Gå til innhold

Hvorfor skjer dette på Iphonen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Har et plagsomt problem.

Fordi hver gang jeg f.eks går inn på Twitter så er det sånn at "programmet starter/oppdaterer seg på nytt", om dere skjønner. Altså jeg trykker på twitter appen, så må jeg vente til programmet starter opp(kommer ikke rett inn lissom) også kommer jeg inn til siste tweet og ikke til den tweeten jeg så sist. 

Anonymkode: 4b3e2...9ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slett twitterprofilen din du. Kanskje du aldri kommer til å skjønne programmet? Bytt det ut med noe som ligner kanskje? Da slipper du muligens nye oppdateringer og sånt. Du må stille inn oppdateringene på telefonen. 

Endret av fuglekvinnen__
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri hatt det problemet med min iPhone. Skjer det med alle apper? Lukker du dem helt hver gang eller lar du de gå i bakgrunnen? Har du prøvd å slette og laste ned appen på nytt?

Anonymkode: 48ca0...b23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, fuglekvinnen__ skrev:

Slett twitterprofilen din du. Kanskje du aldri kommer til å skjønne programmet? Bytt det ut med noe som ligner kanskje? Da slipper du muligens nye oppdateringer og sånt. 

lol

Anonymkode: 4b3e2...9ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

lol

Anonymkode: 4b3e2...9ff

Så du har iPhone - ikke windowstelefon eller android. Okey. Nei, jeg mente det ikke som noe morsomt. Jeg ville ikke brukt det hvis det gjentok seg, men det er bare å slå av oppdateringene for den, eller slette profilen. Verre er det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Har aldri hatt det problemet med min iPhone. Skjer det med alle apper? Lukker du dem helt hver gang eller lar du de gå i bakgrunnen? Har du prøvd å slette og laste ned appen på nytt?

Anonymkode: 48ca0...b23

Ja med mange. Instagram også. Om jeg ikke bruker appen på 15 min, og om jeg prøver å komme inn, så må jeg vente 10-15 sekunder til appen åpner opp og da er de siste personene etc jeg har søkt på sletta.

Anonymkode: 4b3e2...9ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har aldri hatt det problemet med min iPhone. Skjer det med alle apper? Lukker du dem helt hver gang eller lar du de gå i bakgrunnen? Har du prøvd å slette og laste ned appen på nytt?

Anonymkode: 48ca0...b23

Det heter programmer, applikasjoner, ikke apper. Doh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja med mange. Instagram også. Om jeg ikke bruker appen på 15 min, og om jeg prøver å komme inn, så må jeg vente 10-15 sekunder til appen åpner opp og da er de siste personene etc jeg har søkt på sletta.

Anonymkode: 4b3e2...9ff

Reinnstallèr hele telefonen eller kjøp ny. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og når jeg vil inn på safari så blir den siste siden jeg var på automatisk lastet inn på nytt. Dette skjer og på de andre nett sidene på fanene

Anonymkode: 4b3e2...9ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, fuglekvinnen__ skrev:

Reinnstallèr hele telefonen eller kjøp ny. 

Reinstaller hele telefonen faktisk...

Anonymkode: 4b3e2...9ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Har et plagsomt problem.

Fordi hver gang jeg f.eks går inn på Twitter så er det sånn at "programmet starter/oppdaterer seg på nytt", om dere skjønner. Altså jeg trykker på twitter appen, så må jeg vente til programmet starter opp(kommer ikke rett inn lissom) også kommer jeg inn til siste tweet og ikke til den tweeten jeg så sist. 

Anonymkode: 4b3e2...9ff

Er du sikker på at den ikke blir oppdatert fra Appstore? Kan hende du ikke har slått av automatisk oppdatering, og da kan dette skje. Ha såvidt skjedd meg også et par ganger, til jeg slo av automatisk oppdatering av appene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og når jeg vil inn på safari så blir den siste siden jeg var på automatisk lastet inn på nytt. Dette skjer og på de andre nett sidene på fanene

Anonymkode: 4b3e2...9ff

Det er jo sånn det funker på iphone (og ipad). Fryktelig irriterende, spesielt om man jobber med noe og må bytte mellom sider eller apper. Men det er for at iphone ikke skal bruke for mye minne på å holde apper/nettsider aktive mens man gjør noe annet. Eksempel: Jeg driver og surfer inne på instagram. Så skal jeg bare sjekke mail etc, og når jeg går tilbake til instagram så starter appen på nytt og jeg er tilbake på startsiden.

Poenget er at det ikke er noe feil med telefonen din.

Anonymkode: 37e7d...4f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...