvsuger.  Han har stilt den inn slik at den går automatisk fast over hele gulvet en gang per dag. 

Man må selvfølgelig bruke skikkelig støvsuger til hovedrengjøringen, men man slipper å støvsuge manuelt hver dag. 

Bare pass på å kjøpe en skikkelig en. 

 

Endret av Batteri
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...