Gå til innhold

Det krøp akkurat en edderkopp over dyna mi.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Rett foran ansiktet mitt faktisk. 

Jeg er SÅ STOLT over meg selv som bare løfta på dyna og sendte den av gårde! Uten en lyd! 💪 For få år siden ville jeg nesten gått i koma av skrekk og aldri lagt meg i senga igjen. 

Hva ville du gjort?

Anonymkode: 65f46...2af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Satt fyr på huset og tatt første rakett til månen😱

Anonymkode: 8cc8f...0e1

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drept den med håndflaten elmost den gjennom det 1. jeg ser

Anonymkode: 99c0b...8c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om den er liten - plukket den opp og kastet den ut vinduet. Stor? Fanget i glass og kastet ut.

Men her en dag satt det en kjempe rett ved hodeputen. Jeg orket ikke styre med glass, så blåste på den og datt på gulvet. Neste morgen satt den på samme sted ved hodeputen så da fikk den slippe ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Satt fyr på huset og tatt første rakett til månen😱

Anonymkode: 8cc8f...0e1

Definitivt! 😖🚀🌝

Anonymkode: dc777...842

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HøyMørkog40

Det beste er vel å ikke drepe dem,men heller prøve å fange dem med glass m/lokk e.l og slippe dem løs ut av vinduet... Om en ikke tør/vill,Så går det an å kjøpe seg en sånn elektrisk fluesmekker/myggsmekker,som ser ut som en tennis-racket...Den dreper iallefall det meste av sånne ekle flyvende småkryp..🔨🔨

Får dem ganske så billige på nille/clas ohlson/jernia o.l......Og lykke til på jakt..!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville hoppet ut av senga, ristet av meg og sovet på gjesterommet!

Våknet med en kjempestor (seriøst stor, overdriver ikke) edderkopp ca 30 cm fra ansiktet mitt her om dagen. Så bare beina som rørte på seg....Skrek som bare fy. Totalvaska rommet med sitronbasert vaskemidddel og støvsugde alle kriker og kroker. Tok tilogmed senga fra hverandre og sjekka mellom madrassen og slikt. Var midt på natta. Traumatisert:kvalm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang da jeg var 7 år lå jeg på rommet mitt og svettet (mamma var frysepinn og hadde fyrt hele dagen enda det bare var september) kravlet en diger edderkopp som sikkert var forvirret over varmen og kanskje trodde det var sommer ennå, langs hele ryggen min før den for forbi fjeset mitt mens jeg lå der og stirret. Fikk helt panikk, hoppet ut av senga og knuste den med O-fagsboka før den rakk å plage broren min. Følte meg litt stolt, siden det vanligvis var pappa som tok seg av edderkoppene for alle sammen. :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang jeg hadde dusjet, surret jeg meg inn i håndkle og kjente noe kravla over puppene mine. Tok opp håndkle og der var den største edderkoppen jeg hadde sett. Blir enda dårlig av å tenke på det :( 

En annen gang satt jeg å leste bok midt på natten, da jeg plutselig så skyggen av 8 ben i boka, som kom nærmere og nærmere. Hang en stor jævel fra taket og den var få cm over hodet mitt. Tipper den hadde satt seg midt på knollen om jeg ikke hadde hylt og løpt ut. 

Anonymkode: cf6aa...e14

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, HøyMørkog40 skrev:

Det beste er vel å ikke drepe dem,men heller prøve å fange dem med glass m/lokk e.l og slippe dem løs ut av vinduet... Om en ikke tør/vill,Så går det an å kjøpe seg en sånn elektrisk fluesmekker/myggsmekker,som ser ut som en tennis-racket...Den dreper iallefall det meste av sånne ekle flyvende småkryp..🔨🔨

Får dem ganske så billige på nille/clas ohlson/jernia o.l......Og lykke til på jakt..!!!

