Gå til innhold

Hvor viktig er store baller for kvinnen? Svar ærlig.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg synes det er så mye snakk og skriverier fra kvinner om menns testikler. At de skal være så store og henge godt ned på skrittet. Hvorfor er dette så viktig? Er det det estetiske eller er det fordi ballene dasker borti kvinnen under sex? Noen som kan svare ærlig på dette her.

Anonymkode: 08ef2...6b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt at baller dasker borti klitten når jeg blir tatt bakfra. 

Ut over dette bryr jeg meg ikke om ballstørrelse

Anonymkode: 0ba1e...a1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ser du alle disse skriveriene hen? :klo:

Anonymkode: bbba3...245

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt å leke med de, uansett størrelse. Men foretrekker at de ikke er så store hvis jeg skal putte de I munnen.

Anonymkode: d7aca...770

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva anser dere damer som store eller små baller da? Hvordan måler man? I volum?

Anonymkode: d1c1b...c5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Store baller er ikke pent, bare merkelig.

Anonymkode: 6deb5...eb7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Størrelsen på ballene bryr jeg meg ingen verdens ting om. Men hvor ser du alle skriveriene fra damer om at ballene er så viktig? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha-ha-ha! Denne tråden er bare for å vise hvor teite alle puppetrådene er, det er jeg sikker på!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rose11

Jeg bryr meg ikke om hvor små eller store ballene er. :) Små eller store baller har ingen betydning for om sexen er god eller ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noe tilfeldig

Jo større jo bedre! De skal helst henge så langt ned at de klasker mellom knærne når han går. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det er så mye snakk og skriverier fra kvinner om menns testikler. At de skal være så store og henge godt ned på skrittet. Hvorfor er dette så viktig? Er det det estetiske eller er det fordi ballene dasker borti kvinnen under sex? Noen som kan svare ærlig på dette her.

Anonymkode: 08ef2...6b8

Aldri tenkt på en gang. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fint at mannen har baller, absolutt, men hvor store eller små de er bryr meg fint lite så lenge de henger der de skal ;)

Anonymkode: 38fe1...d36

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kunne ikke brydd meg mindre. 

Anonymkode: 8ee99...5e8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HøyMørkog40

Ja,akkurat som store pupper/rompe er veeldig  viktig i noen kulturer,kan store balle-baller hos menn være viktig for noen..Store pupper kan representere masse melk hos hunnene ,mens en stor bakdel representerer fruktbarhet,og at hunnen er i stand til å føde(føre genene videre)....Likeså er det i dyreverdenen,der faktisk hannen med de største balle- ballene får retten til å pare seg...

Kansje er det noe som rett og slett henger igjen hos mennesket,og at kvinner derfor rett og slett Digger STORE ManneBalle-Baller..👔👔...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det er så mye snakk og skriverier fra kvinner om menns testikler. At de skal være så store og henge godt ned på skrittet. Hvorfor er dette så viktig? Er det det estetiske eller er det fordi ballene dasker borti kvinnen under sex? Noen som kan svare ærlig på dette her.

Anonymkode: 08ef2...6b8

Hvor ser du dette? Jeg syne forøvrig små og stramme baller er best, store henger og slenger, og er mest i veien, og er litt som hengepupper, uunngåelig med alderen, men ikke noe du ønsker deg på en ung og stram mann. Vitenskapelig sett er også menn med større baller mer tilbøyelige til å være utro, så hvem vil ha det?

Anonymkode: d1e62...3a4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det er så mye snakk og skriverier fra kvinner om menns testikler. At de skal være så store og henge godt ned på skrittet. Hvorfor er dette så viktig? Er det det estetiske eller er det fordi ballene dasker borti kvinnen under sex? Noen som kan svare ærlig på dette her.

Anonymkode: 08ef2...6b8

Ingen bryr seg... Det er den holdningen du er best tjent med.

Baller betyr ikke noe. Eller, en mann uten baller hadde jo vært litt .. ja, noe hadde manglet. Så baller er essensielt.

Anonymkode: e0c4a...5ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det er så mye snakk og skriverier fra kvinner om menns testikler. At de skal være så store og henge godt ned på skrittet. Hvorfor er dette så viktig? Er det det estetiske eller er det fordi ballene dasker borti kvinnen under sex?

Å? Det har ikke jeg lest noe om. Særlig estetisk vakkert er det vel ikke. Har aldri vært sammen med noen som har spesielt store baller jeg.

Anonymkode: 34c46...4a9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...