Flyvende edderkopper, det hadde vært noe :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, applestories skrev:

Flyvende edderkopper, det hadde vært noe :bond:

 

Anonymkode: a2d5f...74a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HøyMørkog40
30 minutter siden, applestories skrev:

Flyvende edderkopper, det hadde vært noe :bond:

Sant nok,men jeg mente jo mygg selvfølgelig...Og kan sikkert brukes på hoppe edderkopper også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

En gang jeg hadde dusjet, surret jeg meg inn i håndkle og kjente noe kravla over puppene mine. Tok opp håndkle og der var den største edderkoppen jeg hadde sett. Blir enda dårlig av å tenke på det :( 

Anonymkode: cf6aa...e14

Å fysj! Jeg har en lignende. Satt i bil når jeg kjente noe rørte på seg mellom brystene. I ren panikk så slo jeg dem sammen og holdt dem der :fnise: Spurte om den kjørte kunne stoppe slik at jeg kunne sjekke hva det var, "neida sikkert ingenting, går så bra". Satt i sånn i kanskje 50 min. Når jeg kom frem var den ekle svarte med sånn feit bakdel skvist mellom der. :kvalm::kvalm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, MXB skrev:

Jeg ville hoppet ut av senga, ristet av meg og sovet på gjesterommet!

Våknet med en kjempestor (seriøst stor, overdriver ikke) edderkopp ca 30 cm fra ansiktet mitt her om dagen. Så bare beina som rørte på seg....Skrek som bare fy. Totalvaska rommet med sitronbasert vaskemidddel og støvsugde alle kriker og kroker. Tok tilogmed senga fra hverandre og sjekka mellom madrassen og slikt. Var midt på natta. Traumatisert:kvalm:

Å herregud! Jeg hadde begynt å gråte om jeg var deg. Jeg har helt panikk for edderkopper, klarer ikke se bilder av dem engang. :( 

Du er heldig som våknet da, for den var nok på vei inn i munnen din. Har lest at vi spiser i gjennomsnitt 8 edderkopper i løpet av livet eller noe (eller var det året). Jeg tør ikke google for å sjekke om det stemmer, men jeg har ihvertfall hørt det flere steder. Har også hørt at de elsker spytt, og at det er en av grunnene til at de vil inn i munnen. 

Anonymkode: 22cff...c24

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Freakingawesome

Heh, etter å ha bodd i en kjellerleilighet i 1år har jeg blitt mye mindre skvetten, selv av de store. Før måtte jeg finne noe giftspray eller ihvertfall noe langt noe for å ta livet av de med. Nå er det mye lettere. Jeg ser en edderkopp, tenker, faen igjen? 30 sekunder etterpå er den smurt ut over veggen min (eller hvor enn det var jeg fant den)

Idag så skjedde det noe random, fant en brunsnegle på gulvet i stua. Kan fremdeles ikke skjønne hvordan den kom seg inn. :S 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Freakingawesome
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Anonymkode: a2d5f...74a

David Attenborough <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Rett foran ansiktet mitt faktisk. 

Jeg er SÅ STOLT over meg selv som bare løfta på dyna og sendte den av gårde! Uten en lyd! 💪 For få år siden ville jeg nesten gått i koma av skrekk og aldri lagt meg i senga igjen. 

Hva ville du gjort?

Anonymkode: 65f46...2af

Vil bare si: så flink du er! Og fint gjort. :klem:

Anonymkode: 8e3ee...ccd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg lest ett eller annet sted at mennesker i gjennomsnitt får i seg tre-fire edderkopper i løpet av ett levd liv. Dersom tråd-starter hadde sover, så kunne edderkoppen kanskje ha krøpet inn i den åpne kjeften - og nedover halsen! :bond:

Anonymkode: 7f987...e51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om dere googler litt så ligger det en video et eller annet sted hvor de tester om edderkopper faktisk går i munnen din, og ingen gjorde det så dere er trygge ;)

Anonymkode: 315dc...b58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...